Карп Сергій Володимирович
Номінація
|
Музичне мистецтво
|
Місце роботи
|
Чернівецька загальноосвітня школа № 31 Чернівецької міської ради
|
Посада
|
Вчитель музичного мистецтва
|
Освіта
|
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2009 рік
|
Самоосвіта
|
Курси підвищення кваліфікації на базі Чернівецького інституту післядипломної педагогічної освіти як вчитель музичного мистецтва та керівник гуртків вокального та оркестрового жанрів, 2015 рік
|
Педагогічний стаж
|
7 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст Ι категорії
|
Звання
|
-
|
Педагогічне кредо
|
«Вірте в талант і творчі сили кожного вихованця. Людина – неповторна» (В. Сухомлинський)
|
Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі
У своїй роботі використовую такі форми та методи, відповідні технології, що можуть розкрити потенціал дитини, викликати зацікавлення предметом. Зокрема, практикую впровадження технології формування творчої особистості, що передбачає підбір ігрових моментів до уроків, творчих завдань, індивідуальний підхід до учня. Крім того, на своїх уроках звертаю увагу на інноваційну організацію практичної музичної діяльності, використовуючи при цьому нестандартні форми навчання («скарбничка почуттів», «щоденник музичних вражень», «методика незакінченого речення»), а також методи (інтерактивні, візуальної демонстрації, художньо-творчих аналогій) та прийоми («музичні люстерка», «пластичне моделювання», «синкретичне занурення в художній образ»). Вважаю, що модернізація підходів до вивчення музичного мистецтва сприяє становленню і розвитку кожної особистості, а успіх таких підходів залежить від уміння вчителя синтезувати вікові і психологічні особливості дитини та знання сутності особистісно орієнтованої моделі навчання.
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
Нема тихішої роботи, ніж учительська,
Нема виснажливішої роботи,
Де нерви паляться, мов хмиз сухий,
Де серце рветься в клекоті і в чаді,
Але нема щасливішої долі,
Коли Людина з рук твоїх, Людино,
Іде у світ, на краплю світ людніє…
У цих глибоких і неймовірно щирих рядках українського поета Івана Драча розкривається уся суть нашої учительської професії, бо саме учитель творить Людину, бо тільки в учителя знаходиться ключ до усіх духовних багатств світу, бо саме учитель – це джерело сили, яке змушує рухатись машину суспільства.
Думаю, що фундамент учительської професії закладається в сім’ї, адже найпершими вчителями для кожної людини є її батьки. Саме батьки дають найважливіші життєві уроки добра, порядності, чесності, любові до своєї землі.
Я вдячний своїм батькам ще і за те, що показали мені прекрасний світ української народної пісні, який відкрив для мене двері у професію вчителя музичного мистецтва.
Я належу до тих молодих людей, про яких кажуть, що їм пощастило. Мені пощастило і на хороших шкільних вчителів, і на щирих відкритих колег, і на моїх вихованців, що окриляють і підтримують мене у прагненні йти вперед.
Ніхто, мабуть, не буде заперечувати, що фах учителя – дуже складний і відповідальний. Не вчора сказано, що у педагога немає святішого обов’язку, ніж бути особистістю, що оберігає моральні і духовні надбання свого народу. Людина будь-якої професії проходить через турботливі руки та добре серце вчителя, тому так хочеться кожному з нас відчути поцінування своєї роботи.
Для мене є нероздільними поняття «педагог» і «особистість», тому намагаюсь іти по життю чесно і відповідально, працювати у своїй професії як вчитель музичного мистецтва з ясним розуміння того, що неможливо виростити повноцінну людину без виховання в ній почуття прекрасного та шанобливого ставлення до традицій та звичаїв українського народу.
- Посилання на персональний Інтернет-ресурс http://gshschool.wixsite.com/sergiykarp
- Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу http://gshschool.wixsite.com/sergiykarp/uchitel-roku-2017
- Посилання на конкурсне випробування "Співбесіда" https://www.youtube.com/watch?v=LfoN4KTi9oY&t=306s
- Посилання на конкурсне випробування "Практична" https://www.youtube.com/watch?v=vbLuToYtrjg