• A-
    A+

Копка Тетяна Вікторівна


Номінація
Початкова освіта
Місце роботи 
Тернопільська спеціалізована школа I-III ступенів № 3 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області
Посада  
Вчитель початкових класів
Освіта
Тернопільський державний педагогічний інститут, 1983 рік
Самоосвіта 
Курси підвищення кваліфікації у Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної педагогічної освіти, 2015 рік;
курси підвищення кваліфікації «Основи комп’ютерної грамотності. Основи роботи в мережі Інтернет», 2012 рік
Педагогічний стаж
33 роки
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Звання
Учитель-методист
Педагогічне кредо
Навчати і виховувати так, щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення, добра


Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі

Особливості ХХІ століття вимагають від сучасної школи формування високоосвіченої, суспільно активної, конкурентоспроможної молодої людини. Сьогодні суспільству потрібні творчі люди з високим рівнем мовної культури і духовності, здатні до саморозвитку, перетворення власного життя та життя країни на краще. Саме тому я працюю над методичною проблемою «Формування мовно-творчої особистості молодшого школяра».

У своїй педагогічній діяльності використовую інноваційні технології, що сприяють формуванню ключових компетентностей молодшого школяра,  допомагають зробити навчальні заняття більш цікавими, сучасними та доступними для учнів. 

У роботі надаю перевагу:

інтерактивним технологіям, які забезпечують формування в учнів досконалого володіння навиками спілкування;

ІКТ, що підвищують ефективність самостійної роботи учнів, надають абсолютно нові можливості для творчості;

технології критичного мислення, яка сприяє активному навчанню учнів;

проектній технології для формування пізнавальної самостійності, розвитку індивідуального та творчого мислення;

ТРВЗ, що розвиває творчу особистість.

У навчально-виховному процесі велику увагу приділяю методам, що ґрунтуються на особистісно орієнтованому підході до учня, спрямовані на розвиток не лише творчого потенціалу, але й на формування вміння мислити та швидко реагувати.

Найчастіше в своїй практиці використовую практичні, дослідницькі методи навчання, методи проблемного викладу навчального матеріалу, методи самостійної роботи (написання творів, віршів).

З метою якісної організації навчально-виховного процесу застосовую такі ефективні форми, як: індивідуальна робота, робота в парах, робота в групах.

Для підвищення інтересу учнів до вивчення рідної мови проводжу  нестандартні уроки: урок-подорож, урок-вистава, урок-фантазія, урок-перевтілення, урок-інтелектуальна гра, урок-народознавча світлиця, урок-екскурсія, урок-захист проектів, інтегровані уроки

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

В народі кажуть, що письменник живе в своїх книжках, скульптор – у створених ним скульптурах, а вчитель у думках і справах своїх учнів. Я намагаюся, щоб мої учні з почуттям вдячності згадували нашу школу, тому що від самовідданої праці вчителя, невичерпної енергії, громадянської активності залежить майбутнє нашого народу.

Бажання дитини вчитися у великій мірі залежить від учителя, його вміння визначити можливості школяра, його індивідуальність. А я не просто вчитель. Я – перша вчителька. Я – перший вчитель, який входить в життя дитини і її сім´ї. Мені подобається в моїй професії те, що я потрібна своїм учням кожен день, кожну годину. Потрібна батькам своїх учнів, бо вони довірили мені найдорожче, що у них є – своїх дітей. І від мене, першої вчительки, залежить, як батьки будуть ставитися до школи, чи стануть однодумцями. Потрібна колегам, з якими раджуся, ділюся проблемами та разом щоденно виконую свою роботу – таку непросту, але таку потрібну!

Головне завдання бачу в тому, щоб достукатися до найпотаємніших куточків дитячої душі, допомогти кожній дитині повірити в себе. Тому керуюся п’ятьма основними заповідями:

  • Люби учня! Любов до учня – серцевина педагогічної моральності, основа культури вчителя.
  • Вір в учня! Без віри в учня, без довіри до нього вся педагогічна мудрість, усі методи і прийоми навчання і виховання руйнуються, як будиночки з піску.
  • Знай учня! Без знання учня немає навчання, немає виховання, немає справжнього педагога. Якомога глибше знати духовний світ кожного учня – перше і найважливіше завдання педагога.
  • Поважай учня! Не вважай себе спроможним вирішувати ті питання, які належать юній особистості.
  • Розумій учня! Вмій поставити себе на його місце, побачити світ його очима, зрозуміти, чим учень живе, до чого прагне.

Прагну випустити їх у життя не просто особистостями, а творчими, активними, відповідальними громадянами та патріотами свої країни. Я вдячна своїм учням за велику співпрацю, яка робить їх і мене кращими

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux