Карпенко Олена Олексіївна
Номінація
|
Початкова освіта
|
Місце роботи
|
Шосткинська спеціалізована школа I-III ступенів № 1 Шосткинської міської ради Сумської області
|
Посада
|
Вчитель початкових класів
|
Освіта
|
Глухівський державний педагогічний інститут ім. С. М. Сергєєва-Ценського, 1999 рік
|
Самоосвіта
|
Експрес-курси за програмою «Інформаційна компетентність», 2016 рік;
курси підвищення кваліфікації у Сумському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти, 2012 рік |
Педагогічний стаж
|
21 рік
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Звання
|
-
|
Педагогічне кредо
|
Діти тим талановитіші і розумніші,чим більше можливостей бути талановитими і розумнішими ми їм надаємо
|
Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі
На уроках впроваджую систему творчих завдань, застосовуюігрові технології, використовую мультимедійні технології, інтерактивне навчання як засоби створення атмосфери творчої активної взаємодії та співробітництва. Інтерактивне навчання здійснюю через використання фронтальних та кооперативних форм організації навчальної діяльності. Найбільш уживаними є такі технології: «Кубування», «Банани», система позначок «Поміч», «Криголам», «Мнемотехніка»,вправи « Крісло автора», «Асоціативний кущ», «Незакінчені речення», «Вилучи зайве», «Дешифрувальник», «Сенкан», «Мікрофон», технологія «Передбачення», «Карусель», метод «Прес», «Інтерв’ю», рольові ігри, драматизація
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
…А як же людина? А що ж людина?
Живе на землі. Сама не літає.
А крила має. А крила має!
Л. Костенко
Крилата людина… Здіймаючись високо в небо у пориві своїх прагнень, мрій, вчинків, вона здатна здійснити неймовірне.
Крилата дитина… Безмежне небо потопає у чистих і невинних очах, чарівливо сяють ясні зорі, мільйони незнаних вогників посміхаються щирістю та безмежною любов’ю. Сліпа дитячість – то не слабкість, то сила! Справжня сила!
Крилатий вчитель і крилатий учень – синтез досвіду і творчості, наївності і віри у здійснення мрій.
Переді мною ніколи не стояло питання, ким бути. З дитинства знала, що буду тільки вчителем: любов до дітей визначила мою професію, незважаючи на те, що усвідомлювала, наскільки буде нелегким цей шлях. Професія вчителя вимагає наполегливої праці, величезного терпіння, любові до дітей. Кожного дня відкриваю перед вихованцями двері у світ знань, вчу правилам людського життя, закладаю основи їхнього майбутнього. Кожен день у школі – неповторний: його неможливо до кінця передбачити й спланувати. Спільно з дітьми проживаю і переживаю все, що відбувається, поєднуючи творчість з фаховою майстерністю у підготовці до уроків і позакласної роботи.
Впевнена, що у стосунках між учнями та вчителем повинні бути взаємоповага, взаєморозуміння, відкритість та щирість. Пріоритетним завданням вважаю у роботі вчителя – зберегти отой природний дар, що несе в собі кожна дитина, допомогти його розкрити й розвинути. Дати крила вихованцям – означає подарувати впевненість у тому, що завдяки будь-якому таланту, наполегливій праці у житті можливо досягти вершини.
Аналізуючи свою роботу, розумію, що з одного боку знаю достатньо, а з іншого – ще багато чому належить навчитися, багато чого зрозуміти. Я до цього готова, бо люблю свою професію. Щоб вчити, потрібно постійно вчитися.
Учитель – скрипаль дитячих сердець: як поведе смичок, таку мелодію й почує учень. Період становлення кожного учня – велика частина життя кожного вчителя. Успіхи вихованців дають відчуття, що за спиною виростають крила, які не просто дарують упевненість, що ти можеш літати, а вимагають: ти повинна, ти зобов’язана злетіти, твій політ належить не тобі, а сотням оченят, що дивляться на тебе й бачать ідеал жіночності, материнства, розуму
- Посилання на персональний Інтернет-ресурс sh1Karpenko.blogspot.com
- Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу http://sh1karpenko.blogspot.com/p/blog-page_99.html
- Посилання на конкурсне випробування "Співбесіда" https://www.youtube.com/watch?v=DQZS_eJC5BE&t=29s