• A-
    A+

Бак Тетяна Миколаївна

Місце роботи
Бахмутська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 10 Бахмутської міської ради Донецької області
Посада
Вчитель фізики та астрономії, заступник директора з виховної роботи
Освіта
Слов’янський державний педагогічний інститут, 1996 рік
Самоосвіта за останні 5 років
Курси підвищення кваліфікації «Шлях до майстерності» при Донецькому обласному інституті післядипломної педагогічної освіти (2018)
Тренінг з підготовки тренерів за литовсько-українським проектом «На шляху до змін» (2017)
Курси на платформі ВУМ «Стратегічне мислення», «Критичне мислення», «Вступ до критичного мислення» (2017)
Всеукраїнський освітній проект «Відкривай Україну» (2017)
Навчальний візит за литовсько-українським проектом «На шляху до змін» (2016)
Навчання в рамках проекту РУНО «Розвиток життєвих, професійних та кар’єрних навичок педагогів ВПО» (2016)
Курси підвищення кваліфікації при Українській інженерно-педагогічній академії «Створення індивідуальної траєкторії розумового розвитку учнів на уроках фізики засобами індивідуалізації та диференціації» (2013)
Курси керівників загальноосвітніх навчальних закладів «Психолого-педагогічне проектування та супровід розвитку учнів загальноосвітніх навчальних закладів» при Університеті менеджменту освіти (2012)
Загальний стаж роботи
21 рік
Педагогічний стаж
21 рік
Стаж роботи у даному закладі освіти
15 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Педагогічне кредо
«Можливо все, на неможливе просто потрібно більше часу» (Ден Браун)
Посилання на відеорезюме
https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=lAnav
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
https://sites.google.com/site/sistemavihovan/home
https://www.youtube.com/channel/UCiXGYL09Fom9qYW6EyZtxZQ
https://www.facebook.com/profile.php?id=100012633135262

Я – педагог і особистість

Портрет учителя

Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель?

Сучасний учитель повинен бути справжньою людиною, яка розвивається, а не функціонує, яка навчає та навчається, не передає знання, а створює умови для їх отримання.

Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам?

Мені до душі зміни, що відбуваються в освіті, бо мені комфортно у ролі вчителя-тренера, вчителя-фасилітатора, вчителя-коуча.

Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні?

Розвиток освіти України я бачу через зміну свідомості вчителів, через формування нової генерації «агентів змін», які прагнуть бути сучасними та не бояться виходу із зони комфорту.

«Родзинки» досвіду

У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка? 

Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі?

Тема мого досвіду «Формування в учнів цілісного світосприйняття засобами реалізації виховного аспекту уроку фізики» обрана не випадково, бо сьогодні важіль переміщено з позначки «знань» на позначку «компетентностей», з головуючої ролі навчання – на не менш важливе виховання та формування свідомої особистості. Цей підхід надає мені можливості розглядати виховний аспект уроку як поняття багатозначне, а фізику – як навчальну дисципліну, що має серйозний потенціал для формування духовно-морального світу учнів. Для вирішення проблеми я використовую в освітньому процесі та позакласній роботі різні методи й засоби виховання підростаючої особистості, проводжу нетрадиційні уроки: урок-суперечка «Механіка від Аристотеля до Ейнштейна», урок-дослідження «Властивості рідин. Поверхневий натяг рідини», урок-тролейбусна екскурсія рідним містом «Електричний струм. Закон Ома», урок задач до одного малюнка «Закон збереження енергії», урок створення сторінки у соціальній мережі «Згоряння палива» та «Закон Кулона».

Кроки до майстерності

Які Ваші основні досягнення? Чим Ви пишаєтеся?

Призер Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності для вчителів-природничників «Геліантус-учитель» та лауреат конкурсу «Учитель року» за версією журналу «Колосок» (2016), переможець міського конкурсу на кращу розробку конспекту уроку «Я іду у 8 клас» (2016), переможець обласного конкурсу виховних систем «Виховати особистість» (2016), переможець міського конкурсу «Методична знахідка» (2016, 2017), учасник Всеукраїнського конкурсу сучасних освітян від Івана Іванова та провідних компаній «Умію вчити!» (2017).
Активний учасник методичних заходів різних рівнів: Міжнародної конференції «Трансформація освіти. На шляху до миру та соціальних змін в Україні» (2016); обласного постійно діючого семінару «Використання інноваційних технологій у виховному процесі як чинник формування ціннісних орієнтацій школярів» (2016); Всеукраїнської конференції «Через школу до громади: навчання культурі миру і толерантності для раннього попередження конфліктів» (2017), ІІІ серпневого Конгресу освітян Донеччини – 2017 «Освіта Донеччини: національний та європейський вектори розвитку» (2017); обласної науково-практичної конференції «Досягнення та виклики національно-патріотичного виховання в регіоні»; Литовсько-Українського проекту «Допомога в сфері освіти регіонам Східної України, постраждалим від конфлікту: «На шляху до змін» (2016, 2017, 2018).

Чого прагнете навчитися?

Якщо перефразувати девіз нашої школи, то «Я не прагну бути першою, та хочу бути кращою!».

Знай наших!

Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»?

Запорука успіху – це, перш за все, віра в успіх. Це використання свого потенціалу, професіоналізму з претензією на перемогу.

Які Ваші очікування від конкурсу?

Від конкурсу очікую нових вражень, нових друзів, нових знань, нових компетентностей, нової себе.

За лаштунками

Хто підтримує Вас на шляху до перемоги?

Мене завжди у всіх починаннях підтримують моя родина, мої друзі та колеги.

Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети?

Прагнення вчитися та розвиватися, не сидіти на місті, а постійно виходити із зони комфорту.

Які Ваші захоплення (хобі)?

Читати художню та навчальну літературу, писати вірші, брати участь в інтелектуальних змаганнях, вирощувати квіти.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux