Ваколюк Людмила Юріївна
Місце роботи
|
Рівненська гуманітарна гімназія Рівненської міської ради
|
Посада
|
Вчитель німецької мови
|
Освіта
|
Рівненський державний гуманітарний університет, 2006 рік
Кременецький обласний гуманітарно-педагогічний інститут ім. Тараса Шевченка, 2004 рік |
Самоосвіта за останні 5 років
|
Курси підвищення кваліфікації в Рівненському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти (2017)
Семінар «Інтегроване навчання в Україні», м. Київ, Goethe-Institut в Україні (2017) Семінар «Успішно навчаємо з підручниками «Мenschen» та «Sicher» (2017) Семінар «Навчаючись навчаємо», Рівненська гуманітарна гімназія Рівненської міської ради (2017) Українсько-польсько-німецький семінар «З двох зроби три», м. Кшижова, Польща (2017) Перший загальноукраїнський форум вчителів німецької мови «Професійні сфери німецької мови – німецька мова у школі та ВНЗ в Україні сьогодні», м. Київ, Goethe-Institut в Україні (2016) Семінар «Змішане навчання», м. Київ, Goethe-Institut в Україні (2016) Українсько-польсько-німецький семінар «З двох зроби три – як організувати тристоронню зустріч» м. Кшижова, Польща (2015) Рівненський міжнародний економіко-гуманітарний університет, семінар-тренінг «Використання європейського досвіду організації іншомовної освіти» (2014) Семінар «Жили собі… Використання казок на уроці німецької мови», м. Київ, Goethe-Institut в Україні (2014) Семінар «Використання музики на уроці німецької мови», м. Київ, Goethe-Institut в Україні (2014) Рівненський державний гуманітарний університет, семінар підвищення кваліфікації «Методика і дидактика на уроці німецької мови» (2013) Мовний курс «Німецька мова для вчителів», м. Геттінген, Goethe-Institut (2013) Онлайн-курс «Інтернет як джерело інформації та проектів», м. Мюнхен, Goethe-Institut (2012) |
Загальний стаж роботи
|
13 років
|
Педагогічний стаж
|
13 років
|
Стаж роботи у даному навчальному закладі
|
13 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст першої категорії
|
Звання
|
|
Педагогічне кредо
|
«Правильно навчає той, хто навчає цікаво» (А. Ейнштейн)
|
Посилання на відеорезюме
|
https://www.youtube.com/watch?v=RCdZzuu4HIY
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
|
https://www.facebook.com/lyudmila.vakolyuk
|
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель? Сучасний учитель – особистість, яка прагне до постійного розвитку та вдосконалення. На уроці – наставник, коуч, фасилітатор, тьютор, модератор. У співпраці з колегами – надійний партнер, член команди, який вміє брати на себе відповідальність за справу та вносити цікаві пропозиції. З учнями – товариш, наставник, порадник.Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам? Намагаюся розвивати свою творчу індивідуальність. Вмію працювати в команді та є надійним партнером моїм учням та колегам. Намагаюся в будь-якій ситуації бути толерантною та справедливою.Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні? Важливо, що в результаті реформування освітньої галузі в Україні функціонуватимуть заклади загальної середньої освіти європейського типу з повною автономією. Учителі матимуть академічну свободу, відповідатимуть за результати своєї діяльності; кожен вчитель буде свідомо дбати про розвиток своєї професійної компетентності, формувати в учнів компетентності, які дійсно потрібні в сучасному світі. |
|
«Родзинки» досвіду У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка? Родзинкою мого досвіду є використання інтерактивних технологій з елементами театрального мистецтва та драматизації. Ця педагогічна ідея дозволяє мені ефективно розвивати критичне мислення, лідерські якості учнів, що сприятиме формуванню активної, творчої особистості гімназиста, його соціалізації.Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі? На своїх уроках застосовую сучасні інтерактивні технології навчання, технологію критичного мислення, технологію проектного навчання, рольову гру, перевернуте навчання, ІКТ, метод перевернутого навчання, кооперативне навчання, мозковий штурм, метод драматизації та такі форми роботи: індивідуальні, парні, фронтальні, групові, колективні.Яким досвідом Ви готові поділитися з колегами? Зі своїми колегами я готова поділитися набутим досвідом використання інтерактивних технологій з елементами театрального мистецтва та драматизації для формування критичного мислення учнів. |
|
Кроки до майстерності Які Ваші основні досягнення? Моїми основними досягненнями є:- перемога на всеукраїнському конкурсі театрального мистецтва в рамках проекту PASCH з німецької мови (2011); - здобуття стипендій Goethe-Institut на мовне стажування в Німеччині (2013); - запрошення для участі в роботі XXIV конференції Асоціації германістів України (2017); - підготовка призерів ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнської олімпіади з німецької мови. Чим Ви пишаєтеся? Пишаюся досягненнями своїх учнів, які здобули призові місця на ІІ, ІІІ етапах Всеукраїнської олімпіади з німецької мови:- Степаненко Єлизавета, 10 клас (ІІ,ІІІ етапи, ІІ місце, 2012-2013 н.р.); - Савич Анастасія,11клас (ІІ етап, ІІІ місце, 2013-2014 н.р.); - Гудим Владислав, 8 клас (ІІ етап, ІІ місце, 2016-2017 н.р.); - Шевчук Андрій, 8 клас (ІІ етап, ІІ місце, 2016-2017 н.р. ); - Гудим Владислав, 9 клас ( ІІ,ІІІ етап, І місце, 2017-2018 н.р.); - Поліщук Ольга, 8 клас (ІІ етап, ІІ місце, 2017-2018 н.р.). Чого прагнете навчитися? Прагну навчитися чомусь новому для вдосконалення своєї педагогічної майстерності, творчого росту. |
|
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Запорукою успіху в конкурсі «Учитель року», на мою думку, є реалізація цікавих планів та задумів, ініціативність, креативність і впевненість у своїх силах.Які Ваші очікування від конкурсу? Збагачення досвіду, знайомство з творчими педагогами, можливість спробувати свої сили та отримати стимул для подальшого професійного розвитку. |
|
За лаштунками Хто підтримує Вас на шляху до перемоги? Родина, друзі, учні, колеги, методисти.Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети? Цілеспрямованість, креативність, бажання розвиватись.Які Ваші захоплення (хобі)? У вільний час я вишиваю бісером, читаю книги та охоче відвідую театр. |