Найчук Степан Степанович
Номінація
|
Інформатика
|
Місце роботи
|
Навчально-виховний комплекс «Середня загальноосвітня школа-гімназія» ім. М. Шашкевича с. Дуліби Стрийського району Львівської області
|
Посада
|
Вчитель інформатики
|
Освіта
|
Інститут фізики, математики та інформатики Дрогобицького державного педагогічного університету ім. І. Франка, 2007 рік
|
Самоосвіта
|
Курси підвищення кваліфікації вчителів на базі Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, 2015 рік.
Тренінг «Шкільна академія підприємництва», 2015 рік |
Педагогічний стаж
|
11 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст першої категорії
|
Звання
|
-
|
Педагогічне кредо
|
Чим повніше джерело знань, тим глибше ріка життя.
|
Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі
Використовую у педагогічній діяльності технологію особистісно орієнтованого навчання, цікавим вважаю інтерактивні технології навчання, спираюсь на компетентнісно орієнтований підхід до навчання
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
В учнів завжди в пошані ті вчителі, які демонструють відмінні знання зі свого предмета, методичну майстерність та ерудицію. Це зобов’язує вчителя триматися на рівні сучасної науки. Дорога вчителя – завжди вперед, того, хто зупинився, неодмінно обжене час – і молодість – найточніший хронометр століття – відразу «засіче» відставання.
Час змінює все. Змінюються цінності та пріоритети – змінюються вчитель і учень. Проте, одним з принципових положень педагогічної науки залишається аксіома, яка стверджує, що інтелект загострюється інтелектом, характер виховується характером, особистість формується особистістю. Тому в своїй роботі я намагаюся всебічно розвиватися, займатися самопідготовкою. Як людина може навчити слухати іншого, коли вона не вмітиме слухати себе? Як можна виховувати і вчити когось, не виховавши себе? А повсякденне навчання вчителя, я вважаю, повинно бути обов'язковим. Проте найголовнішим усе ж таки залишається здатність вчителя побачити особистість у кожному, навіть у найнепримітнішому учневі, переконати учня повірити у свої сили. Тому співпраця учня і вчителя повинна базуватися на повазі один до одного, адже справжній вчитель – це той, хто любить своїх учнів, прислухається до їх думок, завжди намагається зрозуміти їх, може знайти спільну мову з ними. Саме вчитель повинен вміти помітити прагнення та цікавість дитини до того чи іншого виду діяльності, і надати поштовх у потрібному напрямку: хто знає, можливо, перед ним стоїть Людина, яка змінить майбутнє
- Посилання на персональний Інтернет-ресурс http://informatic-in-step-with-time.blogspot.com
- Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу http://informatic-in-step-with-time.blogspot.com/2017/03/blog-post.html
- Посилання на конкурсне випробування "Співбесіда" https://www.youtube.com/watch?v=BdruFOxviHY
- Посилання на конкурсне випробування "Проект" https://www.youtube.com/watch?v=2BcWQJzsXMg
- Посилання на конкурсне випробування "Урок" https://www.youtube.com/watch?v=dVDFAIL4Ot0