• A-
    A+

Кісільчук Ірина Миколаївна

Номінація
Музичне мистецтво
Місце роботи
Рівненська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів    № 16 Рівненської міської ради
Посада
Вчитель музичного мистецтва
Освіта
Рівненський державний гуманітарний університет, 2001рік
Самоосвіта
 
Курси підвищення кваліфікації на базі Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти за напрямом «Керівник гуртків музичного профілю», 2014 рік. Курси підвищення кваліфікації на базі Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти за напрямом «Вчитель музичного мистецтва», 2012 рік.
«Курс Microsoft із цифрових технологій», 2012 рік
Педагогічний стаж
14 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст І категорії
Звання
-
Педагогічне кредо
Знайти Номінацію для кожної дитини таку, у якій вона була б Переможцем у «Школі щасливої дитини»


Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі

Технології сприяння формуванню творчої особистості:

  • інформаційні технології;
  • технологія використання творчих завдань;
  • технологія формування психологічних умов до творчої діяльності.
  • Інноваційні методи у поєднанні з традиційними:
  • методи практичних дій;
  • інтерактивні методи;
  • творчі вправи та завдання;
  • комунікативно-ситуативні вправи;
  • фронтальні, групові, індивідуальні форми роботи;
  • методи випереджаючого навчання;
  • метод емоційної драматургії;
  • метод оживлення ідентифікації;
  • метод асоціацій.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Я – педагог, особистість. Коли задумуюсь над тим, що змусило мене обрати цей шлях, виникають дивні спогади: чорний дипломат, охайно складені в ньому зошити і – тиша у спальні шестирічок.

Дивно, але мене вабили речі, емоції, але не педагоги. Моїми вчителями по життю були люди, які не були дотичні до школи, та попри це володіли унікальною інтуїцією, безмежною мудрістю і добротою.

Пізніше я зрозуміла, моє рішення у виборі професії ґрунтувалось на бажанні змінити, повністю зламати стереотипи «старої школи», показати, як можна досягнути гармонії у відносинах: «вчитель-дитина».

Тепер я – вчитель! Кожного разу після уроку, навіть, якщо він пройшов бездоганно, з погляду методики, думаю про дитину, яка зовсім не посміхалась, не хотіла взаємодіяти, і відчуваю свою провину, адже я – педагог, я вмію володіти увагою та емоціями класу і тримаю все під контролем ... Якщо не перейматись, то стану тим, ким ніколи не прагнула бути.

Де вихід? Кожен день просити в Бога мудрості, щоб тонко відчувати дитячий погляд. В очах читається все: біль і радість, злети і поразки, висока самооцінка або її відсутність, страх, апатія, втома. Розробляючи стратегію відносин, я зможу тримати в полі зору кожного учня, спостерігати, вникнути в проблему, підштовхнути, підбадьорити, послухати і зрозуміти дитячу душу.

Я – вчитель! Я несу відповідальність перед собою. Прагну бачити щасливих, впевнених, здорових і самодостатніх учнів, які б ніколи не відчували з боку вчителів байдужого ставлення, крику, порівняння, осуду, нерозуміння, ненависті, пихатості, приниження.

Ще довго ми, вчителі, будемо боротися з відлунням старої системи, та свою місію я знаю і чітко бачу шлях розбудови «Нової школи».

Першочерговим для себе ставлю завдання: «Знайти Номінацію для кожної дитини таку, у якій вона була б Переможцем у «Школі щасливої дитини».

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux