Цуркіна Тетяна Валентинівна
Місце роботи
|
Перша українська гімназія імені Миколи Аркаса Миколаївської міської ради Миколаївської області
|
Посада
|
Вчитель фізики та астрономії
|
Освіта
|
Миколаївський державний педагогічний університет, 2001 рік
|
Самоосвіта за останні 5 років
|
Вебінари видавництва «Освіта», курси для вчителів фізики та астрономії при Миколаївському обласному інституті післядипломної педагогічної осваіти (2017)
Тренінги з використання хмарних сервісів (2017) Всеукраїнська науково-практична конференція «Особливості підвищення якості природничої освіти в технологізованому суспільстві» (2017) Фестиваль творчості «Молодіжна хвиля» освітнього проекту «Крок до наук» (2017) Обласна відкрита студія «Наука і ми» (2016) Майстер-класи вчителів міста, курси «Використання SMART-дошки на уроках» (2012) |
Загальний стаж роботи
|
14 років
|
Педагогічний стаж
|
14 років
|
Стаж роботи у даному закладі освіти
|
7 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Звання
|
Учитель-методист
|
Педагогічне кредо
|
«Правильно навчає той, хто навчає цікаво» (А. Ейнштейн)
|
Посилання на відеорезюме
|
https://www.youtube.com/watch?v=P9FPQGwd9D0&t=26s
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
|
http://exchange.smarttech.com/details.html?id=567e4702-6967-46b3-a6bd-514e2d30398e
|
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель? Сучасний учитель допомагає учню максимально розкрити свої можливості та розвиває компетентності до життя.Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам? Допитливість, ентузіазм, любов до дітей, відкритість до співпраці з учнями та колегами.Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні? 1) Щасливий, упевнений у собі, компетентний педагог.2) Щасливий, упевнений у собі, конкурентоспроможний учень. 3) Новий Стандарт Нової Української школи стане інструментом для підвищення якості освітнього процесу. |
|
«Родзинки» досвіду У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка? Зробити процес вивчення фізики цікавим, доступним та практично спрямованим.Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі? ІКТ, хмарні технології, проектні технології, технології особисто орієнтованого навчання, акмеологічні технології, ігрові технології.Пошуково-дослідницький та проблемний методи.
Яким досвідом Ви готові поділитися з колегами? Використання хмарних технологій на уроках фізики, мобільне навчання, використання можливостей інтерактивної дошки. |
|
Кроки до майстерності Які Ваші основні досягнення? Високі результати учнів гуманітарного навчального закладу з вивчення фізики, виявлення та розвиток здібностей обдарованих учнів: перемоги у конкурсах (Мірошніченко Нікіта посів І місце у V обласному конкурсі «Енергія-2014»), олімпіадах (за 2011-2017 навчальні роки мною було підготовлено 31-го переможця на ІІ-му етапі та 6-х на ІІІ-му етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з фізики), МАН (5 учнів вступили до МАНу та в 2014 році учениця Фарбітник Інна посіла І місце на ІІІ етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН (секція «Астрономія»), в 2017 Мілєва Анна – ІІІ місце на ІІІ етапі (секція «Експериментальна фізика»).У 2015 році на Всеукраїнській науково-практичній конференції «Особливості підвищення якості природничої освіти в технологізованому суспільстві був представлений фрагмент інтегрованого уроку з теми «Речовина як вид матерії». У 2016 році учні гімназії стали дипломантами фестивалю «Молодіжна хвиля», що відбувся на базі механіко-математичного факультету Миколаївського національного університету ім. В. О. Сухомлинського. Проведення майстер-класів для вчителів міста та області з питань використання хмарних технологій на уроках фізики, мобільного навчання, використання можливостей інтерактивної дошки. Чим Ви пишаєтеся? Пишаюся своїми учнями – випускниками, вважаю їхню «закоханість у фізику» своїм найкращим педагогічним досягненням.Чого прагнете навчитися? Прагну удосконалити методику проведення фізичного експерименту, опанувати використання можливостей документ-камери на уроках фізики, познайомитись із технологіями web 3.0. |
|
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Професійні якості вчителя, креативність, впевненість у своїх силах, прагнення до самовдосконалення: лише той, хто «горить сам», здатен «запалити» інших.Які Ваші очікування від конкурсу? Максимально розкрити свій творчий педагогічний потенціал. |
|
За лаштунками Хто підтримує Вас на шляху до перемоги? Родина, колеги, мої учні та їхні батьки, МОЇ ВЧИТЕЛІ.Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети? Наполегливість, завзятість, бажання досягти найкращого результату.
Які Ваші захоплення (хобі)? Люблю подорожувати. |