Гладкий Віталій Юрійович
Номінація
|
Інформатика
|
Місце роботи
|
Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 19 Криворізької міської ради Дніпропетровської області
|
Посада
|
Вчитель інформатики
|
Освіта
|
Криворізький державний педагогічний університет, 2000 рік
|
Самоосвіта
|
Навчання за програмою «Школяр-програміст», «Соціальні сервіси Веб 2.0 у навчальному процесі» на базі Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, 2016, 2014 рік.
Курси підвищення кваліфікації вчителів інформатики на базі Державного вищого навчального закладу «Криворізький державний педагогічний університет», 2013 рік |
Педагогічний стаж
|
16 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Звання
|
-
|
Педагогічне кредо
|
Кожен учень здібний по-своєму
|
Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі
Для організації навчально-виховного процесу використовую технології інтерактивного, ігрового, проектного навчання
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
Сьогодні вчитель інформатики – чи не головна людина у школі. Чому? Тому що роль цього навчального предмету в системі освіти зростає з кожним роком, отже, вчитель інформатики, по суті, має стати партнером усім учасникам навчально-виховного процесу. Таким намагаюсь бути і я, не «тисну» своїми авторитетом та досвідом на учнів, а прагну допомогти всім, хто потребує та бажає піднятися на вищий щабель. Завжди, якщо потрібно, спрямую, проконсультую і підкажу, де знайти потрібну інформацію. Впевнений у тому, що розум людський має три ключі, які все відчиняють, це – знання, думка та фантазія. Намагаюся вчити своїх учнів так, щоб у майбутньому у них самому можна було б навчитися. На своїх уроках пояснюю дітям, яким чином і чому нові інформаційні технології відіграють вирішальну роль у забезпеченні адміністративного й господарського управління, у підготовці й розповсюдженні масової інформації, у розширенні інформаційної взаємодії між людьми та у розвиткові освіти, науки, культури й охорони здоров’я.
Методичний проект, над яким працюю: «Розвиток інформаційної культури учнів як основа процесу соціалізації особистості», – дуже актуальний, бо інформаційна культура – це система правил поведінки людини в інформаційному суспільстві, критерій рівня розуміння, сприйняття оточуючого світу та адекватного визначення людиною свого місця в ньому.
Намагаюсь залучити своїх учнів до всіх конкурсів, що дотикаються до інформаційних технологій, бо впевнений у тому, що набуті при підготовці до них навички завжди будуть корисні їм і в майбутньому. Мої учні брали участь в олімпіадах та конкурсах районного, міського, обласного рівнів та неодноразово посідали в них призові місця.
Прагну бути позитивним тут і зараз; точним, бо точність – ввічливість як королів, так і справжніх педагогів; толерантним, бо толерантність – це повага, в першу чергу, до самого себе; зібраним, бо найдорогоцінніше, що у нас є, – це час
- Посилання на персональний Інтернет-ресурс https://sites.google.com/site/informaticvu/
- Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу https://youtu.be/WbKw9f2pvHA
- Посилання на конкурсне випробування "Співбесіда" https://www.youtube.com/watch?v=B7IYtpHgdYo
- Посилання на конкурсне випробування "Проект" https://www.youtube.com/watch?v=mYTvn6AUux0
- Посилання на конкурсне випробування "Урок" https://www.youtube.com/watch?v=DQKScAb0c2c