Кириленко Лариса Василівна
Місце роботи
|
Мелітопольський навчально-виховний комплекс № 16 Мелітопольської міської ради Запорізької області
|
Посада
|
Вчитель фізичної культури
|
Освіта
|
Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, 2009 рік
|
Самоосвіта за останні 5 років
|
Майстер-клас «використання ВЕБ 2.0 технологій» Intel «Навчання для майбутнього» (2015)
Курси підвищення кваліфікації вчителів фізичної культури при Комунальному закладі «Запорізький обласний інститут підвищення педагогічної освіти» Запорізької обласної ради (2014) Методичний семінар-практикум «Сучасні технології реабілітації та фізичного розвитку підростаючого покоління» (2014) |
Загальний стаж роботи
|
22 років
|
Педагогічний стаж
|
20 років
|
Стаж роботи у даному навчальному закладі
|
11 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Педагогічне кредо
|
«Навчаючи інших, ми вчимося самі» (Луцій Антей Сенека)
|
Посилання на відеорезюме
|
https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=meTEN
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
|
http://zdorovimydr.blogspot.com
|
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель? Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам? Діти покоління Z одночасно вчать уроки, ведуть смс-переписку з трьома друзями, слухають музику і розмовляють з бабусею. Їх мозок привчений до високої швидкості обробки інформації. Цінності сім’я і дружба для них на першому плані. Виходячи з цього, я вважаю, що найважливіша риса сучасного вчителя – це уміння й бажання вчитись. Цікавий і розумний педагог завжди заохотить дітей до навчання. Толерантний – стане їхнім другом і помічником. Творчий – допоможе дитині проявити себе і розкритися. Людяний – навчить дітей жити з любов’ю і добром в серці. Саме такі риси, на мою думку, мають бути притаманні сучасному педагогу. У співпраці з учнями я намагаюсь зрозуміти і прийняти кожну дитину, розкрити її здібності. Навчаю дітей використовувати отриманні знання. Не боюсь вчитися у дітей. Відкрита до нових знань і дій. Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні? Усюди цінність школи дорівнює цінності її вчителя А. В. Дистерверг Перспективи розвитку освіти в Україні я бачу в підвищенні престижу професії вчителя, в оновленні системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації педагогічних працівників, що спрямує діяльність педагога на створення умов для розвитку і самореалізації кожної учня, на формування у нього життєвої компетентності. |
|
«Родзинки» досвіду У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка? Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі? Яким досвідом Ви готові поділитися з колегами? Мій «маленький всесвіт з маячками». Так я називаю «Гіпертекстовий посібник для сучасного педагога», який поступово розкриває сутність і змістове наповнення уроків фізичної культури на засадах принципів компетентнісної педагогіки. Ідея презентувати мій практичний досвід у такому форматі належить моєму науковому консультанту. Матеріал, на основі якого розроблений посібник, спрямований на розвиток здорової особистості дитини засобами фізичної культури. Ми запрошуємо читача пройти шляхами пошуку та створення інновацій у методиці фізичного виховання учнів початкових класів, а також демонструємо алгоритм розробки інноваційних педагогічних продуктів (моделей, технологій, методик тощо). Технології «Лідер», «Школа розумного руху» містять безліч методів (частково-пошуковий, метод «методичної вертушки», пояснювально-стимулюючий метод, ігровий, змагальний тощо) і форм роботи з учнями. Усі вони направлені на формування ключових компетентностей учнів, дають мені змогу проводити уроки згідно сучасних вимог. |
|
Кроки до майстерності Які Ваші основні досягнення? До своїх досягнень відношу участь у фестивалі-огляді авторських веб-ресурсів (2015-2016 н.р), обласному веб-квест «Полювання на лисиць» в рамках реалізації року електронної дидактики «Мистецтво навчати» (2014-2015 н.р.), Всеукраїнському конкурсі «Інноваційній урок фізичної культури та урок фізичної культури з елементами футболу» (2012-2013 н.р.).Чим Ви пишаєтеся? Я пишаюсь своєю професією, досягненнями своїх учнів, пишаюсь, що вони довіряють і розуміють мене.Чого прагнете навчитися? Прагну вивчити англійську мову. |
|
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Відкритість, толерантність, віра у свою ідею, у власні сили, підтримка рідних, друзів, колег є запорукою успіху.Які Ваші очікування від конкурсу? Очікую, що мене почують ті, хто має почути, ті, хто хоче почути: новому поколінню дітей потрібні нові уроки фізкультури. |
|
За лаштунками Хто підтримує Вас на шляху до перемоги? Перш за все мене підтримує моя сім’я, мої рідні і близькі люди, які вірять в мене і мою вдачу. Мої колеги, які допомагають і підтримують. Моя шкільна адміністрація, яка довірила мені та запропонувала взяти участь у конкурсі. Мої методисти, до яких я постійно звертаюсь і отримую консультації.Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети? Все моє життя стають у пригоді допитливість, прагнення до змін, відповідальність.Які Ваші захоплення (хобі)? У вільний час читаю, малюю, граю в настільний теніс, займаюсь садівництвом. |