• A-
    A+

Котлярова Ольга Вікторівна


Номінація
Інформатика
Місце роботи
Полтавська обласна спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів при Кременчуцькому педагогічному коледжі імені А. С. Макаренка
Посада
Вчитель інформатики
Освіта
Навчально-науковий центр післядипломної освіти та підвищення кваліфікації Кременчуцького університету економіки, інформаційних технологій і управління, 2011 рік.
Кременчуцький державний політехнічний університет імені М. В. Остроградського, 2006 рік.
Кременчуцьке педагогічне училище імені А.С.Макаренка, 2000 рік
Самоосвіта
Практикум «Медіаосвіта та Медіатворчість» у рамках роботи «Школи медіаосвіти» на базі кафедри менеджменту освіти Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського, 2016 рік.
Тренінг «Wikimedia в освітньому процесі» на базі Кременчуцького педагогічного коледжу імені А. С. Макаренка, 2016 рік.
Курси Cisco Networking Academy, IT Essentials, 2015-2016 роки.
 «Школа гуманної педагогіки» на базі Кременчуцького педагогічного коледжу імені А. С. Макаренка, 2014-2016 роки.
Курси підвищення кваліфікації вчителів інформатики на базі Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського, 2013 рік
Педагогічний стаж
16 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст першої категорії
Звання
-
Педагогічне кредо
Вчити – значить вселяти надію


Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі

Використовую інтерактивні, ігрові технології, медіатехнології, мультимедійні програмні продукти, відеофільми, он-лайн ресурси (квести, Інтернет-проекти), роботу в групах, у парах, комп’ютерне тестування; метод проектів; проблемні ситуації. Проводжу інтегровані уроки,  впроваджую Stem-освіту

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Було це дуже давно, коли ще Боги блукали лісами нашої планети та піднімали буйні вітри й нестримні хвилі океанів. Розсипали по всій Землі вони маленькі камінці. Ніби й звичайні вуглинки-вогники, та кожна з них – справжній скарб – символ професії. Несуть у собі вони вогонь, який запалить душу, зігріє серце, здійснить заповітну мрію. Та не вказали Боги, кому призначена кожна вуглинка, тому не всі вогники запалають і горітимуть усе життя. 

З того часу кожен  чарівний камінець чекає на свого господаря з надією, що саме йому пощастить не згасати ніколи.

Пройшло багато років.  З’явилася на світі маленька дівчинка Оля. Була вона, як усі дітлахи, грайливою, енергійною,  допитливою. Ходила в садочок, створювала власний світ мрій і навіть не здогадувалася, що її маленька вуглинка вже засвітилася й рахувала кожну хвилинку до зустрічі.

Оля підростала. Прийшов час іти в школу. Перший раз вона зайде до тієї будівлі, на подвір’ї якої грається вже майже два роки.  Так цікаво, що ж там усередині, що вона буде там робити, які там кімнати. А хто ж там живе?

 Ох, яким же великим було її здивування, коли дізналася, що в цьому палаці знань буде жити вона сама майже цілий день. А ще там було багато товариських і веселих  дітей, які тепер гордо називались учнями.  Та були вони в палаці не самі, завжди поруч була чарівниця-учителька. Яка ж вона гарна: і добра, і терпляча, і стільки всього знала, і так цікаво розповідала та гралася з дітками. А ще неперевершено чаклувала й за чотири роки перетворила маленьких «непосидючок» та неуків у розумних, талановитих старшокласників. Олі так захотілося бути схожою на неї, знати так само багато та творити справжні дива.

Ось і старша школа. І виявилося, що в цьому палаці є багато талановитих та майстерних чарівників-педагогів. Розгубилася Оля, на кого ж тепер вона хоче бути схожою. Кожен учитель – майстер тільки своєї улюбленої справи. Що любить дівчинка, який предмет їй обрати? «Малювати люблю, і вірші писати вмію, і задачі розв’язувати подобається… Як же бути?»  Так і не могла визначитися Оля, доки не з’явився новий урок «Інформатика». Так зачарував її комп’ютер, що відтоді вона вирішила ніколи не розлучатися з цим дивовижним приладом.

Останній день у рідному шкільному палаці. Усіх випускників наставники повели на чарівну галявину, де на них уже чекали вуглинки-вогники. Вони так яскраво виблискували, і кожна з них вигукувала щосили: «Візьми мене!», «Я найкраща!». Кілька хвилин, і майже всі вуглинки розібрані. Залишилася лише одна. Оля вагалася: «Чи справді вона для мене, чи не помиляюся я? Можливо, мою забрав хтось інший? Брати чи ні?». А вогник так старанно виблискував, переливаючись усіма барвами веселки, щоб його не залишили, бо був упевнений: «Я саме для неї». Нарешті, дівчинка наважилася й узяла.

Моторошно було запалювати чарівний камінець Олі: «А що, як не вийде, як згасне?». Та на її здивування камінець промовив: «Не бійся. Будь доброю та справедливою, не цурайся праці. Люби дітей і шукай у них іскорки таланту, бери моє тепло й запалюй зірочки. Не зупиняйся в пошуку знань, іди вперед. Не бійся робити помилки, але завжди виправляй їх. Твори й надихай інших. Будь справжньою особистістю. Тоді я ніколи не згасну!»

Уже не перше десятиріччя палає вогник, зігріваючи душу Олі й запалюючи маленькі зірочки навколо. І коли їй бракує сил чи натхнення, вона завжди звертається до свого чарівного камінця й до його порад. Тоді розкриваються крила надії та несуть до нових звершень.

«Мій вогник – моя професія, і в ній я особистість»

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux