• A-
    A+

Десятник Тетяна Олександрівна

 

Місце роботи
Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - ліцей № 7 Вінницької міської ради»
Посада
Вчитель німецької мови
Освіта
Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2009 рік
Самоосвіта за останні 5 років
Фестиваль-відкриття Українсько-німецького року мов Київ, (2017)
Двотижневий курс підвищення кваліфікації «Німецька для вчителів початкової школи», м. Гетінген, Німеччина (2017)
Семінар «Навчати по-іншому з «Beste Freunde», Вінниця, видавництво «HUEBER» (2016)
Семінар «Навчальний комплекс для підлітків «PlanetPlus», Вінниця, видавництво «HUEBER» (2016)
Семінар «Представлення та дизайн уроку із застосуванням нових навчальних матеріалів», Київ, видавництво «HUEBER» (2016)
Семінар «Вчимося навчати німецької мови», Київ, Goethe-Institut в Україні (2015)
Курси підвищення кваліфікації (німецька мова), Вінницький обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників (2015)
Інтерактивна вистава німецьких акторів «Розі та чарівний суп», Вінниця, Goethe-Institut (2015)
Семінар на тему «Аушвіц на уроці», м. Освенцім, Польща (2015)
Виставка плакатів Клауса Штека «Нічого не вирішено», Вінниця, Goethe-Institut (2014)
Інтерактивна виставка «Німеччина у валізі», Вінниця, Goethe-Institut (2014)
Європейський день мов, Київ, Goethe-Institut в Україні (2014)
Виставка «Казкові світи» братів Грім, Київ, Goethe-Institut в Україні (2014)
Курси підвищення кваліфікації (англійська мова), Вінницький обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників (2014)
Семінар «Екзамени Goethe-Institut рівня В1-В2» м. Київ (2013)
«Казковий воркшоп», м.Тернопіль, Goethe-Institut в Україні (2013)
Семінар «Креативна граматика», Goethe-Institut в Україні (2013)
Культурно-інформаційний захід Goethe-Institut «Дойчландмобіль», м. Вінниця, Goethe-Institut (2012)
«Musik + X» воркшоп, м. Київ, Goethe-Institut в Україні (2012)
«Theaterworkshop», м. Київ, Goethe-Institut в Україні (2012)
Загальний стаж роботи
9 років
Педагогічний стаж
9 років
Стаж роботи у даному навчальному закладі
9 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст першої категорії
Звання
-
Педагогічне кредо
«Учитель – це людина, котра може робити важчі речі легкими» (Р. Емерсон)
Посилання на відеорезюме
https://www.youtube.com/watch?v=Gg5PNyaCs_A
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
http://denglisch-vid-desyatnik.webnode.com.ua/

Я – педагог і особистість

Портрет учителя

Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель?

Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам?

Сучасний учитель – це професіонал, який знаходиться в постійному творчому пошуку. Учителю необхідні гнучкість і нестандартність мислення, вміння адаптуватися до швидких змін життя. А це можливо лише за умови високого рівня професійної компетентності, розвинених професійних здібностей.
Сьогоднішній вчитель – це тьютор, модератор, фасилітатор, який є одночасно й учителем-психологом, учителем-технологом, учителем-дослідником, який творчо, на високому рівні розв’язує складні професійні проблеми. Учитель більше не є провідником знань від книги до учня, він показує учням шляхи набуття знань і методи засвоєння необхідних у подальшому життєвих компетентностей. Я постійно працюю над собою, аби відповідати сучасним вимогам.

Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні?

Освіта України активно розвивається, переймаючи передовий досвід європейських країн з урахуванням наших реалій. Враховуючи такі найближчі перспективи щодо змін в освіті як локальна автономія плюс вертикально-інтегрована інспекція без права втручатися у навчальний процес, перепідготовка вчителів, навчання орієнтоване на практичне застосування знань, поширення принципів партнерства у педагогіці, більше свободи для навчальних закладів та й для вчителя загалом – то з’являються шанси змінити ситуацію в середній освіті на краще. Підготовка учня до життя не повинна відривати його від самого життя. Тому інтеграція та введення метазнань сприятимуть формуванню основних життєвих компетентностей.

«Родзинки» досвіду

У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка?

Які педагогічні технології, методи та форми

Ви використовуєте в освітньому процесі?

Яким досвідом Ви готові поділитися з колегами?

Для формування комунікативних компетентностей я застосовую інтерактивне навчання та гру на уроці. За час моєї роботи саме ця педагогічна ідея зарекомендувала себе результативною та успішною. Усі мої учні охоче комунікують у рольових іграх, драматизації та імітації; при побудові живих речень долається мовний бар’єр; хорова робота позбавляє страху перед помилками, а гра в «Мікрофон» вчить брати на себе відповідальність; асоціаграми, діаграма Керола, проектна робота, журналістська робота, створення графіків та їх опис розширюють простір учня у вживанні німецької мови та мотивують до подальшої роботи, дають змогу застосувати набуті знання на практиці. Малеча залюбки розігрує сцени лялькового театру, завчає необхідні конструкції у піснях-руханках, римівках, скоромовках; а щоб перевірити себе, діти із захопленням малюють художній диктант, долають живі перешкоди в аудіюванні, користуються мовленнєвою здогадкою, мовним сендвічем, залучаються до листування з німецькомовними учнями.
І своїми знаннями я завжди радо ділюся з колегами й відкрита до усього нового!

Кроки до майстерності

Які Ваші основні досягнення?

Своїм найбільшим досягненням я вважаю любов моїх учнів до німецької мови, їхній запал і креативні рішення багатьох завдань. 36 моїх учнів успішно склали іспити рівня А1-В1, посіли 15 місць у ІІ, ІІІ та ІV етапах Всеукраїнської предметної олімпіади з німецької мови у різні роки (Власюк Святослав ІІІ місце, Тернопіль, 2011), 4 учнів вибороли стипендії на тритижневі мовні курси в Німеччині (Гисева А., Власюк С., Чорноконь М., Сухоруков В.), один учень Власюк Святослав навчається в німецькомовному університеті (St.Gallen-Universitat, Швейцарія).

Чим Ви пишаєтеся?

Нагороджена грамотами Управління освіти та науки Вінницької обласної державної адміністрації за підготовку переможців ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з німецької мови в 2011, 2012, 2013 роках та Почесною грамотою Вінницької обласної державної адміністрації та обласної Ради за сумлінну працю, вагомий особистий внесок у справу навчання і виховання підростаючого покоління та підготовку переможця ІV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з німецької мови 26 травня 2011 року.
У 2016 році я працювала у співавторстві над науковою роботою «Міжнародна співпраця – інноваційна стратегія навчального закладу» і на VII Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти – 2016» ця робота отримала Золоту медаль та диплом І ступеня.
У 2017 році я працювала як співавтор наукової роботи на тему «Партнерство як інноваційний шлях розвитку ліцею». У VIII Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти – 2017» ця робота отримала Золоту медаль та диплом І ступеня.
У 2017 році розробила проект «Територія здоров’я», який переміг та виборов 200 тисяч гривень у ХIV обласному конкурсі розвитку територіальних громад (Вінницька область).

Знай наших!

Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»?

Які Ваші очікування від конкурсу?

Конкурс – це ще один крок до успіху, до самовдосконалення, до нових знайомств та обміну досвідом, можливість знайти однодумців, набратися емоцій для того, щоб улюблена справа не була другорядною, а допомагала творити і самовдосконалюватися. Запорукою успіху вважаю позитивне мислення, відкритість до нового і вміння вчитися!

За лаштунками

Хто підтримує Вас на шляху до перемоги?

За мене вболівають моя родина, друзі, колеги, адміністрація закладу, а найприємніше – мої учні!

Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети?

Вміння у всьому знаходити позитив дарує мені крила.

Які Ваші захоплення (хобі)?

Для відновлення душевної рівноваги і спокою я із задоволенням вишиваю бісером.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux