• A-
    A+

Токар Юлія Валеріївна



Номінація
Інформатика
Місце роботи
Краматорська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 35 з профільним навчанням ім. В. М. Шеймана Краматорської міської ради Донецької області
Посада
Вчитель інформатики
Освіта
Слов’янський державний педагогічний університет, 2006 рік
Самоосвіта
Курси підвищення кваліфікації «Шлях до перемоги», 2017 рік.
Тренінг «Медіаграмотність для громадян», 2016 рік.
Курси підвищення кваліфікації «Технологія сучасного уроку», 2015 рік
Педагогічний стаж
10  років 6 місяців
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст першої категорії
Звання
-
Педагогічне кредо
«Єдиний шлях, який веде до знання – це діяльність» (Бернард Шоу)


Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі

У своїй роботі використовую словесні, пояснювано-ілюстративні, проблемно-пошукові, дослідницькі та проектні методи навчання, групову форму роботи, за допомогою яких спонукаю учнів мислити, засвоювати не просто знання, а способи їх отримання.

Для формування інтелектуальних умінь застосовую різноманітні ефективні інноваційні технології навчання. На уроках використовую:

  • технологію особистісно орієнтованого навчання;
  • ігрові технології навчання (рольову і ділову);
  • технологію інтерактивного навчання;
  • технологію проблемного навчання;
  • інтеграцію і варіативність у застосуванні різних областей знань,  використання алгоритмізованих дидактичних завдань;
  • технологію розвитку критичного мислення;
  • технологію колективного способу навчання (спілкування в парі та групове спілкування);

Останнім часом я працюю над використанням проектної технології навчання, застосовую соціальні Інтернет-сервіси, ресурси Web 2.0. Впроваджую технологію «перевернутого» навчання

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

У 2008 році, на початку педагогічної діяльності, я брала участь у конкурсі «Самсунг назустріч знанням», однією з вимог якого було написання есе проекту, який претендує на перемогу. Під час написання портрета мені пригадалося саме воно.

Оточуй себе здібними, а не слухняними...

(П. Загребельний)

Лунає дзвоник. До кабінету інформатики не можна зайти – біля дверей згрупувалися малюки в очікуванні: кожен хоче бути першим і найкращим учнем, щоб працювати за невеликою кількістю нових комп’ютерів. Нарешті в кабінеті тиша, погляд двадцяти пар оченят спрямований на вчителя, повідомляю тему уроку, його мету, а тим часом слідкую за поглядами своїх «неслухняних»... Яку б інформацію не викладала, які б методи не використовувала для зацікавлення дітей, обов’язково знайдеться дві-три пари оченят невчасно спрямованих на екрани моніторів. Намагаюся зробити суворий вираз обличчя, ледве стримуючи посмішку, використовую новий прийом, зосереджуючи увагу дітей на запитаннях учителя та відповідях учнів, працюємо... Потягнулася маленька ручка до мишки, яка часом підморгує червоним вогником, відволікаючи, спокушаючи. Мої здібні учні знають, що урок інформатики не схожий на інші – у нього є найцікавіша, найбажаніша практична частина, а в мене вже другий рік поспіль немає змоги провести найкращий урок, де я зможу продемонструвати можливості Інтернет, використовуючи мультимедійний проектор. На екрані з’являються зображення з веб-камер у реальному часі найвідоміших місць та архітектурних пам’яток нашої країни: Майдан Незалежності, Хрещатик, Артилерійська бухта в Севастополі... Урок, на якому ніхто не скаржиться на «неслухняну» мишку чи віконечко, яке невчасно з’являється на екрані, повідомляючи про подальшу неможливу роботу з програмою через нестачу ресурсів. Замислилася...

Фізкультхвилинка, розвивальний етап уроку: працюємо з дидактичним роздатковим матеріалом. На малюнку повинна бути різнокольорова веселка. На жаль, відтінки сірого. І знову погляди тягнуться туди, де немає меж кольорам...

Молодий, амбітний учитель прагне поліпшити умови навчання сучасної дисципліни, яка розвивається семимильними кроками. Фантазія та надії вчителя дев’ятирічної давнини сьогодні втілилися в життя.  Є Інтернет, сучасні комп’ютери, проектор, задуми здійснюються і вже є не мріями, а нормою. 

Потім зацікавила проектна діяльність, яка створює умови для ненасильницького залучення учнів до процесу навчальної діяльності, формує процес творчого пошуку, що сприяє підвищенню навчальної та особистісної мотивації, сприяє розвитку самооцінки, самокорекції, самовиховання. Складно розібратися, упроваджувати нове складно, але виходить! Суб’єкти навчання задоволені: є знання, є результат. Знову проблема: «Не хочеться читати підручник». Що ж, на те я і вчитель: розробимо такі методичні вправи та прийоми, так організуємо навчання, щоб ніякі перешкоди не заважали отримувати якісні та міцні знання…

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux