Копка Тетяна Вікторівна
Номінація
|
Початкова освіта
|
Місце роботи
|
Тернопільська спеціалізована школа I-III ступенів № 3 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області
|
Посада
|
Вчитель початкових класів
|
Освіта
|
Тернопільський державний педагогічний інститут, 1983 рік
|
Самоосвіта
|
Курси підвищення кваліфікації у Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної педагогічної освіти, 2015 рік;
курси підвищення кваліфікації «Основи комп’ютерної грамотності. Основи роботи в мережі Інтернет», 2012 рік |
Педагогічний стаж
|
33 роки
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Звання
|
Учитель-методист
|
Педагогічне кредо
|
Навчати і виховувати так, щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення, добра
|
Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі
Особливості ХХІ століття вимагають від сучасної школи формування високоосвіченої, суспільно активної, конкурентоспроможної молодої людини. Сьогодні суспільству потрібні творчі люди з високим рівнем мовної культури і духовності, здатні до саморозвитку, перетворення власного життя та життя країни на краще. Саме тому я працюю над методичною проблемою «Формування мовно-творчої особистості молодшого школяра».
У своїй педагогічній діяльності використовую інноваційні технології, що сприяють формуванню ключових компетентностей молодшого школяра, допомагають зробити навчальні заняття більш цікавими, сучасними та доступними для учнів.
У роботі надаю перевагу:
інтерактивним технологіям, які забезпечують формування в учнів досконалого володіння навиками спілкування;
ІКТ, що підвищують ефективність самостійної роботи учнів, надають абсолютно нові можливості для творчості;
технології критичного мислення, яка сприяє активному навчанню учнів;
проектній технології для формування пізнавальної самостійності, розвитку індивідуального та творчого мислення;
ТРВЗ, що розвиває творчу особистість.
У навчально-виховному процесі велику увагу приділяю методам, що ґрунтуються на особистісно орієнтованому підході до учня, спрямовані на розвиток не лише творчого потенціалу, але й на формування вміння мислити та швидко реагувати.
Найчастіше в своїй практиці використовую практичні, дослідницькі методи навчання, методи проблемного викладу навчального матеріалу, методи самостійної роботи (написання творів, віршів).
З метою якісної організації навчально-виховного процесу застосовую такі ефективні форми, як: індивідуальна робота, робота в парах, робота в групах.
Для підвищення інтересу учнів до вивчення рідної мови проводжу нестандартні уроки: урок-подорож, урок-вистава, урок-фантазія, урок-перевтілення, урок-інтелектуальна гра, урок-народознавча світлиця, урок-екскурсія, урок-захист проектів, інтегровані уроки
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
В народі кажуть, що письменник живе в своїх книжках, скульптор – у створених ним скульптурах, а вчитель у думках і справах своїх учнів. Я намагаюся, щоб мої учні з почуттям вдячності згадували нашу школу, тому що від самовідданої праці вчителя, невичерпної енергії, громадянської активності залежить майбутнє нашого народу.
Бажання дитини вчитися у великій мірі залежить від учителя, його вміння визначити можливості школяра, його індивідуальність. А я не просто вчитель. Я – перша вчителька. Я – перший вчитель, який входить в життя дитини і її сім´ї. Мені подобається в моїй професії те, що я потрібна своїм учням кожен день, кожну годину. Потрібна батькам своїх учнів, бо вони довірили мені найдорожче, що у них є – своїх дітей. І від мене, першої вчительки, залежить, як батьки будуть ставитися до школи, чи стануть однодумцями. Потрібна колегам, з якими раджуся, ділюся проблемами та разом щоденно виконую свою роботу – таку непросту, але таку потрібну!
Головне завдання бачу в тому, щоб достукатися до найпотаємніших куточків дитячої душі, допомогти кожній дитині повірити в себе. Тому керуюся п’ятьма основними заповідями:
- Люби учня! Любов до учня – серцевина педагогічної моральності, основа культури вчителя.
- Вір в учня! Без віри в учня, без довіри до нього вся педагогічна мудрість, усі методи і прийоми навчання і виховання руйнуються, як будиночки з піску.
- Знай учня! Без знання учня немає навчання, немає виховання, немає справжнього педагога. Якомога глибше знати духовний світ кожного учня – перше і найважливіше завдання педагога.
- Поважай учня! Не вважай себе спроможним вирішувати ті питання, які належать юній особистості.
- Розумій учня! Вмій поставити себе на його місце, побачити світ його очима, зрозуміти, чим учень живе, до чого прагне.
Прагну випустити їх у життя не просто особистостями, а творчими, активними, відповідальними громадянами та патріотами свої країни. Я вдячна своїм учням за велику співпрацю, яка робить їх і мене кращими
- Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу https://www.youtube.com/watch?v=ClEsXBLYcao
- Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу https://school3.com.ua/nasha-shkola/pedahohichnyj-kolektyv/kopka/
- Посилання на конкурсне випробування "Співбесіда" https://www.youtube.com/watch?v=dxXUBgOL2uw&t=27s
- Посилання на конкурсне випробування "Проект" https://www.youtube.com/watch?v=BjouGztJcNU&t=212s
- Посилання на конкурсне випробування "Урок" https://www.youtube.com/watch?v=S_WLSdrLYws