• A-
    A+

Буланенко Людмила Віталіївна

Номінація
Музичне мистецтво
Місце роботи
Вознесенський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад» Чернігівської районної ради Чернігівської області
Посада
Вчитель музики
Освіта
Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка, 2011 рік
Самоосвіта
Курси підвищення кваліфікації вчителів  музичного, образотворчого мистецтв та художньої культури на базі Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського, 2016 рік
Педагогічний стаж
18 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст І категорії
Звання
-
Педагогічне кредо
Багато чого я навчилася у своїх наставників, ще більше – у своїх колег, але найбільше – у своїх учнів


Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі

Інформаційно-комунікаційні технології.

Методи: словесні – бесіда, пояснення, розповідь, дискусія; наочні – ілюстрування. Методи стимулювання музичної діяльності, метод емоційного впливу, метод порівняння, метод музичних узагальнень, ігрові методи, інтерактивні методи – «Малюємо в уяві», «Впіймай помилку», «Музичне доміно».

Форми: індивідуальні, парні, групові, нестандартні уроки – урок-концерт, урок-гра, урок-подорож, урок-пісня.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Яку професію обрати я знала з раннього дитинства, оскільки народилася в педагогічній родині. Отож, саме собою напрошується питання: а чи був у мене інший вибір? Звичайно, все це говориться жартома, оскільки я б ніколи не обрала професію, до якої не маю інтересу. А музика … вона рано чи пізно з’являється в житті кожного. У моєму житті вона з’явилась з першою маминою колисковою і залишиться до останнього подиху. Я жодного разу не пожалкувала, що вибрала музично-педагогічну стежину.

Професія педагога вимагає перш за все небайдужості в ставленні до життя, постійної роботи над собою, постійного самовдосконалення.

Я – педагог. Я продовжую вчитися у своїх колег, у своїх учнів, адже світ, у якому ми живемо, постійно змінюється. Якщо я зупинюсь на досягнутому, то стану безперспективною і нікому не цікавою.

Я – педагог. Я люблю дітей. Люблю їхні допитливі оченята, безпосередність та щирість.

Я – педагог. Я вислухаю, зрозумію, переконаю, дам пораду, підбадьорю своєю впевненістю та іронічною натурою.

Я – особистість. Мої цінності – сім’я, родина, країна.

Я – особистість. Головне для мене – не порушити свої моральні принципи і йти по життю своєю дорогою, не звертаючи може і на кращу, але все ж таки на чужу дорогу.

Я – особистість. Незважаючи на всі вчительські негаразди, я отримую надзвичайні емоції від великої дитячої радості маленьких перемог.

І я щаслива. Щастя – це стан душі. Я бачу плоди своєї праці та вдячність учнів. І якби в мене було ще одне життя, я знаю, яку професію я би обрала.

Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу https://youtu.be/O7HnZN0AMr, https://www.youtube.com/watch?v=vD3yWZaUaBk

Посилання на конкурсне випробування "Співбесіда" https://www.youtube.com/watch?v=3LBe849U5Uc

Посилання на конкурсне випробування "Практична" https://www.youtube.com/watch?v=TYhdbhmtSS0

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux