• A-
    A+

Бойко Наталія Олександрівна

Номінація
Музичне мистецтво
Місце роботи
Комунальний заклад «Луцький навчально-виховний комплекс № 26 Луцької міської ради Волинської області»
Посада
Вчитель музичного мистецтва
Освіта
Рівненський державний гуманітарний університет, 1999 рік
Самоосвіта
Курси підвищення кваліфікації при Волинському інституті післядипломної педагогічної освіти.
Курс підготовки старшого інструктора зовнішнього незалежного оцінювання, 2015 рік
Педагогічний стаж
23 роки
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Звання
Учитель-методист
Педагогічне кредо
«Вірте в талант і творчі сили кожного вихованця. Людина – неповторна» (В. Сухомлинський)


Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі

  • особистісно-орієнтована технологія навчання: форми – урок, гурткова робота, турнір знавців музики, фестиваль талантів; методи – методи формувань умінь, навичок та застосування їх на практиці, методи емоційного контрасту та самостійної роботи учнів над осмисленням нового матеріалу (робота з роздатковим матеріалом);
  • технологія формування творчої особистості: форми – урок, позакласні виховні заходи, гурткова робота, зустрічі з відомими митцями; методи – метод гри, методи моделювання художньо-творчого процесу та емоційної драматургії, метод музичних колекцій, метод порівняння і аналізу, метод демонстрування, метод ілюстрування;
  • елементи інформаційно-комунікаційних технологій: уроки із застосуванням навчальних презентацій, навчальних фільмів, цифрових освітніх ресурсів; методи – метод демонстрування, метод пояснення, метод порівняння і аналізу;
  • пояснювально-ілюстративне навчання: форми – урок, гурткова робота; методи – розповідь, бесіда, пояснення, метод музичного узагальнення, метод забігання вперед і повернення назад, метод ілюстрування, метод демонстрування; технологія проблемного навчання: форми – урок, проект, засідання клубу «Музична вітальня»; методи – евристичний метод, пошуковий та дослідницький методи, метод інтонаційно-стильового осягнення музики.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Я підхожу до школи … Тихі мінорні краплі дощу супроводжують мене до входу … Прислуховуюсь … До … Ре … Мі … Фа … Соль … Ля … Сі … –  падають дощинки на мокрий асфальт … Це для когось просто «кап-кап» …  А для мене – увесь світ МУЗИКА …

Діти махають з відкритого вікна рукою … Вітають … І світ стає мажорним … Бо я люблю свою роботу … Люблю дітей … Люблю, коли на уроках від захоплення широко розкриваються сірі, карі, зелені оченята …           Бо звучить МУЗИКА … І вони вже всі не на занятті у класній кімнаті, а у таємничій казковій країні, де живуть Ноти … і його високість Скрипічний Ключ… А Тональність наводить лад … На довгій вулиці Нотного стану вишикувались жителі у певному порядку, щоб усі почули чарівну Мелодію … Казка, та й годі!

Я могла б стати журналістом чи програмістом, бухгалтером чи навіть хорошим лікарем … Але хто б тоді відкривав для дітей невтомний світ Музики? Хто вчив би побачити у звичайних краплинах дощу оте незабутнє «до… ре… мі… фа… соль… ля… сі…»?

Ні, все-таки правильно я обрала свою професію …

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux