• A-
    A+

Лазоренко Інна Іванівна


 

Місце роботи
Роменська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 ім. П.І.Калнишевського Роменської міської ради Сумської області
Посада
Вчитель німецької мови
Освіта
Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна, 2003 рік
Самоосвіта за останні 5 років
Онлайн курс «Вчити навчати німецької 4: завдання, вправи, взаємодія» («DLL 4: Aufgaben, Übungen, Interaktion»), навчальна платформа Goethe-Institut в Україні (2017)
Курси підвищення кваліфікації для вчителів німецької мови «Методика, дидактика на уроках німецької як іноземної», Швебиш Халь, Німеччина (2017)
Методичний семінар «Мобільні пристрої на уроках німецької мови», Goethe-Institut в Україні (2017)
І Всеукраїнський форум учителів німецької мови «Професійні сфери – німецька мова у школі та ВНЗ сьогодні» (2016)
Літні інтенсивні курси для вчителів німецької мови – 2016, Goethe-Institut, Черкаси (2016)
Семінар «Робота з актуальними відеокліпами на уроках німецької мови», Goethe-Institut в Україні (2016)
Курси підвищення кваліфікації для вчителів німецької мови, Сумський інститут післядипломної педагогічної освіти (2016)
Загальний стаж роботи
15 років
Педагогічний стаж
12 років
Стаж роботи у даному навчальному закладі
3 роки
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст другої категорії
Звання

Педагогічне кредо
«… Педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому, бо якщо немає руху вперед, то неминуче починається відставання» (В.О.Сухомлинський)
Посилання на профіль в освітній мережі для вчителів Майкрософт
https://education.microsoft.com/Status/Public?token=cmXGov80
Посилання на відеорезюме
https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=9Ja5A
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
https://daflii.blogspot.com/

Я – педагог і особистість

Портрет учителя

Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель?

Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам?

Вчитель… Чарівне слово, що містять у собі так багато різного: віру, любов, надію, спокій, тривогу, щирість…
Я не працюю вчителем, я – вчитель. Для мене це важливо, життєво необхідно, без цього я не буду собою.
Не можу сказати, що бути педагогом – це професія, це особлива місія, неповторний стан душі, це відповідальність, самовіддача, терпіння, примножені знаннями, майстерністю, творчим потенціалом.
Менеджер по роботі з персоналом, тренінг-менеджер, психолог, вихователь, актор, програміст, адміністратор, перекладач, режисер, слідчий, адвокат... Це зовсім не повний перелік професій, з якими ідентифікує себе вчитель. Саме з педагога не лише починаються всі професії, але й він сам – їх уособлення.
Захоплення тривалістю в життя – саме так я можу сказати про своє покликання. Вчити дітей і одночасно вчитися самому, щоб нове покоління відчувало в мені людину, яка живе їх інтересами. Лише повністю занурившись і розчинившись у роботі можна досягти кінцевого результату – виховати конкурентоспроможну, цілеспрямовану, успішну особистість, яка вмітиме долати перешкоди. Вчитель – саме та людина, яка не лише навчає, але й підтримує, допомагає, надихає.
«… Педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому, бо якщо немає руху вперед, то неминуче починається відставання», – з перших днів педагогічної діяльності я добре зрозуміла цю істину, тому й обрала слова В.О.Сухомлинського своїм педагогічним кредом. Упевнена, що передумовою розвитку учнів є постійне самовдосконалення їх наставника. Семінари, майстер-класи, тренінги, курси підвищення кваліфікації, все це стало частиною мого життя. Як учитель-предметник роблю все для того, щоб зацікавити та вмотивувати учнів до вивчення німецької мови. «Крилатого» може виховати лише «крилатий» педагог, щасливого – щасливий, а сучасного – тільки сучасний.

«Родзинки» досвіду

Які педагогічні технології, методи та форми

Ви використовуєте в освітньому процесі?

Яким досвідом Ви готові поділитися з колегами?

Вважаю, що я, як учитель німецької мови, повинна створити всі необхідні умови для практичного опанування мови кожним учнем. Для того щоб активізувати навчально-пізнавальну діяльність учнів використовую автентичні матеріали: вірші, пісні, рекламу та оголошення, аудіозаписи носіїв мови, відеокліпи та відеофільми. Працюючи за принципом комунікативної спрямованості, добираю та розробляю за допомогою інтернет-ресурсів комунікативно спрямовані вправи та завдання, які імітують умови іншомовного спілкування.
Я сама завжди відкрита для нових знань та залюбки поділюся своїми знаннями і досвідом.

Кроки до майстерності

Чим Ви пишаєтеся?

Коли мої учні отримують задоволення від вивчення мови, прагнуть до знань, я відчуваю, що я на вірному шляху, що я роблю те, що приносить користь іншим, що я живу.
Пишаюся, коли діти досягають бажаних результатів, коли вони можуть сказати «я можу …», а я – «нам це вдалося», адже результат – це завжди попередня взаємодія вчителя, який скеровує, та учня, який завдяки цьому здобуває практичні знання та навички, досягає успіху.

Знай наших!

Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»?

Які Ваші очікування від конкурсу?

Відданість своїй справі та прагнення до самовдосконалення, бажання навчати та навчатися, які ґрунтуються на любові до дітей, допомагають не зупинятися, йти вперед. Адже я впевнена, що моя участь у конкурсі стане перевагою, насамперед, для учнів. Набутий досвід, нові знання, позитивні емоції знайдуть відображення в уроках, а особистий приклад – це найкраща мотивація для розвитку та самоосвіти.

За лаштунками

Хто підтримує Вас на шляху до перемоги?

Опорою та підтримкою для мене є не лише мої колеги та адміністрація школи, але й моя родина, яка розуміє наскільки важливим для мене є відчувати, що вони завжди, навіть подумки, зі мною. А учні не лише підтримують, а й надихають, мотивують мене на шляху до поставленої мети.

Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети?

Значну роль для професійного зростання мають особисті якості. Вважаю, що особисто для мене це – наполегливість, цілеспрямованість, свідоме ставлення до поставлених завдань.

Які Ваші захоплення (хобі)?

Коли у мене з’являється вільний час, залюбки читаю, опановую техніку  декупаж.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux