Буланенко Людмила Віталіївна
Номінація
|
Музичне мистецтво
|
Місце роботи
|
Вознесенський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад» Чернігівської районної ради Чернігівської області
|
Посада
|
Вчитель музики
|
Освіта
|
Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка, 2011 рік
|
Самоосвіта
|
Курси підвищення кваліфікації вчителів музичного, образотворчого мистецтв та художньої культури на базі Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського, 2016 рік
|
Педагогічний стаж
|
18 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст І категорії
|
Звання
|
-
|
Педагогічне кредо
|
Багато чого я навчилася у своїх наставників, ще більше – у своїх колег, але найбільше – у своїх учнів
|
Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі
Інформаційно-комунікаційні технології.
Методи: словесні – бесіда, пояснення, розповідь, дискусія; наочні – ілюстрування. Методи стимулювання музичної діяльності, метод емоційного впливу, метод порівняння, метод музичних узагальнень, ігрові методи, інтерактивні методи – «Малюємо в уяві», «Впіймай помилку», «Музичне доміно».
Форми: індивідуальні, парні, групові, нестандартні уроки – урок-концерт, урок-гра, урок-подорож, урок-пісня.
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
Яку професію обрати я знала з раннього дитинства, оскільки народилася в педагогічній родині. Отож, саме собою напрошується питання: а чи був у мене інший вибір? Звичайно, все це говориться жартома, оскільки я б ніколи не обрала професію, до якої не маю інтересу. А музика … вона рано чи пізно з’являється в житті кожного. У моєму житті вона з’явилась з першою маминою колисковою і залишиться до останнього подиху. Я жодного разу не пожалкувала, що вибрала музично-педагогічну стежину.
Професія педагога вимагає перш за все небайдужості в ставленні до життя, постійної роботи над собою, постійного самовдосконалення.
Я – педагог. Я продовжую вчитися у своїх колег, у своїх учнів, адже світ, у якому ми живемо, постійно змінюється. Якщо я зупинюсь на досягнутому, то стану безперспективною і нікому не цікавою.
Я – педагог. Я люблю дітей. Люблю їхні допитливі оченята, безпосередність та щирість.
Я – педагог. Я вислухаю, зрозумію, переконаю, дам пораду, підбадьорю своєю впевненістю та іронічною натурою.
Я – особистість. Мої цінності – сім’я, родина, країна.
Я – особистість. Головне для мене – не порушити свої моральні принципи і йти по життю своєю дорогою, не звертаючи може і на кращу, але все ж таки на чужу дорогу.
Я – особистість. Незважаючи на всі вчительські негаразди, я отримую надзвичайні емоції від великої дитячої радості маленьких перемог.
І я щаслива. Щастя – це стан душі. Я бачу плоди своєї праці та вдячність учнів. І якби в мене було ще одне життя, я знаю, яку професію я би обрала.
Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу https://youtu.be/O7HnZN0AMr, https://www.youtube.com/watch?v=vD3yWZaUaBk
Посилання на конкурсне випробування "Співбесіда" https://www.youtube.com/watch?v=3LBe849U5Uc
Посилання на конкурсне випробування "Практична" https://www.youtube.com/watch?v=TYhdbhmtSS0