Гончарова Олена Костянтинівна
Номінація
|
Початкова освіта
|
Місце роботи
|
Одеська загальноосвітня школа № 57 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області
|
Посада
|
Вчитель початкових класів
|
Освіта
|
Південноукраїнський державний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського, 2006 рік
|
Самоосвіта
|
Вебінари «Інтерактивна школа вчителя»:
«Нова українська школа: коментар до «Основ стандарту», «Математика 4 клас. Методика формування вмінь розв’язування задач на знаходження невідомих за двома різницями. Методика формування вмінь розв’язування задач на пропорційне ділення», «Літературне читання. 4 клас. Бесіди на уроках літературного читання», «Я у світі. 3 клас. Людське Я», 2017 рік; участь у Міжнародному проекті «Компетентнісний підхід навчання. Фокус: соціальні компетенції», 2017 рік; вебінари ВГ «Основа», м. Харків: «Перевернутий клас», «Лонгрид: чим допоможе в навчальному процесі»; «Мотивація у грі. ІКТ в початковій школі», «Середовище Скретч», «Навчальне відео на уроці», «Навчаємо граючи. Електронні тренажери в початковій школі», 2015-2016 роки; курси підвищення кваліфікації Одеського інституту підвищення кваліфікації вчителів, 2015 рік; навчальний семінар Лапшиної І. М. «Літературне читання», 2014 рік; навчальний семінар Варецької О. В. «Духовно-економічне виховання молодших школярів на основі авторського курсу «Початки економіки», 2014 рік; тренінг Варецької О. В. «Особливості викладання авторського курсу «Початки економіки», 2014 рік; навчальний семінар Захарійчук М. Д. «Текстоцентричні технології у навчанні змісту української мови, 2 клас. Особливості змісту навчального матеріалу Букваря», 2013 рік |
Педагогічний стаж
|
14 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст першої категорії
|
Звання
|
-
|
Педагогічне кредо
|
Умію творити, умію навчати, знаю, що хочу, і йду до мети
|
Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі
Технологія інтелектуально-логічних вправ, здоров’язберігаючі технології, технологія критичного мислення,інтерактивні технології, інформаційно-комунікативні технології, технологія рівневої диференціації В.В. Фірсова, проектні технології;
методи організації творчо-пошукової, ціннісно-смислової та комунікативної діяльності; методи стимулювання та мотивації навчальної діяльності, контролю та самоконтролю;
різні форми організації навчальної діяльності: в залежності від типу уроку – ціннісно-смисловий, проблемний, інтерактивний;
нестандартні – рольові ігри, екскурсії, навчальні проекти, міні-тренінги, квести, змагання, подорожі, театралізації тощо;
найбільш дієві форми навчання – індивідуальна, парна, групова та колективна
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
Сутеніє. Місто оповите туманним серпанком, загадково мерехтять вуличні ліхтарі. Я йду з роботи, як завжди, додому пішки. Це мій улюблений час. Позаду вже круговерть уроків та перерв; усі роботи перевірені, помилки виправлені, нотатки зроблені. Настає час, коли можна навести лад у власному світі: обдумати нагальні справи, спланувати завтрашній день, а іноді… поміркувати й дати відповіді на вічні питання.
От зараз іду я, і чи то туман, чи то аромат весни, що наближається, задають філософську тональність моїм думкам. «Хто я? Я - особистість?».
І раптом вуличний ліхтар у млі перетворюється на квітку лотосу, що крізь товщу води прокладає шлях до сонця. Та це ж я! Моя особистість, яка прагне до постійного збагачення знань, розвитку та самовдосконалення. Тому читання для мене – невід’ємна частина життя і розвитку. Та не лише читання. Хіба не дають мені натхнення музика, живопис, театр, море, квіти, моє місто?! Як я все це люблю! Мабуть тому вони і дають мені поштовх до нових ідей та думок, надихають створювати, експериментувати, вдосконалювати, аналізувати й робити висновки. Змушують увесь час рухатися вперед, бо все довкола змінюється…
Я йду далі тихою вуличкою, а переді мною постає новий образ: між тріщинами асфальту пробивається зелена травичка. Яка вона смілива, нескорена морозами й містом! А може я і є ця травичка? Як і вона, тягнусь вперед до сонця, бо знаю, що мене міцно тримає коріння гідності й поваги до ближнього, коріння переконань і моральних принципів, що сформували в мені батьки й бабуся. Долаючи несприятливі обставини й перешкоди, відстоюю власну точку зору; загартовую, шліфую свій від природи запальний характер, прищеплюючи йому такі важливі для людини цінності – делікатність, терпіння, тактовність.
А туманна мряка вимальовує вже інші картини. Я бачу світ дорослих з «Маленького принца» Екзюпері. Постійно зайняті безглуздими заняттями, вони не приносять нікому користі. Чи бува я не стала такою? Боюсь пустої роботи, боюсь витратити своє життя марно, боюсь не встигнути зробити щось корисне у цьому світі. Мабуть, тому й обрала професію педагога. Я хочу бути сонцем серед сотень сонць моїх учнів, бо моє покликання – учитель, який зігріває, дає наснагу й створює умови для розвитку інших. Я прагну «не ображати» учнів готовими аксіомами й формулами, а збагачувати їх образами й картинами, у яких можна побачити зв’язки, світ у всьому його розмаїтті. Разом зі своїми учнями проживаю безліч пригод і відкриттів щодня, тому ми вчимося один у одного, підтримуємо в години поразок, стаємо сильнішими, разом перемагаємо.
Запалити кожне сонечко ясною думкою, творчим натхненням, відчуттям краси й гармонії, співчуттям і розумінням інших, зберегти неповторність кожної маленької особистості – це і є сенс мого життя як учителя. Моє серце радіє за успіхи учнів, і я пишаюся своїми випускниками. Кожен з них обирає улюблену справу, йде незвіданим шляхом та вдосконалюється, щоб колись стати сонечком-провідником для інших.
От і мій будинок. Він привітно зустрічає мене своїми вогнями. Час спілкування із собою добіг кінця. Відчиняю двері і «вмикаю» маму й дружину. А за стінами живе й малює свої нескінченні образи моє улюблене загадкове місто
- Посилання на персональний Інтернет-ресурс mygelenka.blogspot.com
- Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу https://youtu.be/qiryrBQvOLE
- Посилання на конкурсне випробування "Співбесіда" https://www.youtube.com/watch?v=PPnoS6yIkSs&t=3s
- Посилання на конкурсне випробування "Проект" https://www.youtube.com/watch?v=WCXDCkrjA5s
- Посилання на конкурсне випробування "Урок" https://www.youtube.com/watch?v=gNB-JJ35mlw&t=21s