• A-
    A+

Глоба Марія Григорівна

 

Місце роботи
Черкаська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів                 № 33 імені Василя Симоненка Черкаської міської ради Черкаської області
Посада
Вчитель фізичної культури
Освіта
Черкаський державний університет імені Богдана Хмельницького, 2001 рік
Самоосвіта за останні 5 років

Всеукраїнський семінар «Розвиток масового футболу» (2017)

Тренінг «Цифрові інструменти та можливості» (2017)
Майстер-класи: з футболу за участю гравців Черкаського Дніпра (2017), «Країна Баскетболія» (2016)
Фестиваль «Шкільний футбол» (2016), Всеукраїнський вебінар для керівників та викладачів фізичної культури «Національно-патріотичне виховання учнів на уроках фізичної культури та у позаурочний час» (2015)
Дистанційний курс «Як встигнути все, або тайм-менеджмент для вчителів» (2015)
Участь у вебінарі «Хмарне середовище Office 365. Використання OneNoteClass у навчально-виховному середовищі» (2015)
Курси підвищення кваліфікації вчителів фізичної культури (2013)
Участь у проекті «Школа здоров’я», «Хмарні сервіси в освіті», семінарі-тренінгу «Вчимося жити разом»
Загальний стаж роботи
17 років
Педагогічний стаж
17 років
Стаж роботи у даному навчальному закладі
6 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Звання
Старший вчитель
Педагогічне кредо
«Любити свого учня різним: талановитим чи не дуже, веселим чи сумним, спокійним чи непосидючим… Спілкуватися з ним, навчати й радіти, бо учень – це свято, яке триває доти, поки ти є разом із ним»
Посилання на відеорезюме
https://goo.gl/tTdReA
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
https://fizk2017.wixsite.com/globa

Я – педагог і особистість

Портрет учителя

Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель?

На мою думку, сучасний вчитель – це творча, незалежна, конкурентоспроможна, висококваліфікована, морально і духовно розвинена, толерантна особистість, яка володіє сучасними педагогічними технологіями, правильно використовує принципи і методи у своїй діяльності та будує партнерські стосунки з учнями та батьками.

Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам?

Вважаю, що, як сучасний вчитель, я вмію знаходити спільну мову зі своїми учнями, володію новими технологіями, експериментую, навчаюсь разом з дітьми. Я – креативна, ініціативна, відповідальна, толерантна, людяна, прагну саморозвитку, самовираження та самореалізації. Вірю в себе. Дуже люблю дітей, адже заради них я живу і працюю. Розумію, що від мене залежить їхнє успішне майбутнє.
Застосовую принципи педагогічної техніки: свободу вибору, відкритість, діяльність, зворотній зв’язок. А найголовніше – продовжую самовдосконалюватись, навчатись, творчо зростати.

Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні?

Перспективи розвитку освіти в Україні вбачаю у системній реалізації Концепції «Нова українська школа», зокрема, у встановленні дійсно гуманних та партнерських відносин між усіма учасниками освітнього процесу, у налагодженні компетентнісно орієнтованої освіти, яка забезпечуватиме учнів корисними для реального життя навичками, у покращенні фінансування системи освіти, що реально сприятиме становленню сучасного освітнього простору в нашій країні, а також у підвищенні престижу професії вчителя, у створенні дієвих матеріальних стимулів до педагогічної праці. На мою думку, лише за таких умов можлива ефективна реалізація мети сучасної освіти –  всебічний розвиток дитини як особистості та найвищої цінності суспільства, розвиток її талантів, розумових і фізичних здібностей, виховання високих моральних якостей, формування громадян, здатних критично мислити та приймати важливі життєві рішення.

«Родзинки» досвіду

У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка?

У своїй педагогічній діяльності основний акцент роблю на формуванні свідомого ставлення учнів до власного здоров’я, що потребує обов’язкового  поєднання інформаційного й мотиваційного компонентів із практичною діяльністю моїх вихованців. Це сприяє оволодінню дітьми здоров’язбережувальними вміннями і навичками, необхідними для реального життя:
виявляти власні інтереси та потребу у фізичній культурі;
планувати та організовувати свій час для навчання, тренування, самовираження через спорт;
здобувати та опрацьовувати інформацію щодо фізичної культури та здорового способу життя;
пропонувати нові ідеї, шляхи досягнення фізичної досконалості;
презентувати власні досягнення;
ефективно співпрацювати у команді.
Саме наявність цих умінь і навичок обумовлює формування в учнів ключових компетентностей та є головним чинником у розв’язанні моєї педагогічної ідеї.

Які педагогічні технології, методи та форми

Ви використовуєте в освітньому процесі?

У своїй роботі розвиваю ключові компетентності школярів шляхом використання форм роботи, які відображають комунікативно-діяльнісний підхід до освітнього процесу: інтерактивні методики та інформаційно-комунікаційні технології, корпоративне навчання, рольові та ділові ігри, проектні технології, технології критичного мислення, розвивального навчання, ігрові методи, групові та індивідуальні форми роботи, звернення до досвіду учнів, що гарантує перетворення кожного школяра на справжнього учасника навчальної діяльності, співтворця й конструктора нових знань.

 

Яким досвідом Ви готові поділитися з колегами?

З колегами можу поділися досвідом та знаннями з різних сучасних напрямків фітнесу: аквааеробіка, КІК-аеробіка, степ-аеробіка, бодіфлекс, каланетика, пілатес, тай-бо, фітбол.

Кроки до майстерності

Які Ваші основні досягнення?

Грамота Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської області за якісну підготовку учнів до ІІ (міського) етапу Всеукраїнської олімпіади з фізичного виховання у 2012-2013 навчальному році.
Грамота Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської області за якісну підготовку учнів до ІІ (міського) етапу Всеукраїнської олімпіади з фізичного виховання у 2013-2014 навчальному році.

Чим Ви пишаєтеся?

Пишаюся перемогами своїх учнів у різних етапах Всеукраїнської олімпіади з фізичного виховання (2012-2013 н.р., 2013-2014 н.р.); у змаганнях «Старти надій» серед 7-х класів школи (2016-2017 н.р.).
У 2014-2015 навчальному році наша школа посіла перше місце в обласному огляді-конкурсі на кращий стан фізичного виховання в загальноосвітніх навчальних закладах.
 

Чого прагнете навчитися?

Прагну навчитися керувати власним часом, отримати нові знання, уміння і навички з інших видів спорту.

Знай наших!

Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»?

Думаю, що запорукою успіху у конкурсі можна вважати наполегливу роботу із самовдосконалення.

Які Ваші очікування від конкурсу?

Від конкурсу очікую нового досвіду, нових знань, які можна застосувати у  своїй роботі, позитивних емоцій та вражень.

За лаштунками

Хто підтримує Вас на шляху до перемоги?

На шляху до перемоги відчувається підтримка педагогічного колективу нашої школи, адміністрації, методистів з фізичної культури, друзів, сім’ї та, звичайно, моїх учнів.

Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети?

Щирість, відвертість, креативність, прагнення навчатися та розвиватися.

Які Ваші захоплення (хобі)?

Спорт (фітнес), музика, подорожі.

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux