Крючкова Катерина Володимирівна
Місце роботи
|
Сєвєродонецький навчально-виховний комплекс «Спеціалізована школа-колегіум Національного університету «Києво-Могилянська академія» Сєвєродонецької міської ради Луганської області
|
Посада
|
Вчитель іноземних мов
|
Освіта
|
Горлівський державний педагогічний інститут іноземних мов, 2004 рік
|
Самоосвіта за останні 5 років
|
Практичний тренінг «Методика використання інтерактивної дошки та мобільних гаджетів у навчальному процесі (2017)
Онлайн курси Ґете-Інституту «Вчись навчати», (2016) Семінар «Інформативно-комунікаційні технології у навчальному процесі сучасного навчального закладу» (2013) Курси підвищення кваліфікації вчителів іноземних мов за новими державним стандартом» (2013) |
Загальний стаж роботи
|
11 років
|
Педагогічний стаж
|
4 роки
|
Стаж роботи у даному навчальному закладі
|
2 роки
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст першої категорії
|
Звання
|
-
|
Педагогічне кредо
|
«Рівність в спілкуванні та партнерство у навчанні»
|
Посилання на відеорезюме
|
https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=qtPNF
|
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель? Професійний, компетентний, свідомий, об’єктивний, динамічний, активний, гнучкий, творчий, йде в ногу з сучасністю.Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам? Професійність та компетентність, самовдосконалення, творчість.Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні? Основним орієнтиром розвитку освіти має бути формування компетентностей учнів, зокрема здатність учитися як ключова компетентність. Також обов’язковою умовою є самонавчання й адаптація учнів до життя. |
|
«Родзинки» досвіду У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка? Пошук інтерактивних форм роботи, що стимулюють комунікативну мотивацію, розвивають уяву, образне мислення, здібності логічно та послідовно викладати думки іноземною мовою.Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі? Інтерактивні та ігрові технології, технології індивідуалізації навчання, ІКТ технології. |
|
Кроки до майстерності Які Ваші основні досягнення? Чим Ви пишаєтеся? Досягнення учителя – це успіхи його учнів. Пишаюся своїми учнями.Чого прагнете навчитися? Прагну здобути кваліфікацію згідно Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти. |
|
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Професіоналізм і компетентність.Які Ваші очікування від конкурсу? Очікую обміну досвідом, нових ідей. |
|
За лаштунками Хто підтримує Вас на шляху до перемоги? Учні та колеги.Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети? Цілеспрямованість, інтуїція.Які Ваші захоплення (хобі)? Відкриваю для себе мікро- і макросвіти та пізнаю їх. |