• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

Німецька мова

ЯКОВЧУК МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ

 

Номінація
«Німецька мова»
Місце роботи
Комунальний заклад «Луцька гімназія №18 Луцької міської ради Волинської області»
Посада
Вчитель німецької мови
Освіта
Волинський державний університет імені Лесі Українки, 2000 рік
Самоосвіта за останні 5 років
Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти, курси підвищення кваліфікації (2017)
Семінар «Робота з актуальними відеокліпами», Goethe-Institut в Україні (2016)
Семінар з країнознавства, граматики, стилістики та риторики, Львів (2016)
Онлайн-курс з підвищення кваліфікації «DLL 4 – Aufgaben, Übungen, Interaktion», Goethe-Institut в Україні (2015-2016)
Курс Обласний семінар «Європа – я хочу бути проінформованим», Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти (2016) Обласний семінар для представників АУГ «Формування професійної компетентності вчителя» (2014)
Підвищення кваліфікації в Австрії, семінар з країнознавства «Австрія в діалозі: дослідницьке навчання та відкритий навчальний простір», м. Грац, Австрія (2013)
Підвищення кваліфікації у Німеччині, семінар з країнознавства «Проектна методика в середній школі», м. Фрайбург, Німеччина (2013)
Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти, курси підвищення кваліфікації (2012)
BlendedLearning (змішане навчання) «Комп’ютер та інтернет на уроці німецької мови, але як?», Goethe-Institut в Україні (2012)
Педагогічний стаж
17 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Звання
Учитель-методист
Педагогічне кредо
«Сучасний урок – це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня» (М. Ебнер-Ешенбах)

Я – педагог і особистість

Сьогодення вимагає від учителя не просто надання учням певних знань, а навчання їх мислити, структурувати інформацію та цілеспрямовано відбирати необхідне. Сучасний учитель повинен нести учням не просто нові знання, а новий тип оволодіння інформацією.
У зв’язку з цим, особливого значення набуває переорієнтація мислення сучасного вчителя на усвідомлення принципово нових вимог до його педагогічної діяльності, в тому числі до його готовності використовувати інноваційні технології у професійній діяльності.
На мою думку, учні цінують такі якості педагога: глибокі фахові знання, загальну ерудицію, логіку мислення, критичний підхід до розв’язання проблем, переконаність, власну точку зору, принциповість, чітку громадянську позицію, уміння спілкуватися, почуття гумору та ін. Дієвим фактором у цьому відношенні є саме особистість вчителя, його ерудиція, майстерність викладання. Наголошую на єдності вимогливості й поваги, бо саме у вимогливості до людини й полягає повага до неї.
Важливою є оптимістична налаштованість до дитини, позитивна емоційна налаштованість, критичний підхід до розв’язання проблем, почуття гумору, креативність, ініціативність, саморозвиток, толерантність – ці риси сучасного вчителя притаманні особисто мені.

«Родзинки» досвіду

Використання інноваційних форм роботи – це не обов’язок учителя, а вимога сучасного життя. Коли учень оволодіває ними, його конкурентоспроможність зростає.
На своїх уроках я не віддаю перевагу якомусь одному методу роботи, а серед широкого арсеналу інноваційних технологій обираю ті, які, на мою думку, допоможуть реалізувати мету конкретного заняття. Так, для формування пізнавального інтересу учнів я використовую технологію розвитку критичного мислення.
Навчаючи учнів критично мислити, я намагаюсь допомогти їм подивитись на будь-яку життєву ситуацію з різних сторін, ставити запитання: Чому це так? Кому вигідна ця ситуація? Про що можна дізнатись? Що можна зробити?
Критично міркуючи, учні не скаржаться на проблему, а намагаються її вирішити. Це, у свою чергу, сприяє активізації роботи учнів, становленню гармонійно розвиненої особистості.
Також застосовую інтерактивні технології, які ефективно сприяють засвоєнню матеріалу, оскільки впливають на свідомість учня, на його почуття та волю, формують творчу особистість, що здатна доцільно й ефективно застосовувати набуті знання, уміння й навички у практичній діяльності у будь-якій сфері суспільного життя. Активно використовую метод проектів. Проект цінний тим, що в ході його виконання, школярі навчаються здобувати знання, отримувати досвід пізнавальної та навчальної діяльності.
Проектна методика характеризується високою комунікативністю, тому учням пропонується виразити свої власні думки, почуття, активно включитися в реальну діяльність, приймати власну відповідальність за успішність у навчанні. Використання мультимедійних технологій надає мені можливість комбінувати в одному занятті неймовірну кількість цікавих завдань, підвищити якісний рівень використання наочності, змінити відношення учнів до комп’ютера, оскільки вони починають сприймати його як універсальний інструмент для роботи у будь-якій галузі людської діяльності. І, якщо мій досвід у використанні цих технологій допоможе моїм колегам, безумовно, я готовий поділитися ним.

Відеорезюме:


Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений: 

mykhailoiakovchuk.blogspot.com


Конкурсне випробування «Практична робота»: 


Конкурсне випробування «Урок»: 


Конкурсне випробування «Навчальний проект»: 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux