• A-
    A+

Рибак Ольга Стефанівна


Номінація
Інформатика
Місце роботи
Технічний ліцей м. Києва
Посада
Вчитель математики та інформатики
Освіта
Луганський Державний педагогічний інститут імені Т. Г. Шевченка, 1991 рік
Самоосвіта
Освітній форум асоціації «Відроджені гімназії України», Майстер-класи «Основа» «Веб-квести», «Секрети додавання інтерактивності в навчальні презентації MS Power Point», «Створення навчального відео», «Впровадження елементів діяльностей освітнього середовища MOODLE у навчальний процес загальноосвітнього навчального закладу», Семінар для вчителів Сумської області «Освітнє середовище MOODLE у навчальному процесі загальноосвітнього навчального закладу», 2016 рік.
Всеукраїнськанауково-практичнаконференція«Проектуваннярозвитку та психолого-педагогічногосупроводуобдарованоїособистості», 2015 рік.
Фокус-група вчителів математики «Реалізація принципу наочності у навчально-виховному процесі сучасного загальноосвітнього закладу» видавництва «Ранок», семінари з методики викладання інформатики згідно з навчальною програмою «Інформатика» в 10-11 класах інформаційно-технологічного профілю, 2015 рік.
Курс Дистанційної Академії ВГ «Основа» «Інтернет-урок», 2013 рік
Педагогічний стаж
25,5 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Звання
Учитель-методист
Педагогічне кредо
«У кожній людині – Сонце, дайте змогу йому сяяти!»  (Сократ)


Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі

Інформаційно-комунікаційні технології

Проектні технології

Технологія навчання як дослідження

Технологія змішаного навчання (Blended Learning).

Застосовую модель «Перевернутий клас», як один з компонентів цієї технології. Надаю доступ до електронних освітніх ресурсів на платформі MOODLE для попередньої теоретичної підготовки вдома.

Метод кейс-уроків

Дозволяє мені одночасно з вивченням тем органічно вплітати soft skills учнів (критичне мислення, комунікабельність, кмітливість, системність, тайм-менеджмент). Креативний метод з інтригою, драматичним сценарієм і можливостями вибору перетворюють урок на незвичайний. Кейси будую за принципом 2 в 1: і для ерудиції, і за програмою.

Особистісно орієнтована технологія навчання

Зосереджуюсь на особистості дитини, розвитку її самобутності, самоцінності.

Технологія формування творчої особистості

Намагаюсь викликати інтерес учнів до творчої діяльності шляхом підбору творчих завдань, задач, які можна розв’язати декількома способами, використання ігрових моментів тощо. Дає «незвичайні» домашні завдання.

Технологія розвитку критичного мислення

Формую вміння охарактеризовувати явище або предмет, виражати своє ставлення до нього шляхом полеміки або аргументації власної думки, знайти вихід з будь-якої ситуації. Проводжу уроки за правилами дебатів (productive training). Користуюсь можливостями платформи MOODLE, де учень не тільки виконує запропоноване завдання, але й перевіряє, за розробленими вчителем критеріями, роботи своїх однокласників

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Я, Рибак Ольга Стефанівна, вчитель інформатики і математики Технічного ліцею м. Києва, 25 років свого життя віддала навчанню, вихованню і свого синочка, і всіх своїх хороших і рідних учнів. Я – жінка, донька, матуся, вчитель. Я маю свою тверду думку, свої погляди і переконання.

Щоб жить – ні в кого права не питаюсь.
Щоб жить – я всі  кайдани розірву…

Дивно, навіть, але у моєму житті слова Павла Тичини стали пророчими: в одну мить, зрозумівши, що далі не сила терпіти, зібралися з сім’єю і переїхали у вересні 2014 року з Луганської області до Києва. І уже тут, у серці України, я стверждуюсь, бо я тут живу.

Вчитель… Скільки б століть не пролітало над Землею, скільки ще попереду, але завжди будуть існувати учні та вчителі, бо, тільки передаючи досвід та знання новим поколінням, життя продовжується і стає кращим. Розуміючи це, як і  тисячі педагогів, віддаю серце дітям з великою щирістю, а цим саме прокладаю дорогу в майбутнє.

Життя моє, як різнокольорове полотно, складається із різних ниточок: це успіхи і розпач, радість і сум, це яскраві і темні кольори. Але кожний мій день – це   можливість дедалі більше і впевненіше    наближатися до утвердження, що я – Вчитель!

Вибір стати вчителем – мій свідомий вибір. А навчаючи, завжди пам’ятаю, що не я прийшла вчити, а учні прийшли до мене вчитися. Кожен раз    радію, коли відчуваю, що математика й інформатика оживає на моїх уроках, що діти чують мене, дослухаються, що творять своє. Але при цьому я твердо знаю, що я – лише диригент, а справжня музика лунає із уст моїх вихованців, які старанно навчаються і є моєю гордістю.

І я сіяю, крильми розгортаюсь

Своїх орлів скликаю, кличу, зву…

Я стверджуюсь, я утверждаюсь, бо я живу…

Слова Сократа «У кожній людині – Сонце, дайте йому сяяти» стали моїм педагогічним кредо, і я докладаю всіх зусиль, щоби кожна дитина-Сонце сяяла.

Я свідома того, що моя участь необхідна вихованцям не тільки на уроках, бо шкільне життя складається з різнобарв’я сплетінь, де скрізь потрібна моя допомога. І я намагаюся і допомогти, і бути поруч. І той урок, що я розпочала, як невтомне веретено продовжують учні та втілюють у своє життя, стають частиною загальної нитки, що в’ється на  Землі. І в цьому я стверджуюсь, я утверждаюсь, бо я цим живу!

Живу як Матуся; як Вчитель і куратор; як людина з мріями, надіями, сподіваннями; як та, яка має захоплення і улюблені книжки; як жінка, яка має свої слабкості і родзинки; як Кохана і Дружина… І кожен раз і стверджуюсь, і утверждаюсь я – Ольга Стефанівна Рибак


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux