• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

Носова Вікторія Володимирівна


Номінація
Інформатика
Місце роботи
Лозівський навчально-виховний комплекс № 10 «загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад» Лозівської міської ради Харківської області
Посада
Вчитель інформатики
Освіта
Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, спеціальність «Управління навчальним закладом», 2009 рік.
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Інформатика», 2006 рік
Самоосвіта
Тренінг «Робота в команді. Вирішення конфліктів» в рамках проекту «Зміцнення міжрегіональної комунікації та співпраці», м. Чернігів, 2016 рік.
Майстер-клас «Презентації програм First Lego League та  First Lego League Jr.», м. Київ, 2016 рік.
Навчальний курс «Активні методи роботи з дітьми та молоддю», 2016 рік.
Друга національна (не)конференція для шкільних педагогів EdCamp2016 за напрямами «Нові технології у навчанні», «Недискримінаційний підхід в освіті», «Здоров’я в школі», «Інтеграція громад», «Англійська мова як державний пріоритет», м. Харків, 2016 рік.
Семінар «Підвищення підготовки учнів до участі в інтелектуальних змаганнях з програмування за допомогою тестувальної системи org.dots.ua», м. Харків, 2016 рік.
Тренінг з гендерної та антидискримінаційної експертизи навчальних програм та шкільних підручників, м. Харків, 2016 рік.
Mini EdCamp для учителів: інформатика, інформатизація, м. Одеса, 2016 рік.
Вебінар «Проведення сучасного уроку з використанням електронної презентації», 2015 рік.
Фестиваль педагогічної майстерності в рамках Всеукраїнського проекту «Хмарні сервіси в освіті», м. Київ, 2015 рік.
Міні-(не)конференції шкільних педагогів EdCamp Krasnopalivka за напрямами «Виклики національної освіти», «Наука в школі», «Технології в освіті», смт. Краснопалівка, Лозівський район, Харківська область, 2015 рік.
Семінар «Упровадження квест-технологій в осітній процес», курси «Візуалізація: зробимо урок яскравішим, цікавішим та доступнішим» та «Планшети і смартфони у навчанні» в рамках II міжнародної освітньої онлайн конференції INTEL «Нові горизонти ІКТ в освіті», 2014 рік.
Науково-практичний семінар «Гендерний аудит вищих навчальних закладів та уніфікація діяльності осередків гендерної освіти», м. Харків, 2014 рік.
Курси підвищення кваліфікації вчителі інформатики на базі Комунального вищого навчального закладу  «Харківська академія неперервної освіти» 2014 рік.
Навчання за напрямом «Особливості методики викладання інформатики в початковій школі», м. Харків, 2014 рік.
Тренінг для освітян «Школа і гендер»,2013 рік
Педагогічний стаж
10 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст першої категорії
Звання
Старший учитель
Педагогічне кредо
Навчаючись, навчаю


Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі

В роботі використовую сервіси Web 2.0, інтерактивні технології, квест-технології, BYOD-навчання, колективне та групове навчання, кооперативне навчання, методи динамічного оцінювання, проектів та інноваційну модель навчання «Перевернутий клас», цікавим для мене є ефективний варіант неформального навчання – методи сторітеллінгу

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Отже, червень…

Залишилися позаду сесії, заліки… Я тримаю в руках диплом.
Я дипломований спеціаліст. Що ж далі? Мабуть, ви теж запитували про це себе після закінчення вищого навчального закладу?  Переді мною  постає  вибір: чи йти працювати в школу, чи ні?.. І ось мій перший урок. Від нього, саме від тих 45 хвилин, залежало моє професійне становлення.

На все життя я запам’ятала допитливі очі дітей, їх радість від перших успіхів, їх щирі, незрадливі усмішки. Тоді було все вирішено – я педагог, моє покликання – навчати, передавати знання, виховувати! А зробити це, на мою думку, можливо лише за однієї умови – треба бути особистістю.

 Погодьтеся, не можна виховати гідного учня, духовно багату людину, патріота своєї країни, якщо сам цим не горітимеш. А ще важче навчити дитину залишатися самого собою, навчити зберігати своє власне «я» за будь-яких умов, тобто бути особистістю, якщо сама такою не будеш.

Переконана, що особистість – це людина, здатна йти в ногу зі світом, швидко реагувати на зміни в суспільстві, орієнтуватися в різноманітті знань, відповідати за свій вибір, жити в гармонії з собою. Як писав М. Вороний: «Моя девіза: йти за віком, І бути цілим чоловіком!». Вважаю своїм завданням, як педагога, виховувати саме особистості, які на питання «Хто я? У чому сенс мого життя? Як я можу прислужитися людям?» зможуть відповісти чітко й упевнено.

Власним прикладом доводжу, що вчитися людина має все життя. Самовдосконалення, розвиток, опанування нових знань, розкриття своїх талантів, «приборкання» недоліків, людяність – ось невеликий перелік того, що робить людину щасливою, успішною, сильною. А значить, робить її особистістю.

Навчаючи всього цього учнів, не припиняю й сама вчитися, адже змінюються покоління, життя ставить нам усе нові й складніші задачі. Учорашніх знань уже не вистачає, ставлення до процесу навчання й виховання змінюється, тому вибір у педагога один – підійматися вгору  по щаблях саморозвитку, знаходити, розкривати й розвивати  нові якості своєї особистості…

Ви знаєте, я боялася своїх перших уроків, а вже на всі інші йду з трепетом і згадую слова М. Стельмаха, що це ознака справжнього вчителя. Будьмо ж справжніми, а учні нехай стануть кращими за своїх учителів


 

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux