• A-
    A+

Ятчук Марія Андріївна


 


Місце роботи
Гімназія «Гармонія», структурний підрозділ Галицького коледжу імені В’ячеслава Чорновола
Посада
Викладач німецької мови у групах коледжу / вчитель гімназії «Гармонія»
Освіта
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2009 рік
Самоосвіта за останні 5 років
Майстер-клас «Використання мультиборду під час проведення занять», Галицький коледж імені В.Чорновола (2017)
Семінар «Інтерактивні технології організації роботи викладача», Галицький коледж імені В.Чорновола (2017)
Модуль-інтенсив «Навчально-методичне забезпечення: встановлені норми та сучасні вимоги». Виступ на тему: «План – конспект заняття у ВНЗ», Галицький коледж імені В.Чорновола (2017)
Викладацький коворкінг «Навчальна дисципліна розпочинається з програми», Галицький коледж імені В.Чорновола (2017)
І Міжнародний освітній інтернет-марафон «Досвід освіти XXI сторіччя. Європейський контент». Вебінари (2017)
І Загальноукраїнський форум вчителів німецької мови. «ПРОФЕСІЙНІ СФЕРИ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ – німецька мова у школі та ВНЗ в Україні сьогодні», Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» (2016)
Творча майстерня вчителя німецької мови Мариніної О.І. «Застосування кооперативного навчання у контексті діяльнісно-орієнтованого уроку німецької мови», Тернопільська СШ № 5 (2016)
Навчально-методичний семінар для викладачів німецької мови як іноземної на тему: «Berufung oder Geld. Berufaufstieg als Chance», Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (2016)
«Шляхи ефективної презентації англійської граматики: Базовий рівень» (на базі посібника «LET’S PLAY GRAMMAR. I рівень» вид-в «Ранок», «PWN»), вебінар (2016)
Практичне заняття на тему «Телебачення» (на базі підручників Сотникової С.І., Гоголєвої Г.В. «Німецька мова. 8 (8) клас. DEUTSCH LERNEN IST SUPER!» для ЗНЗ, Сотникової С.І. «Німецька мова. 8 (4) клас. H@llo, Freunde!» для ЗНЗ), вебінар (2016)
Майстер-клас «Навчальне видання за 1 год», Галицький коледж ім. В. Чорновола (2016)
«Інтерактивна дошка (особливості використання)», Галицький коледж ім. В. Чорновола (2016.)
Навчально-демонстраційний тренінг «Тренди освітніх технологій», Центр нової освіти Івана Іванова, Галицький коледж ім. В. Чорновола (2016)
Macmillan Education webinar “School-leaving exams: how to get students prepared”. Presenter: Anna Nestoiter, вебінар (2016)
Teilnehmerbestaetigung an dem Workshop «Europa? Ich will es wissen» Stundenzahl – 12 UE. (Goethe-Institut), Тернопільський обласний комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти (2015)
Семінар «Формування інформаційно-навчального середовища гімназії засобами MOODLE», Гімназія «Гармонія» (2015)
Семінар-практикум «Moodle-технологія», Галицький коледж ім. В. Чорновола (2015)
Школа новопризначеного вчителя німецької мови школа №26, м. Тернопіль (2015)
Методичний семінар «Робочий зошит як засіб інтенсифікації роботи студентів», Галицький коледж ім. В.Чорновола (2015)
Семінар «Хмарні технології в навчально-виховному процесі коледжу» (заняття №2),  Галицький коледж ім. В. Чорновола (2014)
«Візуалізація, як визначальний засіб оптимізації навчально-пізнавальної діяльності», Галицький коледж ім. В. Чорновола (2014)
Курси підвищення кваліфікації. Національний університет біоресурсів і природокористування України ННІ післядипломної освіти (2014)
Семінар «Хмарні технології в навчально-виховному процесі коледжу» (заняття №1) Галицький коледж ім. В. Чорновола (2014)
Семінар-практикум «Інноваційні технології навчання (Web-квести, Google-диски)» Галицький коледж ім. В. Чорновола (2013)
Семінар «Як організувати роботу молодого викладача» ТСШ №7 (м. Тернопіль, 24.09.2013 р.)
Науково-методична конференція «Актуальні засади активізації дослідницької діяльності студентів» Галицький коледж ім. В. Чорновола (2013)
Семінар «Самостійна робота студентів як засіб формування професійної компетентності студентів» Галицький коледж ім. В. Чорновола. (2013)
Семінар практикум «Актуалізація опорних знань студентів» Галицький коледж ім. В. Чорновола (2012)
Семінар-практикум «Створення інтелект-карт» Галицький коледж ім. В. Чорновола (2012)
Педагогічна вітальня (в рамках школи педмайстерності) Галицький коледж ім. В. Чорновола (2012)
Інтерактивний семінар «Вивчаємо граматику з Губер» ЗОШ №29, м. Тернопіль, (2012)
Загальний стаж роботи
8 років
Педагогічний стаж
8 років
Стаж роботи у даному навчальному закладі
8 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст першої категорії
Звання

