Поліщук Наталія Ігорівна
Номінація
|
Біологія
|
Місце роботи
|
Комунальний заклад освіти «Середня загальноосвітня школа № 62» Дніпровської міської ради
|
Посада
|
Вчитель біології
|
Освіта
|
Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара, 2004 рік
|
Самоосвіта
|
Навчання з методики викладання тренінгового курсу «Вчимося жити разом» в основній і старшій школі на засадах розвитку життєвих навичок, організованого Громадською організацією «Дитячий фонд Здоров'я через освіту», за підтримки Європейського Союзу і представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), 2016 рік;
участь у проведенні міського семінару учителів фізики та математики, 2016 рік; участь у міській виставці інноваційних навчальних технологій, 2015 рік; участь у міському семінарі «Екохаус», 2015 рік; курси підвищення кваліфікації на базі Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, 2015 рік; участь у міському семінарі, присвяченому Всесвітньому дню боротьби зі СНІДом, 2015 рік; участь в обласному круглому столі, присвяченому проблемам Лелеки білого в Дніпропетровській області та в Україні, 2015 рік; участь у Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти – 2014»; курси з підготовки обласних педагогів-тренерів програми «Дорослішай на здоров'я», 2014 рік; участь у семінарі-тренінгу «Розвиток цілісного мислення школярів у світі сучасної наукової парадигми на уроках природничого циклу з гуманно-особистісним підходом», 2014 рік; виступ на міській конференції учителів біології і хімії, 2014 рік; участь у семінарі вчителів біології «Інтерактивні методи навчання у теперішній освіті», 2013 рік; тренінгові курси «Захисти себе від ВІЛ», 2013 рік; участь у проведенні обласного екологічного семінару для директорів станцій юних натуралістів, 2013 рік; участь у Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти – 2013»; участь у проведенні міського семінару учителів біології «Сучасний кабінет біології», 2012 рік; участь у проведенні семінару для молодих вчителів біології «Методична панорама – практикум нетрадиційних форм проведення уроків та позашкільних заходів з учнями», 2012 рік |
Педагогічний стаж
|
7 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст першої категорії
|
Звання
|
-
|
Педагогічне кредо
|
Навчайся і працюй сьогодні, щоб завтра бути першим. Плідно навчає той, хто навчає цікаво
|
Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі
Використовую методи: пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, пошуковий, дослідницький, метод проблемного викладання, метод проектів.
Впроваджую інтерактивні технології навчання, зокрема ігрові технології та тренінг, індивідуальні та групові форми роботи.
Тема, над якою працюю: «Розвиток пізнавальної активності та здоров'язбережувальних компетентностей учнів на уроках біології та в позаурочний час через використання ІКТ, інтерактивних технологій навчання та методу проектів»
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
Усі дороги ведуть до школи… Ці слова цілком і повністю характеризують мій життєвий шлях. Мало хто знає про те, що познайомилася я зі своїм кабінетом ще за часів відвідування дитячого садка. І неодноразово, замість дитячого садка, у силу різних обставин я опинялася тут, у кабінеті біології, під час проведення занять. Не дивно, що вже тоді, у дитячому садку років у п'ять я уявляла, як пишу крейдою на дошці домашнє завдання. У десять – мріяла стати вчителем. У чотирнадцять – допомагала вчителям перевіряти зошити. У шістнадцять – стала студенткою факультету біології Дніпропетровського національного університету. І не шкодую про це жодного дня. Наша школа для мене – це другий рідний дім, а стіл, за яким я працюю, ще той, старенький, під яким я колись ховалась.
Я – вчитель. Іноді, коли в школі після уроків настає тиша, я замислююсь і задаю собі питання: «Чому я тут?» Ні, не працюю – я тут живу. Чому навіть у ті часи, коли шкільні стіни замінюються на домашні, я знову повертаюся подумки до школи, до учнів, уроків? Напевно, тому, що для мене професія вчитель – це не робота, це – моє життя. Тут, на уроках, я не помічаю, як лине час, а спілкування з дітьми залишає мою душу молодою. Водночас я відчуваю, що кожна дитина робить мене мудрішою, вчить чомусь, знаходить відгук у моєму серці.
Пропрацювавши в школі кілька років, я зрозуміла одну річ: ти – або вчитель, або – ні. І не буває тут середнього. Вчитель – це стан душі і думок, стиль життя і спілкування. Щоб бути вчителем, просто навчати мало, необхідно мати любов і терпіння до учнів, необхідно захоплюватися своїм предметом, із захопленням навчати дітей… Тільки не тому, що так треба, а тому, що тобі так хочеться поділитися знаннями.
Я – вчитель. Чому саме я? Я вірю, що кожна людина в цьому світі має своє призначення. Аналізуючи свій життєвий шлях, я знову і знову переконуюсь, що моє призначення – бути учителем. І навчати не тільки предмету, який я дуже люблю. Я постійно думаю про те, чи все я зробила для учня так, як треба? Чи змогла я торкнутися його душі, щоб виріс він добрим і людяним? Чи буде в ньому прагнення пізнати і зберегти навколишній світ, побачити в ньому красу і неповторність? Чи захистить він тварину від жорстокості? Якою він виросте людиною? Чи залишиться на Землі після нього щось хороше, добре? Адже людиною мало народитись – людиною треба стати. Як допомогти дитині на цьому непростому шляху?
У своєму спілкуванні з дітьми (мені не хочеться називати це роботою), я хочу бути старшим товаришем, намагаюся поділитись власним життєвим досвідом, застерегти дітей від можливих помилок. Я намагаюсь бути відкритою і доступною у спілкуванні, вислухати і підтримати, підказати і пожаліти, направити і захистити, а іноді просто налити склянку чаю і мовчки посидіти поряд. Бо діти – різні, і різне у них життя. Щоб зрозуміти дитину, необхідно побачити перед собою не тільки учня, а особистість, молоду і недосвідчену, з власними проблемами і переживаннями, особливостями виховання в родині. І так важливо вчасно простягнути їй руку допомоги.
На своїх уроках я завжди пов`язую матеріал з життям, навчаю дітей користуватися новими знаннями. Я вважаю, що знання мають цінність, якщо вони пов’язані з практикою життя. І не випадково я обрала саме біологію, бо мій предмет – наука про життя. Ми навчаємо один одного: я – дітей, а діти – мене
- Посилання на персональний Інтернет-ресурс natabiology.blogspot.com
- Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу http://natabiology.blogspot.com/p/blog-page_3.html
- Посилання на конкурсне випробування "Співбесіда" https://www.youtube.com/watch?v=G3eIFI5YXSI&t=19s