Бойко Наталія Олександрівна
Номінація
|
Музичне мистецтво
|
Місце роботи
|
Комунальний заклад «Луцький навчально-виховний комплекс № 26 Луцької міської ради Волинської області»
|
Посада
|
Вчитель музичного мистецтва
|
Освіта
|
Рівненський державний гуманітарний університет, 1999 рік
|
Самоосвіта
|
Курси підвищення кваліфікації при Волинському інституті післядипломної педагогічної освіти.
Курс підготовки старшого інструктора зовнішнього незалежного оцінювання, 2015 рік |
Педагогічний стаж
|
23 роки
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Звання
|
Учитель-методист
|
Педагогічне кредо
|
«Вірте в талант і творчі сили кожного вихованця. Людина – неповторна» (В. Сухомлинський)
|
Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі
- особистісно-орієнтована технологія навчання: форми – урок, гурткова робота, турнір знавців музики, фестиваль талантів; методи – методи формувань умінь, навичок та застосування їх на практиці, методи емоційного контрасту та самостійної роботи учнів над осмисленням нового матеріалу (робота з роздатковим матеріалом);
- технологія формування творчої особистості: форми – урок, позакласні виховні заходи, гурткова робота, зустрічі з відомими митцями; методи – метод гри, методи моделювання художньо-творчого процесу та емоційної драматургії, метод музичних колекцій, метод порівняння і аналізу, метод демонстрування, метод ілюстрування;
- елементи інформаційно-комунікаційних технологій: уроки із застосуванням навчальних презентацій, навчальних фільмів, цифрових освітніх ресурсів; методи – метод демонстрування, метод пояснення, метод порівняння і аналізу;
- пояснювально-ілюстративне навчання: форми – урок, гурткова робота; методи – розповідь, бесіда, пояснення, метод музичного узагальнення, метод забігання вперед і повернення назад, метод ілюстрування, метод демонстрування; технологія проблемного навчання: форми – урок, проект, засідання клубу «Музична вітальня»; методи – евристичний метод, пошуковий та дослідницький методи, метод інтонаційно-стильового осягнення музики.
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
Я підхожу до школи … Тихі мінорні краплі дощу супроводжують мене до входу … Прислуховуюсь … До … Ре … Мі … Фа … Соль … Ля … Сі … – падають дощинки на мокрий асфальт … Це для когось просто «кап-кап» … А для мене – увесь світ МУЗИКА …
Діти махають з відкритого вікна рукою … Вітають … І світ стає мажорним … Бо я люблю свою роботу … Люблю дітей … Люблю, коли на уроках від захоплення широко розкриваються сірі, карі, зелені оченята … Бо звучить МУЗИКА … І вони вже всі не на занятті у класній кімнаті, а у таємничій казковій країні, де живуть Ноти … і його високість Скрипічний Ключ… А Тональність наводить лад … На довгій вулиці Нотного стану вишикувались жителі у певному порядку, щоб усі почули чарівну Мелодію … Казка, та й годі!
Я могла б стати журналістом чи програмістом, бухгалтером чи навіть хорошим лікарем … Але хто б тоді відкривав для дітей невтомний світ Музики? Хто вчив би побачити у звичайних краплинах дощу оте незабутнє «до… ре… мі… фа… соль… ля… сі…»?
Ні, все-таки правильно я обрала свою професію …
- Посилання на персональний Інтернет-ресурс https://sites.google.com/site/bojkonataliya2/
- Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу https://sites.google.com/site/bojkonataliya2/
- Посилання на конкурсне випробування "Співбесіда" https://www.youtube.com/watch?v=PH1R7XgLZ9c
- Посилання на конкурсне випробування "Проект" https://www.youtube.com/watch?v=O9gSAFXlJd8
- Посилання на конкурсне випробування "Урок" https://www.youtube.com/watch?v=F44EFm51srQ
- Посилання на конкурсне випробування "Практична" https://www.youtube.com/watch?v=apxZcLt1rpE