Андрєєва Світлана Юріївна
Місце роботи
|
Комунальна організація (установа, заклад) «Шосткинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4 Шосткинської міської ради Сумської області»
|
Посада
|
Вчитель фізики
|
Освіта
|
Глухівський державний педагогічний університет, 2005 рік
Харківський державний політехнічний університет, 1996 рік |
Самоосвіта за останні 5 років
|
Курси підвищення кваліфікації при Сумському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти (2017)
Літнія сесія «Web-STEM-школа – 2017» Обласний семінар-практикум «Упровадження хмарних сервісів у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів», м. Суми (2017) Інтерактивна школа творчого вчителя видавництва «Ранок» (2016-2017) Практичний тренінг «Організація навчального процесу за допомогою хмарних сервісів Microsoft Office 365», м. Шостка (2016) Курси підвищення кваліфікації (фізика) при Сумському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти (2014) Експрес-курси «Створення веб-сайтів загальноосвітніх навчальних закладів» при Сумському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти (2013) |
Загальний стаж роботи
|
21 рік
|
Педагогічний стаж
|
20 років
|
Стаж роботи у даному закладі освіти
|
20 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Звання
|
Старший учитель
|
Педагогічне кредо
|
«Хто осягає нове, не забуваючи старе, той може бути учителем» (Конфуцій)
|
Посилання на відеорезюме
|
https://education.microsoft.com/Story/Lesson?token=NTMmY
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
|
www.youtube.com/watch?v=w1HRYjq_63c
https://www.youtube.com/watch?v=gTeO7KAURUw https://www.youtube.com/watch?v=WnfoK2cNg4w |
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель? На мою думку, вчитель нового покоління – це людина, яка є психологічно та емоційно компетентною, лідер і менеджер, успішна та звільнена від стереотипів, володіє презентаційними навичками; ефективний комунікатор та фасилітатор, який формує знання та навички, що потрібні в сучасному світі.Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам? Як сучасний учитель, я дотримуюся позиції вдумливого помічника. Розумію та приймаю відмінності учнів, життєрадісна та цілісна, вмію створити позитив у навчанні, толерантна, справедлива, розумію свій внутрішній світ, приймаю помилки свої та інших. Добре працюю в команді з іншими вчителями, є порадником, другом та помічником для дітей, умію створити середовище для ефективного навчання та розкриття таланту дитини. Постійно вчуся, вільна від стереотипів, гнучка, мовознавчо компетентна, навчаю учнів лідерству та командній роботі, розвиваю критичне мислення і навички вирішення проблем, даю право вибору і вчу брати відповідальність за свій вибір.Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні? Я вважаю, що однією з головних перспектив розвитку освіти в Україні є створення державою умов для становлення інноваційної людини. У державній політиці пріоритетними мають бути орієнтири щодо людиноцентризму, забезпечення якості й доступності, конкурентоспроможності й ефективності, інтеграції в європейський та світовий простори освіти і достатнє забезпечення фінансовими та інтелектуальним ресурсами. |
|
«Родзинки» досвіду У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка? Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі? Активні методи та прийоми навчання: рольові та ділові ігри, інтерактивні методи та прийоми («Ажурна пилка», «Мікрофон», робота в групах та парах), метод проектів, прийом прийняття рішень «Мозковий штурм», прийом узагальнення знань «Дерево знань».Нестандартні форми проведення уроків: урок-гра, урок-екскурсія, урок-дослідження, інтегрований урок; дистанційна форма навчання. Технології: класична традиційна класно-урочна технологія навчання, інформаційно-комунікаційні технології та технологія проблемного навчання. |
|
Кроки до майстерності Які Ваші основні досягнення? Чим Ви пишаєтеся? Чого прагнете навчитися? Найбільшим моїм досягненням у професії вчителя – випускники, які знайшли себе в житті. Я пишаюсь тим, що понад 50% моїх випускників пов’язують своє майбутнє з технічними професіями. Три випускниці (Куліш Яна, випускниця 2013 року, і Мязіна Марія, випускниця 2015 року, – студентки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, та Коломієць Настя, випускниця 2017 року, студентка Сумського державного педагогічного університету) обрали майбутню професію вчителя фізики. За результатами ЗНО (2007-2017) успішність випускників становить 100%.Я завжди відкрита до нового, можу ділитися своїм баченням, залучати однодумців до досліджень ідей сучасної освіти. Прагну стати ефективним менеджером освітнього процесу. |
|
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Запорукою успіху в конкурсі вважаю мотивацію. Вона і є тією внутрішньою силою, енергією, паливом, яка допомагає рухатися вперед та досягати поставленої перед собою мети.Які Ваші очікування від конкурсу? Від конкурсу я очікую радісних емоцій від спілкування з талановитими та креативними колегами. Мене приваблює не тільки мета, але й сам процес досягнення результату. |
|
За лаштунками Хто підтримує Вас на шляху до перемоги? На шляху до перемоги я відчуваю надійну підтримку співробітників Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти: методиста з фізики В. М. Карпуші, проректора з науково-методичної роботи І. В. Удовиченко; начальника управління освіти Шосткинської міської ради Н. О. Сергейко, завідуючої методичним кабінетом управління освіти Шосткинської міської ради Е. Ф. Ларюк, методиста управління освіти Шосткинської міської ради З. І. Чухно та адміністрації школи, а також своєї родини.Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети? Досягти мети мені допомагають цілеспрямованість, наполегливість, працелюбність, уміння навчатися все життя, креативність та толерантність.Які Ваші захоплення (хобі)? У вільний час захоплююся дизайном інтер’єрів житлових приміщень. |