Костишина Олена Миколаївна
Місце роботи
|
Чернігівський ліцей №22 Чернігівської міської ради Чернігівської області
|
Посада
|
Вчитель німецької мови
|
Освіта
|
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, 2007 рік
|
Самоосвіта за останні 5 років
|
Fortbildung in Deutschland: «Auffrischung Methodik/Didaktik im DaF-Unterricht», Goethe-Institut (2017)
Kiew «Vorbereitung auf Sommercamps 2016», Goethe-Institut (2016) «Bewegen Sie Ihren Unterricht durch Bewegungsspiele», Hueber Verlag (2016) «Autonomes Lernen im Deutschunterricht», Hueber Verlag (2015) |
Загальний стаж роботи
|
10 років
|
Педагогічний стаж
|
10 років
|
Стаж роботи у даному навчальному закладі
|
10 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Друга кваліфікаційна категорія
|
Звання
|
|
Педагогічне кредо
|
«Якщо запастися терпінням
і виявити старання, то посіяні насіння знання неодмінно дадуть добрі сходи. Навчання корінь гіркий, так плід солодкий» (Леонардо да Вінчі) |
Посилання на відеорезюме
|
https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=V18pf
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
|
german.net.ua
kostyshyna.german.net.ua |
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель? Сучасний учитель мусить бути креативним, різнобічним, мобільним, толерантним та чуйним до дітей, ініціювати сучасні методичні ідеї, постійно розвиватися.Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам? Я керівник євроклубу «Єдність» та відділення ліцейного театру «Натхнення». Толерантність по відношенню до інших є головною рисою цих об’єднань. Керівництво театром спонукає бути креативним та мобільним.Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні? Те, що постійно не розвивається й не зазнає змін, приречене на вимирання. Тому наша освітня система хоч і нова, але орієнтована на досвід інших країн і може обрати найкраще. |
|
«Родзинки» досвіду Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі? Яким досвідом Ви готові поділитися з колегами? Вже декілька років я працюю над проблемою «Використання інформаційних технологій на уроках німецької мови з метою активізації навчальної діяльності учнів.” Я використовую ІКТ під час навчання та тестування, це різні програми, що спрощують засвоєння матеріалу, а також дають чітку оцінку знань учнів при оцінюванні. |
|
Кроки до майстерності Які Ваші основні досягнення? Чим Ви пишаєтеся? Досягнення кожного вчителя – це учні та їхні успіхи. Команда Чернігівського ліцею №22 стала призером у конкурсі «Umwelt macht Schule» («Школа за екологію: думати, досліджувати, діяти») Goethe-Institut, 2017 рік.У 2013 році Анастасія Сахно стала переможцем І та ІІ етапів і лауреатом ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України. Мої досягнення – це перемоги в міських та обласних етапах конкурсу «Використання інформаційно-комунікативних технологій у навчально-виховному процесі» (2015 рік). Отримала диплом третього ступеню в обласному конкурсі з веб-дизайну в номінації «Веб-сайти навчального призначення» (2016 рік). |
|
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Запорука успіху це постійне самовдосконалення та пізнання чогось нового. Сподіваюсь отримати цікавий методичний досвід, який стане в нагоді.Які Ваші очікування від конкурсу? Хочу познайомитися з креативними вчителями та обмінюватися з ними досвідом. сподіваюсь, що це дасть поштовх для мого творчого зростання. |
|
За лаштунками Хто підтримує Вас на шляху до перемоги? На шляху до перемоги мене підтримує моя сім’я, друзі, колеги та мої учні.
Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети? Я наполеглива, позитивна, дружня та допитлива. Саме ці якості допомагають мені не тільки у досягненні мети, а й у спілкуванні з друзями та колегами.Які Ваші захоплення (хобі)? Щодо захоплень, я люблю читати та малювати, опрацьовувати фото у програмі Photoshop, робити презентації у Power Point, та взагалі обожнюю працювати з різними програмами на комп’ютері. |