Педагогічне кредо
«Бути прикладом – це не один із способів впливу на іншого, це єдиний спосіб виховання та навчання»
«Безумство діяти по-старому і чекати нових результатів»
(А.Ейнштейн)
Посилання на відеорезюме
https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=iB1ZJ
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
Спільнота "Deutsch macht Spaβ" -  https://plus.google.com/communities/105450505320868976252 
Віртуальний кабінет іноземних мов у Гімназії «Гармонія» -  http://moodle.gi.edu.ua/course/view.php?id=21 

Я – педагог і особистість

Портрет учителя

Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель?

Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам?

Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні?

«Метою повної загальної середньої освіти є різнобічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка усвідомлює себе громадянином України, здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та громадянської активності».
Проект Закону України
«Про освіту» No3491-д
від 04.04.2016
Згідно із положенням про нову українську школу її випускник – це особистість, патріот та інноватор.
Постає питання: Яким же має бути сучасний вчитель? Набором яких якостей повинен володіти педагог, щоб забезпечити формування такої особистості? Відповідь проста – вчитель повинен іти в ногу з часом, а до того ж випереджати своїх учнів і вже володіти усім необхідним набором характеристик.
Педагог ХХІ століття – той, хто любить дитину, свою професію та Батьківщину; це людина, яка на високому рівні володіє навчальною дисципліною, інформаційно та медіаграмотна. Це високоосвічена особистість, знайома зі законами нейролінгвістичного програмування, використання прийомів аутотренінгу, та сугестопедії, адже яскрава, емоційна, образна мова вчителя дає можливість керувати поведінкою учнів, впливати на їхню пізнавальну активність. Цей педагог вміло використовує державну мову, він – психологічно та емоційно компетентний: лише за певним жестом чи мімікою дитячого обличчя може визначити емоційний стан та психологічні особливості учня. 
Сучасний педагог – це лідер і менеджер. Він вільний від стереотипів, проактивний, креативний, гнучкий та успішний, формує знання та навички потрібні у сучасному світі. Така людина володіє презентаційними навичками, ефективний комунікатор й фасилітатор.
Вчитель завжди був і залишається взірцем естетичних смаків, вишуканих манер і високого особистого іміджу.
Отже, сучасний вчитель – це професіонал, який знаходиться у постійному творчому пошуку, компетентний, прагне до безперервного самовдосконалення, вміє і любить навчатися, поліглот, знаючий, відповідальний, вимогливий, справедливий та стриманий, об’єктивний порядний та працелюбний, наполегливий, доброзичливий, дисциплінований, винахідливий, людяний, терпимий, тактовний, чесний, чуйний, оптимістичний.
Непросто формувати у собі усі вище перелічені характеристики. Проте прагнення до безперервного розвитку, наполегливість, працелюбність – це ті особисті якості які щодня допомагають мені самовдосконалюватись і формувати професійні якості сучасного конкурентоспроможного вчителя.
Вчителі та учні, батьки та керівники навчальних закладів, всі ми – лише учасники освітнього процесу. Розвиток власне освіти в Україні отримає позитивний перспективний напрямок руху лише тоді, коли всі учасники освітнього процесу разом працюватимуть на цю перспективу, коли слово «вчитель» знову викликатиме повагу і ця професія матиме неабиякий попит.

