• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

Кіт Ігор Володимирович


Номінація
Інформатика
Місце роботи
Одеська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів «Освітні ресурси та технологічний тренінг» № 94 з поглибленим вивченням івриту та інформатики імені Володимира (Зеєва) Жаботинського Одеської міської ради Одеської області
Посада
Вчитель інформатики та технології
Освіта
Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського, 2006 рік
Самоосвіта
Курси «Розвиток компетенції в області сучасних технологій. Мобільна робототехніка» конференція «Міні-EdCamp для учителів інформатики», 2016 рік.
Вебінари, пов’язані з вивченням робототехніки у школі, 2012-2016 роки.
Міжнародний семінар «Програмування роботів на мові С», семінар «Як стати тренером міжнародної програми FIRST LEGO League в Україні», 2015 рік.
Міжнародний семінар «Методика підготовки учнів до участі в змаганнях з робототехніки», курс «Використання платформи Arduino в навчальному процесі», 2014 рік.
Міжнародні семінари «Теорія та практика викладання робототехніки у школі», «Методика підготовки учнів до участі в змаганнях MamaRobot», 2013 рік.
Тренінг за програмою Intel «Навчання для майбутнього», майстер-клас «Як нові медіа можуть змінити життя шкільного класу» з сучасних технологій в освіті, 2013 рік.
Міжнародні семінари «Методичні особливості вивчення робототехніки в школі», «Вивчення технологій та підприємства в школі», «Методика підготовки учнів до участі в змаганнях Роботраффік», 2012 рік
Педагогічний стаж
10,5 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Звання
Старший учитель
Педагогічне кредо
Dies Diem Docet (лат. Наступний день – учень попереднього дня)


Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі

Проблемне навчання, диференційоване навчання, особистісно орієнтовані технології навчання, технологія групової навчальної діяльності, технологія розвивального навчання, ігрові технології, технологія розвитку критичного мислення, метод проектів, активні методи навчання

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Школа – невід’ємна складова всього, що мене оточує. Мої батьки і родичі – учителі. Тому для мене не стояло питання: ким бути? Я точно знав, що буду вчителем. Часто запитую себе, яким має бути вчитель? Яка його роль у сучасному суспільстві. Діяльність вчителя можна порівняти з працею хлібороба і будівельника – зерна добра, поваги, справедливості засіває він в душі учнів, цеглинками знань заповнює їх розум, допомагає знайти правильну дорогу в житті.

Для мене бути вчителем – це значить, достукатися до кожного учня, думати над тим, що означає вчення для дитини, і що я можу дати цьому учневі. Бути вчителем – це бути з дітьми таким, яким я є, і в душі залишатися трохи дитиною: часто чогось не знаючи, хто вагається і шукає. Вчити і вчитися весь час, вирішувати, створювати і творити разом з дітьми. Адже вчитель вчить до тих пір, поки він сам вчиться

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux