Українська мова та література
КЕЦМУР ОЛЬГА ВАСИЛІВНА
Номінація
|
«Українська мова та література»
|
Місце роботи
|
Калуський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10-ліцей» Калуської міської ради Івано-Франківської області
|
Посада
|
Вчитель української мови та літератури
|
Освіта
|
Львівський національний університет імені Івана Франка, 2005 рік
|
Самоосвіта за останні 5 років
|
Курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників при Івано-Франківському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти (2017)
|
Педагогічний стаж
|
12 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст другої категорії
|
Педагогічне кредо
|
«Хто осягає нове, плекаючи старе, той може бути вчителем» (Конфуцій)
|
Я – педагог і особистість Сучасний учитель – творчий, незалежний, конкурентоспроможний, різнобічний, культурний, морально і духовно розвинений, тактовний, інтелектуал із почуттям гумору.Як педагог усвідомлюю свою місію – допомогти новому поколінню підготуватися до самостійного життя. Тому сама в достатній мірі володію знаннями про цей новий світ, приймаю все нове і здатна змінюватися, розумію своїх учнів і цікава їм. Є помічником і порадником. Освіта в Україні розвиватиметься успішно, якщо реформи орієнтуватимуться на європейські зразки з урахуванням національної специфіки. Перші кроки у цьому напрямку вже зроблені. Концепція Нової української школи містить дуже багато ознак сталого освітнього розвитку: оновлення програм, компетентнісний підхід до навчання, підняття соціального престижу педагогів, збільшення рівня державного фінансування освітніх закладів тощо. Однак для успішної реалізації цих змін дуже важливими є ідейність та вмотивованість педагогів, їхня віра в те, що вони роблять. |
|
«Родзинки» досвіду У процесі реалізації завдань компетентнісного підходу мною вироблено певний алгоритм дій, який допомагає створювати такі умови, за яких кожен учень може успішно навчатися, розвивати свій логічний та емоційний інтелект, є готовий до творчої самореалізації.Окрім впровадження елементів проектних технологій та критичного мислення, інтерактивного та особистісно зорієнтованого навчання, перевернутого та змішаного навчання, застосовую прийоми афірмацій, сторітелінгу, яскраві мнемонічні прийоми, виконані технікою скрайбінгу, залучення учнів до активних мовознавчих рольових ігор та експериментів, фіксування здобутих знань у вигляді ментальних карт, розробляю комплексні вправи за принципом текстоцентризму. Саме цим досвідом готова поділитися з колегами. |
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений:
https://www.facebook.com/kecmur
http://narodua.com/schastja/olja-ketsmur-lev-schastja-tse-zijty-na-stsenu-zhyttja-i-hraty-same-svoju-rol.html
http://bukvoid.com.ua/reviews/books/2016/05/19/084813.html
http://bukvoid.com.ua/reviews/books/2016/03/08/200639.html
Конкурсне випробування «Практична робота»:
Конкурсне випробування «Урок»:
Конкурсне випробування «Навчальний проект»