• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

Шелгунова Наталя Володимирівна


Місце роботи
Комунальний заклад «Маріупольський міський ліцей Маріупольської міської ради Донецької області»
Посада
Вчитель німецької мови
Освіта
Маріупольський гуманітарний інститут Донецького державного університету, 2000 рік
Самоосвіта за останні 5 років
Міжнародний конгрес учителів німецької мови, Фрайбург (2017)
Всеукраїнська конференція «CLILIG в Україні – фахове та мовне інтегроване вивчення німецької мови: можливості, переваги та завдання», Київ 2(017)
Міжнародний форум «Menschen bewegen», Берлін (2016)
Серія семінарів «Розробка методичних матеріалів до інтегрованих уроків CLIL», Київ (2017)
Серія семінарів «Розробка та апробація матеріалів CLILIG», Тбілісі- Київ (2016)
Семінар «Екотабір – CLIL», Геттінген, Німеччина (2016)
«Знайомство з DLL», Маріуполь (2016)
Онлайн-семінар «Deutsch lehren lernen 6» (2016)
Всеукраїнський семінар «PEER-Lerning», Київ (2016)
Семінар для вчителів шкіл-учасниць міжнародного проекту «Молодь дебатує», Миколаїв (2014); Одеса, (2016)
Всеукраїнський семінар від видавництва «Корнельсен» «Весняні свята», Ужгород (2015)
Всеукраїнський семінар «Менеджмент проектів», Київ (2015)
Всеукраїнський семінар від видавництва «Хубер», Ужгород (2015)
Семінар Гете-Інституту з країнознавства «Мюнхен -Берлін. Два мегаполіса», Мюнхен, Берлін,  Німеччина (2014)
Всеукраїнський семінар «Використання казок при викладанні німецької мови», Київ (2014)
Суперінтенсивний курс німецької мови з інтегрованим іспитом С2, Київ (2013)
«Мовні іспити для підлітків Fit 1+2» , Київ (2013)
Семінар для вчителів німецької мови «Prüfungen B1, B2», Київ (2013)
Онлайн-курс «Pasch-net- Führerschein» (2013)
Регіональний науково-практичний семінар «Нові стандарти – нова школа, Маріуполь (2013)
«Викладання німецької мови на базі англійської», Маріуполь (2013)
Загальний стаж роботи
17 років
Педагогічний стаж
17 років
Стаж роботи у даному навчальному закладі
6 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Звання
-
Педагогічне кредо
«Знання – це досвід. Все інше – інформація»
Посилання на відеорезюме
https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=GfF5v
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
https://deutsch-in-mgl.jimdo.com/
https://gazetamgl.jimdo.com/

Я – педагог і особистість

Портрет учителя

Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель?

Сучасний учитель має бути активним та небайдужим. Він постійно вчиться, розширює та вдосконалює свої знання, на власному прикладі мотивує учнів до вивчення предмету та демонструє можливості застосування отриманих знань у житті. Має активну соціальну позицію.

Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам?

Я намагаюся відповідати своєму баченню сучасного вчителя.

Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні?

Перспективи розвитку освіти в Україні можна описати прислів’ям «Per aspera ad astra». Шлях до успішного впровадження Закону «Про освіту» буде складним, але заплановані цілі варті великих зусиль.

«Родзинки» досвіду

У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка?

Педагогічна ідея – «Формування комунікативної компетентності засобами інтегрування в іншомовний освітній простір».

Які педагогічні технології, методи та форми

Ви використовуєте в освітньому процесі?

Використовую методи активізації навчально-пізнавальної та стимуляції мовно-мовленнєвої діяльності, проектну роботу, інформаційно-комунікаційні технології, інтерактивний метод та технологію предметно-мовного інтегрованого навчання CLIL.

Кроки до майстерності

Які Ваші основні досягнення?

Чим Ви пишаєтеся?

Основні досягнення – це учні, які цінують мої уроки та активно, з задоволенням працюють під час занять та у проектах; це мотивовані учні, які здатні самостійно вирішувати завдання різної складності; це випускники з активною соціальною позицією, які вміють думати, аналізувати і робити висновки.
 

Чого прагнете навчитися?

Хочу навчитися у майбутньому проводити межу між педагогічною діяльністю та іншими сферами життя.

Знай наших!

Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»?

Упевненість у власних можливостях, всебічна підтримка та націленість на позитивний результат, адекватний підхід до оцінювання конкурсних робіт, здорова конкуренція.

Які Ваші очікування від конкурсу?

Очікую цікавого досвіду, розширення кола знайомих педагогів, захоплених своєю справою, конкурентної боротьби і відчуття задоволення від виконаної роботи.

За лаштунками

Хто підтримує Вас на шляху до перемоги?

Підтримують: адміністрація, колеги, учні, сім’я.

Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети?

Особисті якості: цілеспрямованість, мобільність, цікавість та жага до нового професійного досвіду, захопленість своїм предметом, відсутність страху перед новим, схильність шукати і знаходити переваги навіть у суперечливих ситуаціях.

Які Ваші захоплення (хобі)?

Хобі: організація та проведення навчальних проектів, подорожей, спільних творчих проектів з дітьми.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux