Пасічна Людмила Іванівна
Місце роботи
|
Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 19 Черкаської міської ради Черкаської області
|
Посада
|
Вчитель фізики та інформатики
|
Освіта
|
Черкаський державний педагогічний інститут, 1994 рік
|
Самоосвіта за останні 5 років
|
Обласний міждисциплінарний методичний семінар «Нова школа: фізика та математика» (2016-2018)
Методичний марафон «Подолання цифрового розриву» (2017) Тренінг «Робота в середовищі Google ClassRoom», (2017) Регіональна (не) конференція для шкільних педагогів афілійований міні-EdCamp CHERKASY «Як навчити дітей любити інтелектуальну працю та стати корисними їм на шляху пізнання?» (2017) Науково-практичний семінар Інституту модернізації змісту освіти «Web-STEM – школа -2017» Веб-конференції Національної академії педагогічних наук: «Здійснення навчально-виховного процесу у новому навчальному році»; «Учені НАПН України – українським учителям» (2017) Інтернет-конференція «Формування мотивації навчальної діяльності учнів при викладанні фізики» (2017) Міжнародний фестиваль педагогічних інновацій (2015-2017) |
Загальний стаж роботи
|
23 роки
|
Педагогічний стаж
|
23 роки
|
Стаж роботи у даному закладі освіти
|
9 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Звання
|
Старший учитель
|
Педагогічне кредо
|
«Учитись важко, а учить – ще важче.
Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, То й сам сягнеш нової висоти» |
Посилання на відеорезюме
|
https://www.youtube.com/watch?time_continue=8&v=MdBYKl-zJDE
https://www.youtube.com/watch?v=3xpV730hd5E |
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
|
https://sites.google.com/site/alg8school19/ucitel-roku-2018
http://ckphisik.ucoz.ua http://oipopp.ed-sp.net/node/23958 http://mo-fizmat.ck.sch.in.ua https://www.youtube.com/channel/UCl6tX_5wPRLD4sXFkdifs2g |
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель? Учитель має бути творчим, професіоналом своєї справи, постійно навчатися.Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам? Наполегливо навчаюсь, намагаюсь бути творчою особистістю та професіоналом своєї справи.Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні? Хороші перспективи розвитку освіти в Україні вбачаю у налагодженні партнерських відносин між усіма суб’єктами освітнього процесу, якнайширше упровадження сучасних інноваційних методів, зорієнтованих на розвиток особистості, у реалізації положень прогресивної на сьогодні концепції «Нова українська школа». |
|
«Родзинки» досвіду У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка? Педагогічна ідея: створити повний інтерактивний мультимедійний он-лайн простір для підтримки вивчення учнями фізики у школі.Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі? Використовую інноваційні методи і форми роботи з учнями за допомогою інтерактивного мультимедійного он-лайн простору «Фізика в школі». Власну педагогічну ідею «Створити повний інтерактивний мультимедійний он-лайн простір для підтримки вивчення учнями фізики в школі» реалізую за допомогою:методів – розповідь, бесіда, демонстрації, інтерактивні вправи, творчі завдання, різні форми тестування, метод проектів, вправи на основі он-лайн анімацій, елементи дистанційного навчання; форм – фронтальна, індивідуальна, колективна, елементи парного навчання, класна, позакласна, позашкільна, елементи перевернутого навчання.
Яким досвідом Ви готові поділитися з колегами? З колегами можу поділитися досвідом створення та використання на уроках інтерактивного мультимедійного он-лайн простору. |
|
Кроки до майстерності Які Ваші основні досягнення? Створила повне інтерактивне мультимедійне он-лайн середовище для підтримки вивчення фізики учнями. Постійно беру участь у виставці передових технологій «Зернини досвіду». На обласному міждисциплінарному методичному семінарі «Нова школа: фізика та математика» провела майстер-клас «Використання Google-сервісів у навчальному процесі», взяла участь у методичному марафоні «Подолання цифрового розриву» - «Ознайомлення з роботою в середовищі Google ClassRoom». Робота «Використання сервісів Google у навчальному процесі» виборола перемогу у IX Міжнародному фестивалі педагогічних інновацій.Чим Ви пишаєтеся? Пишаюся перемогами учнів у фізичних конкурсах та олімпіадах. Підготувала призерів Всеукраїнських учнівських олімпіад з фізики міського та обласного етапів, обласного турніру «Фізичні задачі-оцінки», обласного конкурсу фізичних демонстрацій. Мої учні систематично беруть участь й отримують високі результати у Всеукраїнському фізичному конкурсі «Левеня». Команда учнів школи «Бібінатор» стала лауреатом Всеукраїнського інтернет-турніру з природничих дисциплін.Чого прагнете навчитися? Прагну розширити свої знання, набути нових вмінь, познайомитися з цікавими людьми та їх ідеями. У даний час опановую технологію STEM, можливості цифрової лабораторії Еinstein™. |
|
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Запорукою успіху в конкурсі є спроможність якнайкраще представити власну педагогічну діяльність, свої напрацювання.Які Ваші очікування від конкурсу? Для мене участь у конкурсі – це спілкування з учителями-професіоналами, яскравими особистостями, людьми-однодумцями, отримання нових ідей для удосконалення методів роботи з учнями. |
|
За лаштунками Хто підтримує Вас на шляху до перемоги? Я вдячна за підтримку адміністрації школи, методисту математики, фізики та астрономії Черкаського міського методичного кабінету установ освіти Бикову О. М., методисту лабораторії природничо-математичних дисциплін КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» Севериновій А. М., сім’ї, друзям, колегам.Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети? У досягненні мети мені допомагають такі особистісні якості: бажання вчитися, здатність до партнерської взаємодії, уміння аналізувати та систематизувати інформацію, витримка, віра в себе.Які Ваші захоплення (хобі)? Маю багато захоплень (вишиваю, шию, проектую та складаю меблі, люблю співати, захоплююсь науковою фантастикою). |