• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

Криволапова Валентина Дмитрівна



Номінація
Інформатика
Місце роботи
Созонівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Кіровоградської районної державної адміністрації Кіровоградської області
Посада
Вчитель математики та інформатики
Освіта
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2008 рік
Самоосвіта
Тренінг «Особливості використання ментальних карт», 2017 рік.
Вебінари «Інтерактивна школа творчого вчителя»,  2016-2017 роки.
Методичний коучинг «Підвищення ефективності уроку інформатики в умовах модернізації навчально-виховного процесу», 2015-2017 роки.
Курси «Сервіси Google у професійній діяльності вчителя», «Як спланувати навчальний проект», «Як не спійматися на гачок або критичне оцінювання ресурсів Інтернету», 2016 рік.
Курси підвищення кваліфікації учителів загальноосвітніх навчальних закладів, які навчають учнів з особливими потребами «Реалізація особистісно зорієнтованого підходу до навчання дітей з особливими освітніми потребами», 2015 рік.
Курси «Використання хмарних технологій у практиці вчителя», «Як встигнути все або тайм-менеджмент для вчителів» та «Прийом «Багато мишей» у професійній діяльності педагога» у рамках ІІІ Міжнародної освітньої онлайн конференції Intel® «Нові горизонти ІКТ для сталого розвитку та освіти»,  2015 рік.
Курси підвищення кваліфікації учителів економіки «Інноваційні технології викладання навчального предмета «Економіка», 2013 рік.
Курси підвищення кваліфікації учителів фізики, астрономії, природознавства, математики та інформатики «Сучасний урок. Формування предметних компетентностей учнів у процесі викладання предметів освітніх галузей», 2013 рік.
Курси «Основи комп’ютерної графіки», «Основи веб-дизайну», «Методика викладання курсу «Основи інформаційно-комунікаційних технологій», «Intel® «Навчання для майбутнього. Версія 10.1», 2012 рік
Педагогічний стаж
8 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст другої категорії
Звання
-
Педагогічне кредо
Людина віддзеркалюється у своїх вчинках


Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі

У своїй «Великій дидактиці» Ян Амос Коменський сформулював важливий принцип, який залишається сучасним та актуальним і сьогодні: «Керівною основою нашої Дидактики нехай буде: дослідження і відкриття методу, при якому ті, хто вчить, менше б учили, учні більше б училися; у школах було б менше одуріння, даремної праці, а більше дозвілля, радості та ґрунтовного успіху». Саме тому я віддаю перевагу технологіям, формам і методам самостійного творення знань учнями, добування знань, які стимулюють активну розумову діяльність учня протягом всього уроку, розвивають емоційний інтелект, забезпечують емоційну причетність учнів до власної діяльності та діяльності інших.

Активно впроваджую елементи технології організації освітнього процесу «Змішане навчання», в основі якого лежить концепція об'єднання технологій «класно-урочної системи» і технологій електронного навчання, яка базується на нових дидактичних можливостях, що надаються цифровими технологіями та сучасними засобами навчання. Основними компонентами цієї технології є:

-  традиційна пряма особиста взаємодія учасників освітнього процесу (face to face);

-  інтерактивна взаємодія (computer mediated);

-  самоосвіта (self-study).

Кожен із цих компонентів реалізується через ефективне поєднання як традиційних, так і нетрадиційних методик навчання з сучасними інформаційними можливостями. Головне, щоб працюючи, наприклад, в парах, один учень, який отримав знання в готовому вигляді, не переказував їх іншому, а була спільна продуктивна взаємодія, спрямована на отримання нових знань, створення нового продукту.

Активно використовую інноваційні онлайнові інструменти формуючого оцінювання, зокрема LeaningApps - для створення інтерактивних вправ для самоперевірки; Kahoot – для швидкої системи зворотного зв'язку в класі; інтерактивну мультимедійну стіну Padlet – як інструмент, який дозволяє розмістити свої ідеї на віртуальній площині; Google-форми – як інструмент, який  дозволяє транслювати відео, включати різні типи запитань; Plickers – основу якого складають мобільний додаток, сайт і роздруковані картки з QR-кодами та інші

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Професією педагога захоплюються в усьому світі, але щоденна буденна  праця вчителя і її неспокійний дух приваблює в кожній країні лише найзавзятіших.

Я, як педагог і особистість, не уявляю своєї роботи без любові до дітей, відповідальності за набуті ними знання, побудови міжособистісних відносин, які притаманні школі радості, добра, натхнення, пошуків, роздумів, відкриттів.

Педагоги закладу, у якому я маю честь працювати,  прагнуть розвивати унікальність і неповторність кожної дитини, взаємодопомогу та співробітництво у навчанні і житті. Моя маленька сільська школа не просто дозволила мені втілити мрію дитинства, вона стала для мене справжньою домівкою і родиною.

Для мене важливо, щоб кожна дитина, йдучи додому, хотіла зустрітися зі мною знову, щоб учні щиро поважали та цінували мою роботу, переймали  мої цінності та збагачували мене своїми.

Думаю, що зараз особливо актуальна ідея навчання без примусу, створення творчого надихаючого всепроникаючого освітнього середовища, інноваційний вектор розвитку якого визначається новітніми технологіями, реалізацією інноваційних освітніх програм навчання й виховання учнів. Саме таке середовище дозволить учням сільської школи оволодіти глибокими знаннями, розвинути здатність до новаторства і дослідницької діяльності. Вчителі сьогодення пишуть унікальну історію розвитку дитини, яка тісно переплітається з унікальною історією розвитку професійності вчителя. Кожен мій учень –  джерело невичерпної творчої енергії, натхнення, професіоналізму й творчості, нових ідей і задумів!

Я люблю свою вчительську працю. Мені знайоме відчуття глибокого внутрішнього щастя від вдало проведеного уроку, реалізованого навчального проекту, індивідуального заняття чи простої тихої (або вибухово-емоційної) розмови під час перерви.

Моя школа – це рідний дім, з якого не хочеться йти, за яким вечорами сумуєш і про який у тебе залишаються найтепліші спогади.

Попри всю складність нашого буття я безмежно віддана своїй школі, працюю не заради похвали чи нагороди, а тому, що це – моє покликання. І якби мені довелося починати  все спочатку, я все одно  була б учителем

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux