Кіт Ігор Володимирович
Номінація
|
Інформатика
|
Місце роботи
|
Одеська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів «Освітні ресурси та технологічний тренінг» № 94 з поглибленим вивченням івриту та інформатики імені Володимира (Зеєва) Жаботинського Одеської міської ради Одеської області
|
Посада
|
Вчитель інформатики та технології
|
Освіта
|
Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського, 2006 рік
|
Самоосвіта
|
Курси «Розвиток компетенції в області сучасних технологій. Мобільна робототехніка» конференція «Міні-EdCamp для учителів інформатики», 2016 рік.
Вебінари, пов’язані з вивченням робототехніки у школі, 2012-2016 роки. Міжнародний семінар «Програмування роботів на мові С», семінар «Як стати тренером міжнародної програми FIRST LEGO League в Україні», 2015 рік. Міжнародний семінар «Методика підготовки учнів до участі в змаганнях з робототехніки», курс «Використання платформи Arduino в навчальному процесі», 2014 рік. Міжнародні семінари «Теорія та практика викладання робототехніки у школі», «Методика підготовки учнів до участі в змаганнях MamaRobot», 2013 рік. Тренінг за програмою Intel «Навчання для майбутнього», майстер-клас «Як нові медіа можуть змінити життя шкільного класу» з сучасних технологій в освіті, 2013 рік. Міжнародні семінари «Методичні особливості вивчення робототехніки в школі», «Вивчення технологій та підприємства в школі», «Методика підготовки учнів до участі в змаганнях Роботраффік», 2012 рік |
Педагогічний стаж
|
10,5 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Звання
|
Старший учитель
|
Педагогічне кредо
|
Dies Diem Docet (лат. Наступний день – учень попереднього дня)
|
Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі
Проблемне навчання, диференційоване навчання, особистісно орієнтовані технології навчання, технологія групової навчальної діяльності, технологія розвивального навчання, ігрові технології, технологія розвитку критичного мислення, метод проектів, активні методи навчання
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
Школа – невід’ємна складова всього, що мене оточує. Мої батьки і родичі – учителі. Тому для мене не стояло питання: ким бути? Я точно знав, що буду вчителем. Часто запитую себе, яким має бути вчитель? Яка його роль у сучасному суспільстві. Діяльність вчителя можна порівняти з працею хлібороба і будівельника – зерна добра, поваги, справедливості засіває він в душі учнів, цеглинками знань заповнює їх розум, допомагає знайти правильну дорогу в житті.
Для мене бути вчителем – це значить, достукатися до кожного учня, думати над тим, що означає вчення для дитини, і що я можу дати цьому учневі. Бути вчителем – це бути з дітьми таким, яким я є, і в душі залишатися трохи дитиною: часто чогось не знаючи, хто вагається і шукає. Вчити і вчитися весь час, вирішувати, створювати і творити разом з дітьми. Адже вчитель вчить до тих пір, поки він сам вчиться
- Посилання на персональний Інтернет-ресурс iokot.wordpress.com
- Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу https://iokot.wordpress.com/2017/03/02/учитель-року-2017/
- Посилання на конкурсне випробування "Співбесіда" https://www.youtube.com/watch?v=hzRO3Ds--GU
- Посилання на конкурсне випробування "Проект" https://www.youtube.com/watch?v=cI73SKfWw3s
- Посилання на конкурсне випробування "Урок" https://www.youtube.com/watch?v=VfERWfDOirg