• A-
    A+

Кріпака Світлана Василівна


Номінація
Початкова освіта
Місце роботи 
Загальноосвітня школа І ступеня «Мрія» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області
Посада  
Вчитель початкових класів
Освіта
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 1999 рік
Самоосвіта 
 
Тренінг «Особливості використання ментальних карт», 2017 рік;
курс «Навчально-дослідницька діяльність молодших школярів», 2016 рік;
курси підвищення кваліфікації «Використання сучасних інноваційних технологій навчання як засіб підвищення ефективності уроків у початковій школі», 2015 рік;
курси «Безпека дітей в Інтернеті», 2011 рік;
курс «Основи інформаційно-комунікаційних технологій», 2012 рік;
курси науково-педагогічного проекту «Росток», 2010 рік
Педагогічний стаж
12 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Звання
Старший учитель
Педагогічне кредо
«Все починається з любові, коли я хочу, щоб мене любили, я сам перший люблю» (Г. Сковорода)


Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі

У роботі використовую такі інноваційні технології навчання:

− інтерактивне навчання, в основі якого активізація рівноправної участі вчителя й учнів для вирішення поставлених навчальних проблем у процесі колективної та групової діяльності зі специфічними прийомами «мозкового штурму», «мікрофона», «кола ідей», рольових ігор тощо;

− впровадження інформаційно-комунікаційної технології (ІКТ) є одним із ефективних способів підвищення мотивації й індивідуалізації навчання, розвитку творчих здібностей та критичного мислення, що допомагає створити ситуацію успіху для розвитку особистості дитини, дає можливість кожному вихованцеві відчути радість досягнення, усвідомлення своїх здібностей, віру у власні сили;

− теорія розв’язання винахідницьких задач (ТРВЗ), котра в моїх практиках реалізується насамперед в системно-функціональному підході, що дозволяє подати матеріал блоками у вигляді певної опорної схеми, що покращує зорове сприйняття матеріалу і полегшує його усвідомлення учнями, а прийоми ейдетики дозволяють школярам не лише запам’ятати необхідну інформацію, а й вчасно її пригадати, формуючи таким чином інформаційні компетентності;

− ігрова технологія, що сприяє створенню комфортного мікроклімату на уроці, умов для соціалізації особистості школяра, розвитку творчих здібностей.

З інноваційних форм:

− дослідницько-пошукова діяльність, що спрямована на засвоєння матеріалу, ефективний, всебічний і гармонійний розвиток, розкриття талантів учнів з урахуванням підвищення працездатності школярів, зацікавленості їх різними видами діяльності, поліпшення просторової уяви, пам’яті, логічного мислення, збагачення  світогляду, розвитку уміння вільно висловлювати свої думки;

− інтерактивні форми роботи з обдарованими дітьми, які дають можливість розкрити всі потенційні здібності учнів та реалізувати їх не лише в навчальному процесі, а й у різноманітних позакласних конкурсах тощо.

На уроці здійснюю диференційований та індивідуальний підхід до учнів для чого використовую різнорівневі завдання з навчальних предметів.

Постійно активізую відповідальне ставлення до самоконтролю та взаємоконтролю, практикуючи різні форми оцінювання знань, умінь і навичок учнів у тому числі  залучення до оцінювання самих учнів, що сприяє підвищенню їхньої активності та свідомого виконання завдань

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

У Вас була заповітна мрія? Чи пам’ятаєте Ви її? Бо я пам’ятаю: змалечку мріяла стати педагогом. Ні, не вчителем початкових класів, а вчителем хореографії.

Тому, аби зрозуміти всю красу цієї спеціальності, вирушила після 9-го класу (бо сама родом з Вільшанки) до обласного центру, до Кіровограда, на  навчання у школу мистецтв «Пролісок». Було складно, трохи страшнувато (а раптом не вийде?). Сумувати за домівкою випадало лише вночі, бо поєднувала «два в одному»: навчання в педагогічному університеті зранку та роботу тренера  в клубі спортивного танцю «Олімп»  пообідді. Закінчивши педуніверситет, навіть думати не хотілося про школу, бо в приватному клубі, ви ж розумієте, простіше: вимог ніби менше. Згодом, несподівано для себе, усвідомлюю, що до деяких тренерів діти йдуть із задоволенням. Стала задумуватись: чому? А виявилося все просто: педагоги, займаючись самоосвітою, брали участь у семінарах, отримуючи інформацію про новинки в галузі танцю, методику викладання, техніку виконання базових вправ. Бо, ви ж розумієте, все навколо постійно змінюється, і треба поспішати, аби не тупцювати на місці. А тут ще вимогливі  батьки дітей: хочемо саме до цього тренера (він знає більше).

І якоїсь миті, немов за відомим афоризмом Махатмі Ганді, «живи так, немов помреш завтра: учись так, немов житимеш вічно», відбувається переоцінка всіх цінностей. Починаю працювати над собою, займаюся власним розвитком. Згодом цей шлях привів мене до моєї «Мрії» - школи,  у якій я працюю. І ніби все добре, але чогось не вистачає. Розумію, що мені, як і кожному вчителеві, хочеться відчувати любов дітей.  Та це можливо за однієї умови,  як говорив Григорій Сковорода:  «Все починається з любові, коли я хочу, щоб мене любили, я сам перший люблю».

Ось так, у любові та самовдосконаленні, професійній компетентності та педагогічній майстерності бачу життєвий і педагогічний шлях УЧИТЕЛЯ. Бо саме в поєднанні почуття відповідальності за майбутнє та усвідомленні призначення й мети починає формуватись ота – за Коменським і Корчаком, Амонашвілі й Шаталовим, Сухомлинським і Ткаченком – справжня професійна майстерність учителя

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux