Криклива Олена Миколаївна
Місце роботи
|
Харківська гімназія № 23 Харківської міської ради Харківської області
|
Посада
|
Вчитель німецької мови
|
Освіта
|
Харківський державний педагогічний університет
ім. Г.С. Сковороди, 1997 рік |
Самоосвіта за останні 5 років
|
Семінар «Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках німецької мови», Харків, Goethe-Institut, КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» (2015)
Семінар «Викладання іноземної мови та підготовка до іспитів ДСД», Київ, Центральне відомство шкільної освіти за кордоном ФНР (2015) Курс «Навчально-методичне забезпечення дисциплін шкільної програми» для здійснення дистанційного навчання учнів, побудованого в системі управління навчанням Moodle, Харків, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця (2014-2015) Спецкурс «Інноваційні підходи до педагогічної підтримки школярів у зарубіжній педагогіці», Харків, КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» (2013) |
Загальний стаж роботи
|
20 років
|
Педагогічний стаж
|
20 років
|
Стаж роботи у даному навчальному закладі
|
20 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Звання
|
|
Педагогічне кредо
|
«Мистецтво навчання є мистецтво пробуджувати
в юних душах допитливість і потім задовольняти її» (А. Франс) |
Посилання на відеорезюме
|
https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=dWkGq
|
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель? Сучасний учитель – це «універсальний солдат», партнер, наставник, який навчає думати, розвиває навички, необхідні в дорослому житті.Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам? Створюю умови для когнітивно-креативної діяльності учнів, направляю та «навчаю» учнів бути самостійними, відповідальними і конкурентоспроможними.Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні? Перспективу розвитку освіти вбачаю у вихованні в підростаючого покоління відповідальності за майбутнє, у формуванні моральних і національних цінностей. |
|
«Родзинки» досвіду Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі? Яким досвідом Ви готові поділитися з колегами? Комунікативна компетентність є провідною у вивченні іноземних мов, тому для її формування використовую інтерактивні форми роботи: рольові ігри та імітації, мозковий штурм, «Ажурна пилка» тощо.Однією з інтерактивних технологій навчання є проектна робота. Оскільки учні нашої гімназії складають іспити на отримання мовного диплома, починаючи із сьомого класу, проектна робота є невід’ємною частиною освітнього процесу. Проект сприяє «зануренню» у навчальний матеріал, дає змогу застосувати набуті знання на практиці. Опрацювати, творчо переосмислити поняття та інформацію допомагає технологія критичного мислення. Результатом її застосування є подолання страху перед помилками. На різних етапах уроку досить часто використовую відео, фрагменти фільмів або мультфільми. Це мотивує учнів активно працювати на уроці та позбавляє мовного бар’єру. Цими знаннями та своїм досвідом я залюбки поділюся з колегами. |
|
Кроки до майстерності Які Ваші основні досягнення? Чим Ви пишаєтеся? Мої досягнення – це досягнення моїх учнів. Серед найвищих здобутків: перші, другі та треті місця на IV етапі Всеукраїнської олімпіади з німецької мови серед одинадцятикласників, 200 балів на ЗНО, перше місце на обласному та третє на всеукраїнському етапах МАН.Чого прагнете навчитися? Бажаю неперервно вчитися, не зупиняючись на досягнутому, завжди шукати в житті новизну. |
|
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Досвід, уміння швидко акумулювати свої знання.Які Ваші очікування від конкурсу? Очікую від конкурсу нових цікавих знайомств, набуття досвіду, приємних вражень, позитивних змін, нових ідей. |
|
За лаштунками Хто підтримує Вас на шляху до перемоги? Родина, колеги, друзі.Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети? Здатність знаходити спільну мову з незнайомими людьми, наполегливість, оптимізм.Які Ваші захоплення (хобі)? Вирощую декоративні кімнатні рослини. |