Бойсин Галина Богданівна
Місце роботи
|
Навчально-виховний комплекс «Станківський загальноосвітній навчальний заклад І - ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Стрийського району Львівської області
|
Посада
|
Вчитель фізичної культури
|
Освіта
|
Львівський державний інститут фізичної культури, 2001 рік
|
Самоосвіта за останні 5 років
|
Курси підвищення кваліфікації вчителів фізичної культури при Комунальному закладі Львівської обласної ради «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» (2015)
|
Загальний стаж роботи
|
15 років
|
Педагогічний стаж
|
15 років
|
Стаж роботи у даному навчальному закладі
|
11 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Педагогічне кредо
|
«Здоров’я дитини – багатство країни»
|
Посилання на відеорезюме
|
https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=WRWdo
|
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель?
Якщо не бігаєш, коли здоровий, побігаєш, коли захворієш. Горацій Які б інновації та реформи не проводилися, як би не змінювалось суспільство, як би далеко не йшло воно у своєму розвитку, без учителя воно ніколи не обійдеться. Можуть зникати та з’являтися нові професії, але вчителі будуть завжди.Виховувати і навчати можуть люди зі схильністю і любов’ю до цієї справи. Учитель має любити і передавати свої знання учням, захоплюватися самим процесом навчання і виховання. Успіх учителя багато в чому залежить від комунікативних здібностей та його уміння налагодити правильні взаємини з дітьми. Сучасний учитель справедливий, об’єктивний; позитивний, з почуттям гумору; тактовний; дисциплінований, упевнений в собі; самокритичний, уміє посміятися над собою; чуйний і доброзичливий, відкритий і щирий, легко спілкується з учнями. На мою думку, учитель – це покликання, це служіння, а не робота. Тому його метою є не праця заради заробітку, а виконання своєї місії на землі. |
|
«Родзинки» досвіду У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка? Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі? Моя інноваційна діяльність спрямована на модифікацію існуючих форм і методів навчання, пошук нових цілей і засобів її реалізації, адже вона є одним з видів продуктивної, творчої діяльності учнів. Педагогічне завдання для мене – вибудувати процес спортивної підготовки дитини, який забезпечить гармонійне поєднання тренувальних вправ, спрямованих на розвиток фізичних якостей. Удосконалення фізичних якостей і підвищення спортивної майстерності стало обов’язковою умовою кожного уроку. Шкільний вік є відповідальним періодом життя учня у формуванні фізичного компонента здоров’я і культурних навичок, які забезпечують його зміцнення, вдосконалення та збереження у майбутньому. Тому широко застосовую метод індивідуальних завдань, додаткових вправ, завдань з оволодіння руховими діями, розвитку фізичних здібностей з урахуванням типу статури, схильностей, фізичної та техніко-тактичної підготовленості. Для точного контролю за індивідуальною переносимістю фізичного навантаження застосовую відомі варіанти колового тренування. |
|
Кроки до майстерності Які Ваші основні досягнення? Моя наполеглива праця приносить відповідні результати:призові місця учнів у Всеукраїнській дитячо-юнацькій військово-патріотичній грі «Сокіл» («Джура») у всеукраїнському (2017) та обласному етапі (2016); ІІ місце команди нашої школи у конкурсному завданні «Олімпійська вікторина» Всеукраїнського спортивно-масового заходу серед дітей «Олімпійське лелеченя» – «Olympic move UA» (2017); перемога у проекті «Посилка успіху» від Фонду Кличка (2017). Чим Ви пишаєтеся? Багатьма переможцями та призерами районних, обласних спортивних змагань з шашок, шахів, настільного тенісу; баскетболу (серед дівчат), волейболу (серед хлопців), футболу (2014-2017 рр.).Постійною участю у телепрограмах «Веселі перегони», «Перегони на ТРК Львів», «Шкільні батли» з 2014 року. |
|
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? На мою думку, це впевненість у власних силах, висока методична та професійна підготовка.Які Ваші очікування від конкурсу? Бажання ознайомитися зі здобутками колег та поділитися власним досвідом. |
|
За лаштунками Хто підтримує Вас на шляху до перемоги? На шляху до перемоги мене підтримує дирекція школи, педагогічний колектив, моя сім’я, товариші, учні школи.Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети? Вважаю, що мені допомагають такі особисті якості, як наполегливість, цілеспрямованість, креативність. |