Полевіченко Денис Володимирович
Місце роботи
|
Матвіївський загальноосвітній навчально-виховний комплекс «Всесвіт» Вільнянської районної ради Запорізької області
|
Посада
|
Вчитель фізики
|
Освіта
|
Запорізький національний університет, 2006 рік
|
Самоосвіта за останні 5 років
|
Тренінг «Дидактичне проектування електронних програмно-педагогічних засобів навчання» (2015)
|
Загальний стаж роботи
|
12 років
|
Педагогічний стаж
|
12 років
|
Стаж роботи у даному закладі освіти
|
11 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст першої категорії
|
Педагогічне кредо
|
«Розбудити радість дітей у творчості, самостійності здобувати знання»
|
Посилання на відеорезюме
|
https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=qJXGo
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
|
kabinet-mif.blogspot.com
|
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель? Сучасний вчитель – це невтомний генератор прогресивних ідей, вмотивована, кваліфікована людина, яка прагне йти поряд з дітьми, направляючи їх.Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам? Мені особисто властиве уміння створювати умови для саморозвитку учнів, формування їх компетентностей у природничих науках і розвитку критичного мислення, використовуючи сучасні форми та методи навчання, широко застосовую ІКТ нового покоління.Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні? Перспективи розвитку в Україні:- необхідність змін структури робочих навчальних планів шляхом надання можливостей вибору учнями предметів для навчання, залишивши обов’язковими для вивчення українську мову, іноземну мову, історію та природничо-математичні дисципліни; - запровадження практики партнерства вчителя й учня у ході проведення уроків; - безумовне покращення матеріально-технічної бази закладів освіти; - оптимізація мережі закладів освіти у межах району. |
|
«Родзинки» досвіду У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка? Мною особисто розроблена Концепція створення максимально сприятливих умов для розвитку і саморозвитку учнів шляхом впровадження інформаційно-комунікаційних технологій нового покоління та створення учнями міні-проектів.Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі? Одними із основних форм та методів роботи, що використовую на уроках, є індивідуальна, групова, створення учнями власних міні-проектів, проведення практичних дослідів, дистанційна форма навчання, дослідницька діяльність, мозковий штурм, рефлексія. |
|
Кроки до майстерності Які Ваші основні досягнення? Серед основних досягнень: перемоги учнів у районних олімпіадах з фізики та астрономії, входження у десятку кращих серед учасників обласних олімпіад з предмета, що викладаю, участь учнів у регіональних природничо-математичних конкурсах, два роки поспіль перемога учнів у конкурсі Малої академії наук обласного рівня (ІІІ призове місце), співпраця з передовими вчителями фізики області у роботі обласних творчих груп (Школа сучасних знань), зокрема у створенні платформи дистанційного навчання (підготовка учнів області до олімпіади з астрономії).Чого прагнете навчитися? Прагну навчитися широко застосовувати на уроках, у позакласній діяльності сучасні ІКТ: програмування апаратних платформ Arduino, що дасть можливість створити разом з учнями шкільні лабораторії для дослідження фізичних явищ. |
|
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Запорукою успіху в конкурсі «Учитель року» є моя цілеспрямованість, молоді сучасні погляди на життя та на форми, методи роботи з учнями, невтомна енергія, вмотивованість і кваліфікованість.Які Ваші очікування від конкурсу? Мої очікування від конкурсу: впевненість в умінні й надалі вирішувати складні завдання, статус переможця дає право більш впевнено проявляти креативність у роботі, також перемога вкотре підтвердить, що обрані мною форми та методи роботи будуть визнані педагогами як результативні. |
|
За лаштунками Хто підтримує Вас на шляху до перемоги? Підтримка досить потужна: по-перше – це моя родина, особливо матуся та дружина; по-друге – мої колеги по роботі – адміністрація закладу, вчителі інформатики, з якими ми працюємо пліч-о-пліч вже 11 років; по-третє – мої учні, які надихають на нові педагогічні ідеї.Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети? Прагнення дізнатись і створити щось нове, не стояти на місці, а рухатись паралельно із часом.
Які Ваші захоплення (хобі)? Звичайно моє хобі дещо схоже з роботою, оскільки як вчитель фізики та астрономії захоплююсь спостереженням за космічними об’єктами та виготовляю астрофотографії. Крім цього є хобі, не пов’язане з роботою – гра на гітарі. |