Вітер Наталя Борисівна
Місце роботи
|
Одеська гімназія № 1 імені А. П. Бистріної Одеської міської ради Одеської області
|
Посада
|
Вчитель фізичної культури
|
Освіта
|
Запорізький державний університет, 2004 рік
|
Самоосвіта за останні 5 років
|
Курси підвищення кваліфікації при Одеському обласному інституті удосконалення вчителів (2015)
Читаю лекції на курсах підвищення кваліфікації в Одеському обласному інституті удосконалення вчителів, виступаю з доповідями на вебінарах та обласних семінарах з фізичної культури; систематично працюю над підвищенням рівня своєї майстерності, відвідую майстер-класи, тренінги та семінари з педагогіки та психології, домедичної допомоги дітям |
Загальний стаж роботи
|
16 років
|
Педагогічний стаж
|
16 років
|
Стаж роботи у даному навчальному закладі
|
8 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Звання
|
Учитель-методист
|
Педагогічне кредо
|
«Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей – талант, вміння їх вирощувати – мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини»
|
Посилання на відеорезюме
|
https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=qHYLA
|
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель? Сучасний учитель має поєднувати у собі сучасні методи навчання і прості людські якості: любов до оточуючих, терпіння, чуйність і чутливість. Також сучасний вчитель повинен бути сам прикладом для своїх учнів, та володіти невичерпним джерелом енергії, ідей і нових бажань.Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам? Мені притаманні такі риси, як креативне мислення, творча фантазія, розвинена уява, сміливість, готовність до ризику, цілеспрямованість, наполегливість, ентузіазм, комунікабельність, здатність до самоуправління.Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні? Україна традиційно вважається державою з вагомим науковим потенціалом. Завдяки новому Закону України «Про освіту» закладам освіти надається більше академічної, кадрової та фінансової автономності, навчання орієнтоване на практичне застосування знань, поширення принципів партнерства у педагогіці – все це дає шанс змінити ситуацію середньої освіти на краще, та досягти європейських та світових стандартів. |
|
«Родзинки» досвіду У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка? Фізична культура – це особлива галузь загальної культури, яка спрямована на зміцнення здоров’я людини, зростання і вдосконалення її всебічного гармонійного розвитку. Фізичне виховання здійснюю шляхом використання різних форм занять, що сприяє збагаченню особистої фізичної культури учнів.Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі? На уроках та в позаурочний час впроваджую нові інтерактивні технології та методики, які дозволяють розвивати здібності кожного учня. Під час уроків розповідаю дітям про їхні успіхи у навчанні, як вони просуваються вперед та набувають умінь, допомагаю учням побачити власні помилки.Підтримую інтерес до предмета шляхом використання роботи у групах, різних форм організації уроків: урок-свято, урок-змагання, інтегрований урок. Формую та посилюю у дітей мотивацію, бажання зберегти і зміцнювати своє здоров’я. Організовую та проводжу фізкультурно-оздоровчі заходи, спортивні змагання, заняття у спортивних секціях. Яким досвідом Ви готові поділитися з колегами? З колегами можу поділитися досвідом у проведенні спортивних свят для дітей та батьків, організації та проведення змагань, у застосуванні на уроках інноваційних технологій та як з уроку зробити свято. |
|
Кроки до майстерності Які Ваші основні досягнення? Провела відкритий урок за участю олімпійських призерів у Ріо та була відзначена подякою Президента Національного олімпійського комітету С. Н. Бубки «За внесок у розвиток Олімпійського руху» (2016).Посіла I місце у третьому заключному турі Всеукраїнського конкурсу «Інноваційний урок фізичної культури та урок фізичної культури з елементами футболу» (2011). Беру активну участь у підготовці вчителів до конкурсів, є постійним членом журі та головним суддею у змаганнях, співпрацюю з Національним олімпійським комітетом України. Спортивне звання «Майстер спорту України» з легкої атлетики. |
|
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Перемоги у конкурсі гідний той вчитель, який має інноваційність, харизму, прагнення до досконалості, жагу до перемоги, намагається підвищити свій статус, ділиться досвідом з колегами, поширює ідеї Нової української школи, впроваджує реформування шкільної освіти.Які Ваші очікування від конкурсу? Очікую від конкурсу обміну з колегами новими знаннями та досвідом у проведенні уроків та спортивних заходів. |
|
За лаштунками Хто підтримує Вас на шляху до перемоги? Мене підтримують колеги та адміністрація гімназії, в якій працюю, моя родина та моє близьке оточення.Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети? Творча фантазія, цілеспрямованість, комунікабельність, наполегливість та жага до перемоги.Які Ваші захоплення (хобі)? Спорт та здоровий спосіб життя. |