Горун Вадим Миколайович
Місце роботи
|
Кам’янець-Подільський навчально-виховний комплекс № 3 у складі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів та ліцею Хмельницької області
|
Посада
|
Вчитель фізичної культури
|
Освіта
|
Кам’янець-Подільський державний університет імені Івана Огієнка, 2003 рік
|
Самоосвіта за останні 5 років
|
Дистанційний курс на платформі EDERA-OSVITORIA з підготовки учителів до реалізації Концепції «Нова українська школа» (2018)
Курси підвищення кваліфікації вчителів фізичної культури при Хмельницькому обласному інституті підвищення педагогічної освіти (2017) Онлайн-курс «Вчимося жити разом» |
Загальний стаж роботи
|
18 років
|
Педагогічний стаж
|
13 років
|
Стаж роботи у даному навчальному закладі
|
13 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Педагогічне кредо
|
«Фізична культура – це рух – це професія – це життя!»
|
Посилання на відеорезюме
|
https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=ufHns
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
|
https://youtu.be/ibhnV6gkeI8
https://youtu.be/70hlypP_xis |
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель? Сучасний учитель – це творча особистість, яка є лідером та менеджером освітнього процесу, психологічно та емоційно компетентний педагог, звільнений від стереотипів, ефективний комунікатор, фасилітатор, здатний сформувати знання та навички здобувачів освіти, які так потрібні їм у сучасному житті.Завдяки своїм професійним тактикам, інноваціям, ефективним методам, формам самоорганізації, високому рівню вимогливості успішно формую у вихованців потребу жити за законами здорового способу життя, долати перепони. Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам? Маючи потужний спортивний досвід, особисто надихаю дітей на власні досягнення. Я – успішний учитель, я – толерантний, я – тренер.Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні? Головною перспективою розвитку освіти України вбачаю перехід закладів освіти до ефективного впровадження Концепції «Нова українська школа», яка сприятиме розвитку та соціалізації особистості учнів, формуванню їхньої національної самосвідомості, загальної культури, світоглядних орієнтирів, екологічного стилю мислення та поведінки, творчих здібностей, дослідницьких і життєзабезпечувальних навичок, здатності до саморозвитку й самонавчання в умовах глобальних змін і викликів. Також, звичайно, формуванню в учнів мотивації щодо фізичного розвитку та організації здорового способу життя. |
|
«Родзинки» досвіду У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка? Педагогічний досвід націлений на пошук інноваційних моделей розвитку особистості учня засобами фізичної культури як навчального предмета. Тому працюю над педагогічною проблемою «Формування професійного самовизначення учня під час уроку фізичної культури і в позаурочний час на засадах ПОФП (Професійно Орієнтованої Фізичної Підготовки)».Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі? Під час навчального процесу впроваджую технології особистісно орієнтованого, диференційованого навчання.На уроках використовую вербальні, наочно-презентаційні та практичні – інтерактивні методи, а також прийоми стимулювання, мотивації, контролю, самоконтролю, взаємоконтролю, корекції, самокорекції та взаємокорекції учнів.
Яким досвідом Ви готові поділитися з колегами? Досвідом щодо професійно орієнтованої фізичної підготовки в урочний та позаурочний час готовий поділитися з колегами. |
|
Кроки до майстерності Які Ваші основні досягнення? Мої основні досягнення – це учні, у яких здоровий спосіб життя є життєвим кредо, котрі можуть чинити супротив шкідливим звичкам і захоплені руховою активністю, спортивними досягненнями.Чим Ви пишаєтеся? Я пишаюсь, коли бачу здорових, фізично сформованих учнів, очі яких випромінюють радість від життя. Пишаюсь, коли мої випускники обирають професію і методи фізичної підготовки стають їм у нагоді.Чого прагнете навчитися? Прагну навчитися технологіям інтерактивного та інтегративного навчання та розвитку критичного мислення; новітнім інформаційним технологіям у сфері освіти; опанувати нові оригінальні методи роботи вчителя. |
|
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Запорукою успіху є толерантність, підтримка один одного, здорова конкуренція.Які Ваші очікування від конкурсу? Очікую запозичити для себе новий педагогічний досвід, цікаві технології, форми, методи та прийоми роботи з учнями, отримати максимум позитиву від співпраці з енергійними, високопрофесійними педагогами-однодумцями, які відчувають вітер освітніх змін. |
|
За лаштунками Хто підтримує Вас на шляху до перемоги? На шляху до перемоги мене підтримує моя родина, методисти, педагогічний колектив, учні та батьки.Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети? Оптимізм, почуття гумору, впевненість – риси, які допомагають досягти мети.Які Ваші захоплення (хобі)? Спорт – не тільки моя професія, а також – спосіб життя. |