Шарин Наталія Ярославівна
Місце роботи
|
Івано-Франківська спеціалізована школа І-ІІІ ст. №5 з поглибленим вивченням німецької мови
|
Посада
|
Вчитель німецької мови
|
Освіта
|
Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника, 1995 рік
|
Самоосвіта за останні 5 років
|
Курси підвищення кваліфікації вчителів, Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (2017)
Онлайн-курс DSD GOLD, організований ZfA – Центральна служба у справах шкіл за кордоном, ФРН (2015). Отримала диплом «Сертифікований екзаменатор DSD-іспитів на рівень В1» Тренінг «Jugend debattiert» (2015) |
Загальний стаж роботи
|
22 роки
|
Педагогічний стаж
|
22 роки
|
Стаж роботи у даному навчальному закладі
|
22 роки
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої кваліфікації
|
Звання
|
Старший учитель
|
Педагогічне кредо
|
«Найвище мистецтво вчителя – розбудити радість у творчості та знаннях»
|
Посилання на відеорезюме
|
https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=21gAa
|
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель? Сучасний вчитель – це творча та активна особистість, яка знаходиться у постійному пошуку, яка вчиться разом з дітьми. Вчитель мотивує дітей вчитися, думати, дивуватись і пізнавати. А головне – любить дітей.Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам? Я шукаю нові способи зацікавити дітей, багато читаю і ділюсь своїми знаннями з учнями, у кожній дитині намагаюсь побачити талант, підтримати і розвинути його, тому підходжу до кожного учня індивідуально. Вважаю, що діти мудрі та щирі. Їм потрібна любов дорослих і віра у них.Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні? Українська освіта вийшла на шлях якісних змін. Я вважаю, що все у нас вийде. Потрібно залучати до змін більше активних педагогів-практиків, які готові ділитись досвідом і співпрацювати. |
|
«Родзинки» досвіду Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі? Я використовую на уроках технологію розвитку критичного мислення через читання і письмо. Вважаю, що формування у школі цього типу мислення допоможе нашим дітям бути вільними, успішними і самодостатніми членами суспільства. Улюбленими для мене та моїх учнів є уроки-дебати. Для того, щоб навчити учнів самостійно вчитися, використовую метод проектів. |
|
Кроки до майстерності Які Ваші основні досягнення? Чим Ви пишаєтеся? Я пишаюсь своїми учнями. За останні 5 років 22 моїх учні стали призерами ІІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з німецької мови, 5 учнів отримали перемоги на IV етапі.За цей час 65 моїх учнів отримали DSD дипломи рівня В2-С1. |
|
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Запорукою успіху у конкурсі вважаю підтримку рідних та колег, впевненість у своїх силах і переконання, що участь у такому змаганні, без сумніву, розширить мої межі. Своїм життєвим кредо вважаю слова Григорія Сковороди: «Бери вершину – матимеш середину».Які Ваші очікування від конкурсу? Я хочу перейняти досвід своїх колег, навчитись від них нового, побачити, чого я варта. |
|
За лаштунками Хто підтримує Вас на шляху до перемоги? У конкурсі мене підтримує моя сім’я, колеги та учні. Мені приємно, що вони всі сприйняли мою участь у цьому конкурсі позитивно.Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети? Сподіваюсь, що мій оптимізм допоможе мені у конкурсних випробуваннях.Які Ваші захоплення (хобі)? Я люблю читати, подорожувати, робити походи в гори, займатись спортом, проводити час зі своїми рідними, спілкуватись з цікавими людьми, вчитися, і просто насолоджуватися життям. |