Гірчак Катерина Михайлівна
Номінація
|
Музичне мистецтво
|
Місце роботи
|
Новофедорівська ЗОШ І-ІІІ ст. Березанської районної ради Миколаївської області
|
Посада
|
Вчитель музичного мистецтва
|
Освіта
|
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, 2014 рік
|
Самоосвіта
|
Курси підвищення кваліфікації на базі Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, 2017 рік. Методактив «Професійний розвиток учителя мистецтва в умовах переходу на нові навчальні програми», 2016 рік
|
Педагогічний стаж
|
8 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст ІІ категорії
|
Звання
|
-
|
Педагогічне кредо
|
«Де немає простору для прояву здібностей, там немає і здібностей» (Л. Фейєрбах)
|
Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі
Інтерактивні технології: мікрофон, незакінчене речення, мозковий штурм, ажурна пилка, дерево рішень, вірю - не вірю, музичне доміно, ланцюжок, асоціації, знайди пару, виправ помилку, знайди зайвого, ігри «Я – актор», «Я – композитор», «Хто більше», «Фантазер».
Інформаційні технології: презентації, перегляд відео фрагментів.
Ігрові технології: імітаційні, рольові, сюжетні ігри.
Здоров’язберігаючі технології: логоритміка, арттерапія, вокалотерапія, музикотерапія, казкотерапія.
Методи: творчий, порівняльний, репродуктивні, традиційні (словесні, наочні), нетрадиційні – когнітивні (метод емпатії, образного бачення), креативні (придумування, «Якби…», образної картини), мнемотехніки, створення звукового пейзажу.
Форми: фронтальні, робота в групах, парах, індивідуальна.
Автопортрет « Я – педагог і особистість»
Кажуть, що життя – це театр, а всі ми – актори. Усі грають певні ролі, але лише ми самі їх здатні обрати. На сцені життя немає ні суфлерів, ні дублерів, є лише надзадача – жити, любити, творити, терпіти, прощати, пам’ятати, розуміти, вірити, сподіватися … Найголовніше – знайти самого себе.
Я – педагог, я – особистість, я – актор. Моя сцена – невеликий, світлий клас, мої глядачі – діти, повні емоцій, безлічі питань та ідей. Мій режисер – сам Бог, який довірив мені такі різні дитячі оченята, які щодня заглядають у моє серце, у мою душу, у мої очі, які щодня допомагають мені зважити саму себе.
Особистість – це не просто істота, жива людина, це серце, в якому є місце для кожного, це душа, яка бачить і радість, і смуток, і хвилювання, і надію, і потребу, і навіть непомітні сльози, але ніколи не пройде повз. Це очі, які випромінюють добро, мир, щастя, любов. Вона завжди поруч у складну хвилину, вона завжди допоможе, завжди відгукнеться на твоє прохання, вона завжди порадіє твоєму успіху і побажає ще більших перемог, вона завжди зігріє своїм теплом, якого вистачить на всіх, бо то невичерпне джерело, з якого скільки б ти не брав, там стає ще більше. Це той, хто не йде по головах інших, але досягає своєї мети, ідучи спокійно, впевнено та завзято. Жалість до себе, це не про неї, але навіть, коли самій важко, знайде сили підтримати іншого. Це милосердя, співчуття, щирість, простота, добродушність і здатність до віддачі самого себе.
Педагог – це не людина з червоним дипломом та гарною методичною підготовкою, а той, хто, віддаючи самого себе дітям, ще більше знаходить і пізнає себе. Він вчиться все життя, а життя – це теж гарний педагог. Це той, хто побачивши іскорку в очах дитини, допоможе розпалити вогонь, побачивши сльозу, підбадьорить і дасть гарну пораду, дочекається щирої усмішки, хто почувши запитання, не зробить вигляд, що не почув, а відповість із великою мудрістю, хто радіє ще більше від учня за його, іноді дуже малі, перемоги, допомагає здолати усі перепони і досягти мрії. Педагог – це взірець милосердя, терпіння, правди, віри, надії. Вчитель – це певною мірою режисер дитячих сердець. Він щодня працює для омріяного результату, виховуючи, навчаючи, підтримуючи, даючи приклад. І, мабуть, найкраща вистава – це щасливі оченята, які, можливо не мають 12 зі всіх предметів, але щоранку тебе зустрічають, пригортаються і натомість тобі віддають краплинку своєї душі. Щодня, щоранку, щоуроку …
Я на шляху до «Оскара» за кращу роль Людини, жінки, матусі, педагога. Мрію, що мій Режисер буде пишатися мною, і ця нагорода є найважливішою для мене. Але не відмовлюся й від приза глядацьких симпатій. Я знайшла себе: я – особистість, я – педагог.
- Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу https://youtu.be/Mu35jVapM0c
- Посилання на конкурсне випробування "Співбесіда" https://www.youtube.com/watch?v=ByyERW_lY0w
- Посилання на конкурсне випробування "Проект" https://www.youtube.com/watch?v=CmtxiFjCAOw&t=34s
- Посилання на конкурсне випробування "Урок" https://www.youtube.com/watch?v=kvUcwFMfynM