• A-
    A+

Гончарова Олена Костянтинівна


Номінація
Початкова освіта
Місце роботи 
Одеська загальноосвітня школа № 57 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області
Посада  
Вчитель початкових класів
Освіта
Південноукраїнський державний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського, 2006 рік
Самоосвіта 
 
Вебінари «Інтерактивна школа вчителя»:
«Нова українська школа: коментар до «Основ стандарту», «Математика 4 клас. Методика формування вмінь розв’язування задач на знаходження невідомих за двома різницями. Методика  формування вмінь розв’язування задач на пропорційне ділення», «Літературне читання. 4 клас. Бесіди на уроках літературного читання»,
«Я у світі. 3 клас. Людське Я», 2017 рік;
участь у Міжнародному проекті «Компетентнісний підхід навчання. Фокус: соціальні компетенції», 2017 рік;
вебінари ВГ «Основа», м. Харків:
«Перевернутий клас», «Лонгрид: чим допоможе в навчальному процесі»; «Мотивація у грі. ІКТ в початковій школі», «Середовище Скретч», «Навчальне відео на уроці», «Навчаємо граючи. Електронні тренажери в початковій школі», 2015-2016 роки;
курси підвищення кваліфікації Одеського інституту підвищення кваліфікації вчителів, 2015 рік;
навчальний семінар Лапшиної І. М. «Літературне читання», 2014 рік;
навчальний семінар Варецької О. В. «Духовно-економічне виховання молодших школярів на основі авторського курсу «Початки економіки», 2014 рік;
тренінг Варецької О. В. «Особливості викладання авторського курсу «Початки економіки», 2014 рік;
навчальний семінар Захарійчук М. Д. «Текстоцентричні технології у навчанні змісту української мови, 2 клас. Особливості змісту навчального матеріалу Букваря», 2013 рік
Педагогічний стаж
14 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст першої категорії
Звання
-
Педагогічне кредо
Умію творити, умію навчати, знаю, що хочу, і йду до мети


Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі

Технологія інтелектуально-логічних вправ, здоров’язберігаючі технології, технологія критичного мислення,інтерактивні технології, інформаційно-комунікативні технології, технологія рівневої диференціації В.В. Фірсова, проектні технології;

методи організації творчо-пошукової, ціннісно-смислової та комунікативної діяльності; методи стимулювання та мотивації навчальної діяльності, контролю та самоконтролю;

різні форми організації навчальної діяльності: в залежності від типу уроку  –  ціннісно-смисловий, проблемний, інтерактивний;

нестандартні – рольові ігри, екскурсії, навчальні проекти, міні-тренінги, квести, змагання, подорожі, театралізації тощо;

найбільш дієві форми навчання – індивідуальна, парна, групова та колективна

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Сутеніє. Місто оповите туманним серпанком, загадково мерехтять вуличні  ліхтарі.  Я йду з роботи, як завжди, додому пішки.  Це мій улюблений час. Позаду вже  круговерть уроків та перерв; усі роботи перевірені, помилки виправлені, нотатки зроблені. Настає час, коли можна навести лад у власному світі: обдумати нагальні справи, спланувати завтрашній день, а іноді… поміркувати й дати відповіді на вічні питання.

От зараз іду я, і чи то туман, чи то аромат весни,  що наближається, задають філософську  тональність моїм думкам. «Хто я? Я - особистість?».

І раптом  вуличний ліхтар у млі  перетворюється на квітку лотосу, що крізь товщу води прокладає шлях до сонця. Та це ж я! Моя особистість, яка  прагне до постійного збагачення знань, розвитку та самовдосконалення. Тому читання для мене – невід’ємна частина  життя і розвитку. Та не лише читання.  Хіба не дають мені натхнення музика, живопис, театр, море, квіти, моє місто?!  Як я все це  люблю! Мабуть тому вони і дають мені поштовх до  нових ідей та думок, надихають створювати, експериментувати, вдосконалювати, аналізувати й робити висновки. Змушують увесь час рухатися вперед,  бо все довкола змінюється…

Я йду далі тихою вуличкою, а переді мною постає новий образ: між  тріщинами асфальту пробивається зелена травичка. Яка вона смілива, нескорена морозами й містом! А може я і є ця травичка? Як і вона, тягнусь вперед до сонця, бо знаю, що мене міцно тримає коріння гідності й поваги до ближнього, коріння переконань і моральних принципів, що сформували в мені батьки й бабуся. Долаючи несприятливі обставини й перешкоди, відстоюю власну точку зору; загартовую, шліфую свій від природи запальний характер, прищеплюючи  йому такі важливі для людини цінності – делікатність, терпіння, тактовність. 

А  туманна мряка  вимальовує вже інші картини.  Я бачу світ дорослих з  «Маленького принца» Екзюпері.  Постійно зайняті безглуздими заняттями, вони не приносять нікому користі. Чи бува я не стала такою? Боюсь  пустої роботи, боюсь витратити своє життя марно, боюсь не  встигнути зробити щось корисне у цьому світі. Мабуть, тому  й обрала професію  педагога. Я хочу бути сонцем серед сотень сонць моїх учнів, бо  моє покликання – учитель, який  зігріває, дає наснагу  й  створює  умови для розвитку інших. Я прагну «не ображати» учнів готовими аксіомами й формулами, а  збагачувати їх образами й картинами, у яких можна побачити зв’язки, світ у всьому його розмаїтті. Разом  зі своїми учнями проживаю безліч пригод і відкриттів щодня, тому ми вчимося один у одного, підтримуємо в години поразок, стаємо сильнішими, разом перемагаємо.

Запалити кожне сонечко ясною думкою, творчим натхненням, відчуттям краси й гармонії, співчуттям і розумінням інших, зберегти неповторність кожної маленької особистості – це і є сенс мого життя як учителя. Моє серце радіє за успіхи учнів, і я пишаюся своїми випускниками. Кожен з них обирає улюблену справу, йде незвіданим шляхом та  вдосконалюється, щоб колись стати сонечком-провідником  для інших.

От і мій будинок. Він привітно зустрічає мене своїми вогнями. Час спілкування із собою добіг кінця. Відчиняю двері і «вмикаю» маму й дружину. А за  стінами живе  й малює свої нескінченні образи моє улюблене загадкове місто

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux