Панченко Олена Миколаївна
Місце роботи
|
Конотопська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 7 імені Григорія Гуляницького Конотопської міської ради Сумської області
|
Посада
|
Вчитель фізичної культури
|
Освіта
|
Сумський державний педагогічний університет імені А. C. Макаренка, 2002 рік
|
Самоосвіта за останні 5 років
|
Участь в обласному тренінгу «Формування ключових життєвих компетентностей в умовах становлення Нової української школи»; міському семінарі-практикумі «Упровадження інноваційних технологій – фактор формування ключових компетентностей та підвищення інтересу молоді до занять фізичної культури»; психолого-педагогічному семінарі «Педагог в умовах експерименту» та психологічному тренінгу «Простіше про складне: учителям про підлітків», а також у ІІ Всеукраїнській науково-методичній конференції «Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика» «Формування здоров’язбережувальної компетентності на уроках фізичної культури методами спортивних ігор» (2017)
Курси «Організація інноваційної діяльності в загальноосвітньому навчальному закладі» (2016) Курси підвищення кваліфікації при Сумському обласному інституті підвищення педагогічної освіти (2015) |
Загальний стаж роботи
|
24 роки
|
Педагогічний стаж
|
22 роки
|
Стаж роботи у даному навчальному закладі
|
18 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Звання
|
Старший вчитель
|
Педагогічне кредо
|
«Уміння знаходити обдарованих та здібних дітей – талант, уміння їх виховувати – мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини»
|
Посилання на відеорезюме
|
https://www.youtube.com/watch?v=gmNauhzTaW0
|
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель? Усе починається зі шкільного порога, зі шкільного дзвоника, з учня. «Людина не літає, а крила має», – проголошує Ліна Костенко. Учитель теж має крила, міцні надійні, красиві. Одне крило – це його високий професіоналізм у знанні того предмета, який викладає в школі. Ні для кого не буде новиною те, яким динамічним, швидким темпом є сьогодні життя. Щоб бути цікавим для своїх вихованців, сучасний учитель не залишається осторонь змін і процесів сучасного світу. Він не може не вчитися, не розвиватися, не крокувати в ногу з часом, бо втратить свою індивідуальність і талант. Друге крило – уміння бачити у своєму учневі особистість, нехай маленьку, часто невпевнену, з помилками й недоліками, але людину. Мати мудрість і такт, аби знайти той ключик до дитячої душі, що відкриває в ній усі здібності, можливості й талант.Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам? Вважаю, що справжній педагог повинен працювати на майбутнє, випереджати свій час. Як учителя, мене хвилює не лише окрема індивідуальність, а світ людей. Завдяки цьому професія учителя фізичної культури стає творчою місією.Моя місія – це не лише власні інтереси, мотиви, плани. Як учитель фізичної культури, намагаюсь бути посередником між дітьми та системою ідей, традиціями, культурою свого народу і людства. Постійно йду до поставленої мети – виховувати гідних людей, здатних примножувати здобутки людської цивілізації. Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні? Очевидно, удосконалюючи вітчизняну школу, ми звикли порівнювати її з європейськими країнами. Захоплюємося прогресом інших країн, але варто озирнутися назад і відшукати все позитивне у нашій освіті, яка дала нам видатних людей у різних галузях. Вважаю, ми маємо зберігати унікальність та самобутність нашої освіти, доповнюючи її позитивним прогресивним досвідом інших країн. |
|
«Родзинки» досвіду У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка? Формування життєвих компетентностей, навчання засобам збереження і зміцнення здоров’я, здоровому способу життя, застосування сучасних підходів до організації та проведення уроків фізичної культури, використання методики «Life Kinetik» на уроках фізичної культури.Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі? В освітньому процесі намагаюся впроваджувати технології: ігрові (уроки-мандрівки, уроки-змагань, уроки-казка), саморозвитку (М. Монтессорі), колективно-групового навчання (мозковий штурм, мікрофон), інтерактивні, кооперативного навчання (робота в малих групах), методику «Life Kinetik».Також використовую і традиційні форми роботи.Яким досвідом Ви готові поділитися з колегами? Застосування засобів інформаційно-комунікаційних технологій, які сприяють ефективності навчально-пізнавальній діяльності при вивченні теоретичного та практичного матеріалу в хмарних сервісах, засвоєння знань та вмінь щодо здорового способу життя, застосування методики «Life Kinetik» на уроках фізичної культури. |
|
Кроки до майстерності Які Ваші основні досягнення? Особисті перемоги вчителя є прикладом для наслідування. Адже я переможець Всеукраїнського огляд-конкурсу «Кращий стан фізичного виховання в загальноосвітніх навчальних закладах» (2009), нагороджена Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України, маю титул «Спортивна особистість Сумщини».Чим Ви пишаєтеся? Результатом багаторічної роботи – перемогами учнів у обласних змаганнях та конкурсах:І місце у Всеукраїнських змаганнях з баскетболу 3х3 серед різновікової групи, перші місця в обласних змаганнях з легкої атлетики зі стрибків у довжину з розбігу, з легкоатлетичного кросу, перше місце в обласних змаганнях з баскетболу серед дівчат та юнаків. Протягом десяти років навчальний заклад посідає перші місця в міській спартакіаді школярів серед команд навчальних закладів. Чого прагнете навчитися? Людина усе життя прагне до самовдосконалення. Тому прагну навчитися досконало володіти іноземними мовами. Прагну в майбутньому використовувати ці знання на уроках фізичної культури. |
|
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Запорукою успіху в конкурсі можна вважати наполегливу роботу з удосконалення своєї майстерності, прагнення навчатися і розвиватися.Які Ваші очікування від конкурсу? Від конкурсу очікую нових ідей, цікавих методичних знахідок та приємного спілкування зі своїми колегами. |
|
За лаштунками Хто підтримує Вас на шляху до перемоги? Перемогти неможливо без міцної підтримки. Тому на шляху до перемоги відчувається надійне плече педагогічного колективу, адміністрації школи, методичного кабінету, і, звичайно, моєї родини.Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети? Постійно самовдосконалююсь, працюю над підвищенням професійного рівня, беру активну участь у різноманітних фахових конкурсах, науково-практичних конференціях, публікуюсь у фахових виданнях України. Вважаю, що особливою якістю досягнення мети, є щира любов до дітей.Які Ваші захоплення (хобі)? Світ такий загадковий і прекрасний. Так багато можна навчитися й дізнатися цікавого за своє життя!Ще з дитинства музика була одним із моїх захоплень. Люблю грати на музичних інструментах бандурі, фортепіано. Захоплююся вокалом. Тому з піснею я йду по життю. |