Дробітько Дмитро Анатолійович
Місце роботи
|
Бахмутська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5 з профільним навчанням Бахмутської міської ради Донецької області
|
Посада
|
Вчитель фізичної культури
|
Освіта
|
Донецький державний інститут здоров’я, фізичного виховання і спорту при національному університеті фізичного виховання і спорту України, 1999 рік
|
Самоосвіта за останні 5 років
|
Курси підвищення кваліфікації на базі Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти:
вчителів фізичної культури (2014) педагогічних працівників «Психолого-педагогічний супровід особистості у складних життєвих ситуаціях» (2017) Участь у тренінгу для педагогів «Підвищення психосоціальної стійкості до стресу у дітей» (2016) |
Загальний стаж роботи
|
17 років
|
Педагогічний стаж
|
11 років
|
Стаж роботи у даному навчальному закладі
|
2 роки
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Педагогічне кредо
|
«Вірте в талант і творчі сили кожного вихованця. Людина – неповторна» (В. Сухомлинський)
|
Посилання на відеорезюме
|
https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=EA3dD
|
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель? Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам? Сучасний учитель – це високо освічена людина, яка володіє новітніми методиками навчання. У своїй роботі він використовує особистісно-орієнтований підхід. Бачить у кожному учневі, перш за все, особистість, а лише потім – рівень його підготовки та знань. Саме тому кожен учень проявляє інтерес до мого предмету. Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні? Перспектива розвитку освіти в Україні – це виховання підготовлених до сучасного життя особистостей з активною життєвою позицією. |
|
«Родзинки» досвіду У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка? Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі? Досягти основної мети фізичного виховання учнів у школі мені допомагає формула «сукупність інтересу, свідомості, самостійності помножена на особистісно-орієнтований підхід». |
|
Кроки до майстерності Які Ваші основні досягнення? Усі мої учні із задоволенням займаються фізичними вправами не тільки на уроці, а й в позаурочний час.Чим Ви пишаєтеся? Пишаюсь спортивними досягненнями учнів нашої школи.Чого прагнете навчитися? Прагну, аби кожен мій учень зрозумів, що фізична культура – це не просто урок у школі, а спосіб життя, та продовжував займатися фізичною культурою і після закінчення школи. |
|
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Запорука успіху в конкурсі – це бути впевненим у своїх силах та залишатися самим собою.Які Ваші очікування від конкурсу? Від конкурсу я очікую свого професійного розвитку, як учителя. |
|
За лаштунками Хто підтримує Вас на шляху до перемоги? На шляху до перемоги мене підтримують родина, педагогічний колектив та учні.Які Ваші захоплення (хобі)? Моє захоплення – волейбол. |