Лашина Ольга Миколаївна
Номінація
|
Музичне мистецтво
|
Місце роботи
|
Кременчуцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 Полтавської області
|
Посада
|
Вчитель музичного мистецтва
|
Освіта
|
Глухівський національний педагогічний університет ім. О. Довженка, 2012 рік
|
Самоосвіта
|
2015-2016 роки – керівник міської творчої групи вчителів музичного мистецтва. Курси підвищення кваліфікації на базі Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, 2015 рік
|
Педагогічний стаж
|
18 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст І категорії
|
Звання
|
Старший вчитель
|
Педагогічне кредо
|
Прокладай шлях до розуму людини через її серце
|
Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі
- мультимедійні технології (мультимедійні презентації);
- технології інтерактивного навчання (групова робота, «мозковий штурм», «мікрофон», «дерево рішень», «незакінчене речення», «асоціативне коло»);
- метод проектів, наочні методи, методи стимулювання інтересу до навчання (пізнавальні ігри), метод забезпечення успіху у навчанні, ігрові методи, методи самоконтролю, самооцінки
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
Музика – душа моя…
М. Глінка
Лише за це можна безмірно любити осінь – за тихий, загадковий, зачаровуючий шурхіт опалого листя під ногами. Ступаю по м’якому золотому килиму, і сама собою звідкись виринає улюблена мелодія пісні Джо Дассена. Заплющую очі – і от я вже в осінньому Парижі, замріяно іду проспектом … Шурхіт листя … Дрібний дощик, але в мене парасоля … Вдалині – вогники маленьких затишних кав’ярень … Розплющую очі – ну, що ж, не Париж і навіть не Ріо-де-Жанейро, як говорив загальновідомий Остап Бендер, але теж не погано: рідний Кременчук, де я народилась, зросла, стала, як кажуть, на ноги, і куди не кинь оком – знайомі з дитинства, милі серцю місця. І йду я на улюблену роботу, до рідної першої школи, з якою поєднала свою долю вісімнадцять років тому …
А коли в моєму житті з’явилася музика? Важко сказати, здається, відразу після народження, бо скільки себе пам’ятаю, безмежно в неї закохана. Також із дитинства не уявляла себе ніким іншим, тільки вчителькою. Завжди старанно вчилася, музичну школу закінчила на відмінно. Потім – Кременчуцьке педучилище з червоним дипломом. Навчаючись там, утвердилась у своїх переконаннях: так, моє майбутнє – це школа й музика. Потім ще був Глухівський університет, де я здобула кваліфікацію «вчитель української мови та літератури». Тепер навчаю дітей і музичного мистецтва, і рідної мови та літератури. Таке вдале поєднання предметів (а практика показує, що саме вдале) дає свої результати: неодноразово брала участь у конкурсі «Учитель року», і ця участь була високо результативною; проведені майстер-класи на рівні міста для вчителів музичного мистецтва з проблеми, над якою працюю; допомагаю молодим спеціалістам у школі молодого вчителя. Маючи власні напрацювання, досвід роботи з проблеми, щедро ділюся ним з колегами під час роботи міської творчої групи, керівником якої я є з 2015 року. Відчуваючи, що мій досвід сучасний, актуальний, цікавий іншим колегам, я створила сайт вчителя музичного мистецтва, де знайомлю зі своїми надбаннями учительську Інтернет-спільноту. Висока кількість користувачів сайту переконує мене ще раз в потрібності, важливості моєї роботи з даної проблеми.
Не можу я жити спокійно й нудно, постійно щось шукаю, вигадую, чомусь навчаюся, і все нове й цікаве намагаюся втілити на практиці, працюючи з дітьми. Обожнюю комп’ютерні технології, із задоволенням створюю мультимедійні презентації, відеоролики, інтерактивні мультимедійні ігри для уроків музичного мистецтва («Хто найрозумніший», «Дерево запитань і відповідей», «Хрестики-нулики», музичні розминки, «4 фото - 1 слово», «Музичні пазли» тощо).
Сама дивуюся терплячості своєї родини. І чоловік, і донька мене розуміють і підтримують, і я їм дуже вдячна за це. Моя донечка Софійка навчається в 4 класі, добре співає й танцює, активістка, постійно бере участь у різних творчих конкурсах (колеги з посмішкою зазначають: було в кого вдатися). Незважаючи на зайнятість, завжди знаходжу час, щоб побути в затишному колі своєї родини та друзів. Люблю бачити радість в очах людей, а якщо я до цього якось причетна, для мене це щастя.
Аналізуючи пройдений відрізок шляху, можу зазначити, що життя моє цікаве, змістовне, розмаїте.
Музика, як і будь-яке справжнє мистецтво, робить прекрасним усе, до чого доторкнеться. А так як моє життя наповнене музикою, то воно теж прекрасне.
Ви кажете: а як же Париж? Нездійснені мрії? Моя відповідь така: любов до музики й багата уява допоможуть мені заповнити прогалини в життєвому ланцюжку, створять ланку, якої там, можливо не вистачає. А взагалі, мій життєвий досвід підтверджує: мрії здійснюються! Отже, доброго дня вам, нові ідеї та задуми, і «бонжур», Париже!
- Посилання на персональний Інтернет-ресурс http://lashinaolga.at.ua/
- Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу http://lashinaolga.at.ua/index/tvorcha_laboratorija/0-12, http://ur.poippo.pl.ua/majster-klasi-2017/
- Посилання на конкурсне випробування "Співбесіда" https://www.youtube.com/watch?v=Qkpw_Q6ErSg
- Посилання на конкурсне випробування "Проект" https://www.youtube.com/watch?v=JntTns65ST4
- Посилання на конкурсне випробування "Урок" https://www.youtube.com/watch?v=2xfJZxeuWJI
- Посилання на конкурсне випробування "Практична" https://www.youtube.com/watch?v=33LDboqhIBQ