Домітращук Світлана Костянтинівна
Номінація
|
Інформатика
|
Місце роботи
|
Кіцманський загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів відділу освіти, молоді та спорту Кіцманської районної державної адміністрації Кіцманського району Чернівецької області
|
Посада
|
Вчитель інформатики
|
Освіта
|
Тернопільський національний педагогічний університет ім. Володимира Гнатюка, 2013 рік
|
Самоосвіта
|
Інтернет-курси Prometheus, курси підвищення кваліфікації при Комунальному закладі «Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області», 2017 рік
|
Педагогічний стаж
|
7 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст першої категорії
|
Звання
|
-
|
Педагогічне кредо
|
«Людина – міра всіх речей» (Протагор)
|
Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі
У педагогічній діяльності використовую інформаційно-комунікаційні технології, технології особистісно орієнтованого, розвивального, проектного навчання. Методи роботи практичні, дослідницькі, бесіда, демонстрація, пізнавальні ігри, аналіз життєвих ситуацій, моделювання життєвих задач на уроках. Форми: індивідуальна, групова робота
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
«Спочатку було Слово. І Слово було у Бога. І Слово було Бог»
Як багато вкладено у нас як людей, і як багато ми, створені по подобі, можемо вкласти в дітей, використовуючи Слово. Кожен день несе нам нові випробування. І зустрічаємо ми їх добрим словом, захищаємо і захищаємось словом, несемо радість і світло, даруємо крила, надихаємо і знову повертаємось до першоджерел, щоб отримати наснагу. Наше Слово зцілює та вказує шлях, відкриває світ та стає дороговказом, музика слів резонує з гармонією душ. Великі можливості, які подаровані педагогу, використовую повсякчас: на уроці влучне пояснення підкріплює практичні та емпіричні знання дитини, не ламаючи, а доповнюючи її світогляд, перетворюючи загальні уявлення на конкретні, а, з часом, і наукові; в позашкільний час завдяки електронній пошті учні мають можливість отримати пораду, консультацію чи просто поділитись враженнями від нової інформації; зрештою, сам предмет інформатики вчить створювати, аналізувати, поширювати різноманітну інформацію. Але без праці Слово мертве, наші вчинки більш промовисті. Отож, кожен урок обов’язково дає множинність вибору дій: бути глядачем, чи актором, творити разом з учителем чи обрати пасивну позицію, здобути нові навички, які потрібно буде багаторазовим повторенням закріплювати чи виконати практичну лише задля оцінки. Маленькими вчинками діти будують свій характер, тому вчитель повинен бути і прикладом, і зразком, і пересторогою від хибного шляху, а також сильною, вольовою особистістю з м’яким, відкритим серцем, гірким ліком від захмарних очікувань і трампліном для звитяг. «Людина – міра всіх речей», – говорив давньогрецький філософ Протагор. Ця думка дуже імпонує мені, як педагогу, адже саме через призму особистості вчителя учень отримує життєвий досвід, значущі цінності, ставлення до предмета, до оточуючих, до себе. Уся навчальна діяльність учня оцінюється в системі координат педагога. Тому, щоб змінювати на краще життя учнів, потрібно починати з запитань: «А як вчиню я?», «Чи потрібно мені це в подальшому житті?», «Чи можу я почати роботу спочатку і виконати її до кінця?», «Чи можу глибоко зрозуміти оточуючих?». Не втративши довіру, зможемо доторкнутись глибин душі, а не зіткнутись з маскою. Емпатія, чесність перед собою – ось досягнення, які дозволяють підніматись і йти далі, знаходити підтримку та радість, що не загубиться у буденності плину життя
- Посилання на персональний Інтернет-ресурс http://in4light.blogspot.com/
- Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу http://in4light.blogspot.com/p/blog-page_78.html
- Посилання на конкурсне випробування "Проект" https://www.youtube.com/watch?v=vT3kjXd3VUg
- Посилання на конкурсне випробування "Урок" https://www.youtube.com/watch?v=dMUwC4F3VWc