• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

Сіра Вікторія Вікторівна

Номінація
Музичне мистецтво
Місце роботи
Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 138 Харківської міської ради Харківської області
Посада
Вчитель музичного мистецтва
Освіта
Харківський державний педагогічний інститут імені Г. С. Сковороди, 1991 рік
Самоосвіта
Курси підвищення кваліфікації за напрямом «Музичне мистецтво», 2013 рік.
Тематичний спецкурс «Українська художня культура», 2013 рік.
Педагогічний стаж
25 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Звання
Учитель-методист
Педагогічне кредо
«Як гімнастика випрямляє тіло, так музика випрямляє душу» (В. Сухомлинський)


Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі

Особистісно орієнтоване навчання, проблемне навчання, виховуюче навчання, метод художньої драматургії уроку, метод емоційного впливу, метод роздумів про музику.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Я не вибирала професію. Я завжди була вчителем, скільки себе пам’ятаю. У дитячому садочку допомагала виховательці, у школі слухала мудру вчительку, затамувавши подих, і мріяла, що колись так само діти будуть слухати мене. Коли ще підросла, у мене виникла потреба робити щось хороше для людей; я раділа, коли людина зрозуміла щось завдяки мені.

А ще я завжди співала, скільки себе пам’ятаю: удома, на вулиці, у школі. Там, де можна – уголос, а де не можна – подумки. Пісня завжди мене супроводжувала і супроводжує зараз. Мої батьки – прості робочі люди – мали музичні здібності, любили співати. На сімейних святах тато грав на гармошці, співав разом із мамою. Ці моменти залишилися в моїй пам’яті як щасливі хвилини єднання сім’ї. Батьки купили мені піаніно й відвели до музичної школи. Вони самі не розуміли, наскільки важливим був для мене цей крок. Там була особлива атмосфера, особливе товариство. Концерти, конкурси, виступи з хором. Сьогодні я впевнена: якби не музична школа, не ті люди, з якими я зустрілася, не музика, спілкуватися з якою я навчилася, – я була б зовсім іншою людиною, моє життя не збагатилося б яскравими барвами, горизонти мого світогляду були б значно вужчими.

Поступово я закохалася в класичну музику, зрозуміла, що це – справжня краса, яка дуже збагачує душу. Я вважала, що люди, які розуміють класику, – то найкращі, найдобріші люди. Але я бачила, що мої однолітки не поділяють мого захоплення. І в мене виникло велике бажання ВЧИТИ людей. Учити розуміти, чути, відчувати, думати, учити бути людиною.

Я не вибирала професію. Закінчивши школу, бачила тільки одну дорогу.

Уміння зрозуміти дитину, дізнатися про її настрій, допомогти у важку хвилину, розповісти щось цікаве, запалити, заразити – це мистецтво, яке я кожного дня пізнаю, приходячи до школи.

За 25 років мого трудового життя було різне: злети і падіння, успіхи й розчарування, безгрошів’я, утома, нерозуміння. Але незмінно я вважаю успіхом те, що завдяки мені людина навчилася бачити красу оточуючого світу, виховувати чутливість своєї душі, бути щасливою. Я не виховую музикантів, я виховую добрих і щасливих людей.

Я не вибирала професію. Професія вибрала мене. І я дуже вдячна моїй професії за безліч радісних хвилин, які принесли мені мої учні, за любов, що живе в моєму серці. Я вдячна професії за те, що не можу зупинитися у своєму розвитку і, сидячи ночами, готуючись до уроку, я знову і знову відкриваю для себе «америки». Я вдячна за людей, з якими звело життя завдяки професії: і за мудрих колег, і за учнів, які стали друзями. Я вдячна своїй професії за те, що я на своєму місці!

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux