Соколюк Тетяна Юріївна
Номінація
|
Інформатика
|
Місце роботи
|
Черкаська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 28 імені Т. Г. Шевченка Черкаської міської ради Черкаської області
|
Посада
|
Вчитель інформатики та математики
|
Освіта
|
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2005 рік
|
Самоосвіта
|
Робота в творчих групах: з підготовки та проведення міської гри з інформатики «Пригоди Інфобайтика», по створенню дидактичних матеріалів до уроків інформатики, 2014 – 2017 роки.
Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми сучасного підручника»; Міжнародний Польсько-український семінар-тренінг із залучення до співпраці шкіл-партнерів та використання проектних технологій у навчально-виховному процесі; Міжнародний семінар з питань демократизації шкільного середовища у системі освіти України за проектом «Класна школа»; тренінг професійного розвитку учителів «Методи розвитку критичного мислення учнів засобами різних предметів»; круглий стіл «Демократія та права людини в новій українській школі»; курси для учителів з методики і практики викладання шкільного курсу «Фінансова грамотність»; регіональна (не)конференція міні-EdCamp за напрямами «Інформаційні технології в освіті», «Нові педагогічні технології», «Освіта й освіченість», «Духовність сучасної людини», 2016 рік. Тренінг-курс «Навчання та розвиток навичок ХХІ століття за допомогою хмарних технологій Microsoft Office 365», 2015 рік. Курси підвищення кваліфікації учителів математики та інформатики на базі Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників, 2014 рік. Курс «Сходинки до інформатики 2 – 4 класи», 2014 рік. Обласний семінар-тренінг «Упровадження гендерної освіти у навчально-виховний процес сучасного навчального закладу», 2013 рік. Курс Microsoft Digital Literacy із цифрових технологій, 2012 рік |
Педагогічний стаж
|
16 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Звання
|
-
|
Педагогічне кредо
|
Кожна дитина – неповторна індивідуальність. Зумій запалити іскринку творчості, бажання, навчи працювати точно й акуратно – пожнеш подвійний успіх, щастя творчої співпраці
|
Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі
Використовую інформаційно-комунікаційні технології для інтелектуального розвитку компетентного випускника загальноосвітньої школи.
Технології BYOD з використанням QR-кодів.
Методи і засоби візуалізації навчального матеріалу, інфографіка, вправи з використанням онлайн-сервісів для візуалізації навчального матеріалу, формуючого оцінювання (Taxedo, Thinglink, Padlet, StudyStack, PurposeGame, Kahoot, Google-docs, Dipity, TimeLine, Triventy, Quizizz та інші).
Інтерактивні методи: «Прес», «Мозковий штурм», «Кола Ейлера», «ЗХД-схема», «Дошка запитань», «Сенкан», «2 – 4 – всі разом», «5х5», «Запитання автору», «Літаючий плакат», гранування.
Метод проектів, інноваційну модель навчання «Перевернуте навчання».
Форми навчальної діяльності: бінарні уроки (інформатика – математика, інформатика – фізика, інформатика – хімія, інформатика – музичне мистецтво, інформатика – образотворче мистецтво), нестандартні уроки (брейн-ринги, уроки-квести, уроки-конференції, уроки-подорожі, уроки-змагання, уроки-КВК)
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
Найважливішим явищем в школі,
найбільш повчальним предметом,
найбільш живим прикладом
для учня є сам учитель.
(А. Дистервег)
Який ти, сучасний Учителю? Які якості притаманні високопрофесійному фахівцю? Що потрібно для того, щоб реалізувати себе в обраній професії?
Ці запитання, приходячи в школу, ставить перед собою кожен високо свідомий педагог, у тому числі і я.
Ось декілька думок з приводу цього…
По-перше, сучасний учитель – компетентний. Тільки учитель, що глибоко знає свій предмет, постійно працює над собою, може зацікавити та навчити сучасних школярів.
По-друге, основною його якістю є активність у володінні будь-якою інформацією. Завдяки розвитку інноваційних технологій сучасна дитина надзвичайно поінформована. Ця особливість, з одного боку, дозволяє радіти розширенню світогляду сучасних дітей, у той же час даючи мені, учителю, можливість використовувати її для поглиблення знань дітей у всіх областях, що я і намагаюсь робити. Але і я маю бути більш поінформованою, щоб встигати за сучасними «всезнайками». Я прагну орієнтуватися у тих сферах, які можуть цікавити моїх учнів у повсякденному житті. Я хочу мати уявлення про фільми, журнали, телевізійні передачі, ігри, які цікаві дітям, для того, щоб вчасно скоригувати інтереси, інколи – захистити й спрямувати в конструктивне русло хід дитячих думок, їхнє світобачення.
По-третє, сучасний учитель – людина, яка читає. Сучасна дитина мало читає (маю на увазі читання саме класичної художньої літератури). Я усвідомлюю всю важливість читання. Прищеплюю любов до читання власним прикладом, ділюся враженнями про прочитані книги, знаходжу в них те, що зацікавить моїх учнів.
По-четверте, сучасний учитель – це учитель-актор, який уміє грати, залучити до гри своїх вихованців і керувати дитячою аудиторією.
По-п’яте, сучасний учитель – це людина, яка відкрита до спілкування. Тому вчу школярів взаємодії, активно використовую на уроках і в позаурочній діяльності групові форми роботи, з обов'язковим спільним виробленням правил поведінки в групі.
І нарешті, сучасний учитель – це небайдужа людина. Намагаюся «достукатися» до кожного свого учня, знати їхні проблеми і переживання, страждання через перше нерозділене кохання і захоплення від першого цнотливого поцілунку. Але тільки тоді, коли вихованець готовий впустити мене в свою душу. А для цього потрібно отримати дитячу довіру і повагу.
Такий він, сучасний учитель, яким я маю честь себе вважати.
Я – учитель, людина, особистість, мені ніщо людське не чуже: захоплююсь поезією і музикою, пробую віршувати, коли щемно на душі. Люблю готувати, щоб побалувати своїх найрідніших хлопців – сина та чоловіка – смаколиками. Мабуть, хтось знайде і якісь недоліки в мені, але той не живе повним життям, хто не помиляється. Тому у всьому прагну досконалості, хоч досягти її, за словами С. Далі, неможливо
- Посилання на персональний Інтернет-ресурс https://sites.google.com/site/sokolukinformatika/
- Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу https://goo.gl/Ci0Gt3
- Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу http://oipopp.ed-sp.net/node/19884
- Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу https://sites.google.com/site/sokolukinformatika/pro-mene
- Посилання на конкурсне випробування "Співбесіда" https://www.youtube.com/watch?v=EEiu8M6fND8