Оранський Олександр Володимирович
Місце роботи
|
Комунальний заклад «Петрівське навчально-виховне об’єднання «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія» Петрівської районної ради Кіровоградської області |
Посада
|
Вчитель фізики |
Освіта
|
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2005 рік |
Самоосвіта за останні 5 років
|
Дистанційний курс «Як спланувати навчальний проект» (2018)
Курси підвищення кваліфікації вчителів фізики, астрономії та природознавства «Упровадження інноваційних технологій і методів викладання фізики, астрономії та природознавства» (2015) |
Загальний стаж роботи
|
12 років
|
Педагогічний стаж
|
12 років
|
Стаж роботи у даному закладі освіти
|
12 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої кваліфікації
|
Звання
|
Старший учитель
|
Педагогічне кредо
|
«Кожен учень повинен підкорити свою вершину…»
|
Посилання на відеорезюме
|
https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=zcdsv
|
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель? Найважливішими рисами сучасного вчителя мають бути високий рівень соціальної і моральної свідомості, загальної культури; розвинені інтелектуально-логічні здібності (вміння аналізувати, обґрунтовувати, пояснювати, виділяти головне тощо).Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам? Мені притаманні такі риси сучасного вчителя, як пошуково-проблемний стиль мислення; проблемне бачення; творча фантазія, розвинене уявлення; особистісні якості (сміливість, готовність до ризику, цілеспрямованість, допитливість, самостійність, наполегливість, ентузіазм). |
|
«Родзинки» досвіду Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі? В умовах освітніх змін використовую педагогічні технології:- інформаційно-комунікаційні; - проектного навчання; - інтерактивного навчання; - диференційованого навчання; - проблемного навчання.
Яким досвідом Ви готові поділитися з колегами? З великим задоволенням презентую досвід на заняттях школи педагогічної майстерності, майстер-класах (проводжу вже 7 років поспіль) та постійно оновлюю інформацію (особисті розробки, відео, презентації та ін.) у блозі «Віртуальна лабораторія вчителів фізики». |
|
Кроки до майстерності Які Ваші основні досягнення? Чим Ви пишаєтеся? Основними досягненнями вважаю постійні перемоги своїх учнів (кожного року різні учні в різних класах) у районних та обласних конкурсах з фізики та астрономії. Пишаюся прагненням своїх учнів до перемоги, знань. Саме це свідчить, що я на правильному шляху у своїй роботі.Чого прагнете навчитися? Існує багато тем (методів, форм, технологій), якими мені ще потрібно оволодіти, але я вважаю основне завдання вчителя – постійно бути в пошуку та активно займатися своєю самоосвітою. |
|
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? У 2013 році я став переможцем районного і обласного турів, дипломантом третього (заключного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2013». Від конкурсу отримав величезну кількість емоцій, незабутні враження та досвід. Разом з тим… відчуття перемоги не залишає мене до сьогодні.Які Ваші очікування від конкурсу? Цього року іду на конкурс щоб зустріти однодумців, отримати емоційне задоволення та перемогти! |
|
За лаштунками Хто підтримує Вас на шляху до перемоги? Відчуваю підтримку від сім’ї, друзів, колег, адміністрації школи, методиста відділу освіти та завідувача методичного кабінету.Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети? Вміння зацікавити своїм задумом, повести за собою, прагнення до саморозвитку, оригінальність, цілеспрямованість і різнобічність завжди допомагали мені досягати поставлених цілей.
Які Ваші захоплення (хобі)? У вільний час люблю подивитися гарний фільм. |