Дворський Віктор Дмитрович
Місце роботи
|
Бережанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 Бережанської міської ради Тернопільської області
|
Посада
|
Вчитель фізики
|
Освіта
|
Тернопільський педагогічний інститут, 1995 рік
|
Самоосвіта за останні 5 років
|
Участь в освітній програмі «Liberal Arts» (2017)
Курси підвищення кваліфікації при Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної педагогічної освіти (2013) |
Загальний стаж роботи
|
22 роки
|
Педагогічний стаж
|
22 роки
|
Стаж роботи у даному закладі освіти
|
19 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Звання
|
Старший учитель
|
Педагогічне кредо
|
«Правильно навчає той – хто навчає цікаво»
|
Посилання на відеорезюме
|
https://www.youtube.com/watch?v=quVLZCkgoY0
|
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель? Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам? Сучасний вчитель володіє різними технологіями і методами навчання, вміє використовувати в роботі різноманітні джерела інформації. Формує в учнів здатність застосувати знання на практиці. Логічно, що своє уявлення про сучасного вчителя я проектую на себе і прагну відповідати цим вимогам.Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні? Освіта не може розвиватись незалежно від держави, а держава від освіти. Сучасні держави успішні, якщо вони створюють і продають високотехнологічні продукти. А для цього потрібні знання у сфері технологій, дизайну та бізнесу. Саме у цьому напрямку потрібно розвивати освіту в Україні. |
|
«Родзинки» досвіду Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі? Проектні технології успішно зарекомендували себе при вивченні фізики та астрономії. Адже вони мотивують учня до отримання нових знань, формують компетенції, які необхідні в житті, розвивають фінансову грамотність та вміння висловлювати свою думку. |
|
Кроки до майстерності Які Ваші основні досягнення? Чим Ви пишаєтеся? Мої учні після закінчення школи успішно застосовують отримані знання, вибираючи напрямки, які пов’язані з політехнічною освітою. Вони є щорічними переможцями та призерами міських і обласних олімпіад. Їхні проектні роботи визнають на всеукраїнському рівні та впроваджують у виробництво. |
|
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Будь-який конкурс – це, в першу чергу, конкурс ідей і способів їх реалізації, а також вміння представити результати своєї роботи.Які Ваші очікування від конкурсу? Будь-який конкурс стимулює вчителя до нових ідей. Саме це я бачу результатом участі у даному конкурсі. |
|
За лаштунками Хто підтримує Вас на шляху до перемоги? Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети? У вчительській професії результати стають помітними лише через певний час. Щоб не втратити мотивацію, необхідно мати однодумців. І конкуренція тут не найкращий помічник. Тому щиро вдячний вчителям міста фізико-математичного циклу, працівникам міського методичного кабінету, і всім, хто своєю працею допомагає у моїй роботі. |