«Родзинки» досвіду

Які педагогічні технології, методи та форми

Ви використовуєте в освітньому процесі?

  • У сфері моїх професійних інтересів – змішане навчання та впровадження його елементів у освітній процес. З цією метою розроблено та активно використовується власна модель інформаційно-комунікативного середовища.
При створенні освітнього середовища враховуються колосальні можливості інформаційно-комунікативних технологій. Але ключовою ланкою у цій системі є діяльність вчителя, і не лише у наповнені ресурсу через використання педагогічного дизайну сучасного уроку, а в організації активної діяльності учнів.
На уроках використовую низку технологій, прийомів та методів: індивідуалізація процесу навчання, інтерактивні ігри, технологія досвіду, інформаційні технології, проектне навчання, технологія формування творчої особистості, технологія навчання як дослідження, інтерактивні технології кооперативного навчання, колективно-групового навчання, ситуативного моделювання, опрацювання дискусійних питань, метод портфоліо, рольові ігри, кейс-метод.
При застосуванні будь-якої із сучасних технологій, акцентую увагу на тому, щоб технологія не використовувалась заради технології, а заради її максимальної доцільності та ефективності у конкретній навчальній ситуації.

Кроки до майстерності

Які Ваші основні досягнення?

1994-2004 – навчання у ТЗСШ №17 з поглибленим вивченням ІМ
2004-2009 – навчання у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка.
2009 – викладач у Галицькому коледжі імені В.Чорновола
2013 – вчитель у Гімназії «Гармонія» Галицького коледжу імені В.Чорновола.

Чим Ви пишаєтеся?

Пишаюсь тим, що мої підопічні навчаються в Києві, Львові та Чернівцях, Німеччині та Польщі.
Пишаюсь досягненнями своїх учнів, їх перемогами в конкурсах олімпіадах:
Табака Соломія Андріївна (ІІІ місце у захисті наукових робіт у роботі секції іноземних мов).
Гресняк Діана, Лилик Діана, Балан Юлія та інші – ІІ місце (срібний сертифікат) у Всеукраїнському конкурсі знавців німецької мови «Орлятко».

Знай наших!

Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»?

Запорукою успіху будь-якої справи у житті є беззаперечна віра у необхідність, правильність та соціальну корисність здійснених дій та вчинків.

Які Ваші очікування від конкурсу?

Запорукою успіху в конкурсі «Учитель року» є прагнення до перемоги, відданість своїй справі, емоційна стабільність та наполегливість.
Участь у конкурсі – це подолання внутрішніх страхів та бар’єрів, це поштовх до самовдосконалення, можливість продемонструвати свій педагогічний досвід та здобути новий.

За лаштунками

Хто підтримує Вас на шляху до перемоги?

Моєю підтримкою є люди, які безмежно у мене вірять – це сім’я.

Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети?

Вміння доводити справу до логічного завершення, наполегливість та працьовитість – це ті ключові якості, які заклали та сформували в мені педагоги післявоєнної України, мої бабуся та дідусь. Директор та вчитель сільської школи, методами народної та класичної педагогіки навчили працювати і будь-яку справу робити з любов’ю, захопленням, натхненням, а найважливіше – по-своєму. Саме ці риси завжди допомагають мені досягати поставлених цілей, не зупинятись на досягненому та постійно рухатись уперед.

Які Ваші захоплення (хобі)?

«В здоровому тілі – здоровий дух». Заняття з аеробіки та танці – це фізичні навантаження, які допомагають тримати тіло в тонусі. Захоплення кулінарією забезпечує здорове харчування. Вивчення польської мови – розширює світогляд і тренує пам'ять. Зміна виду діяльності, допомагає розслабитись та відновити сили.
А головний антистрес – це чотирилапий Йоркширський тер’єр.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux