Кедрун Дмитро Миколайович
Номінація
|
Інформатика
|
Місце роботи
|
Теофіпольський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І ступеня-гімназія» Теофіпольської районної ради Хмельницької області
|
Посада
|
Вчитель інформатики
|
Освіта
|
Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка, 2005 рік
|
Самоосвіта
|
Курси підвищення кваліфікації вчителів інформатики на базі Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, 2014 рік
|
Педагогічний стаж
|
11 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст першої категорії
|
Звання
|
-
|
Педагогічне кредо
|
Жити і бути успішним та щасливим – ось ремесло, якому я хочу навчити свого вихованця
|
Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі
Технології:
- інтерактивні технології кооперативного навчання,
- інтерактивні технології колективно-групового навчання,
- технології ситуативного моделювання,
- технології опрацювання дискусійних питань.
Інтерактивні методи кооперативного навчання:
- «Навчання разом»
- «Думай - Працюй у парі - Ділись»
- Інтерактивні методи колективно-групового навчання:
- «Незакінчені речення»
- «Мікрофон»
- Інтерактивні методи ситуативного моделювання:
- Імітаційні ігри
Інтерактивні методи опрацювання дискусійних питань:
- Метод «Прес»
- «Мозковий штурм»
- Метод «Світлофор»
Форми організації навчальної діяльності: фронтальна, групова, парна та індивідуальна
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
Людина перестає мислити,
коли перестає читати,
а вчитель перестає бути вчителем,
якщо не пізнає нічого нового.
(Д. Дідро)
Кожна людина, яка займається улюбленою справою, вважає свою роботу найцікавішою, найважливішою, одним словом, найкращою. І я – не виключення, адже професія вчителя – найвідповідальніша.
Думка, що отримавши диплом, вчитель завершує навчання, є хибною. Напевно, кожен погодиться з тим, що вчитель, як ніхто інший, повинен вчитись, відкривати нові горизонти і пізнавати щось нове протягом всього життя. Від самоосвіти вчителя залежить успіх його учнів. Саме самоосвіта не дозволяє вчителю втрачати свій рівень володіння матеріалом, вивчати свій предмет більш досконало та дозволяє постійно йти в ногу з часом. А вчителя інформатики це торкається, напевне, найбільше, адже інформація з його предмету стрімко оновлюється.
Вчитель, який постійно перебуває у пошуку, стимулює своїх учнів до навчання. Завжди педагоги вважались взірцями, людьми з яких можна було брати приклад. Учні будуть прагнуть навчатись лише тоді, коли їм на власному прикладі буде вчитель показувати, що постійно потрібно самовдосконалюватися.
Сократ порівнював учителя з краплиною дощу. Дійсно, як дощ відкриває потенціал кожного зерна, так і моя мета, як педагога – виявляти обдарованість кожного учня.
А щоб зацікавити учнів у вивченні інформатики, я обрав тему «Використання інтерактивних технологій як ефективний засіб навчання на уроках інформатики». Мета моєї роботи – створення ситуації успіху, сприятливих умов для повноцінної діяльності, розвитку й самореалізації кожної особистості. Намагаюся зберегти духовні цінності дитини, спираючись на унікальність і неповторність кожного учня. Розкриваю матеріал з учнівською допомогою, роблю так, щоб кожна дитина свою значимість. Ціную не лише якісно виконану роботу обдарованого учня, а і вдачу слабших дітей, котрі старанно працювали.
Підбиваючи підсумки, можу сказати: кожен урок – головний, кожен учень – важливий, адже кожна мить – неповторна, а кожна людина – унікальна
- Посилання на персональний Інтернет-ресурс http://portfoliokedrun.at.ua/
- Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу http://portfoliokedrun.at.ua/index/uchitel_roku_2017/0-13
- Посилання на конкурсне випробування "Співбесіда" https://www.youtube.com/watch?v=8ZIAYPEuL1k
- Посилання на конкурсне випробування "Проект" https://www.youtube.com/watch?v=jYi-txxLX-w
- Посилання на конкурсне випробування "Урок" https://www.youtube.com/watch?v=N3kogEoXCnI