Павлишин Тетяна Григорівна
Номінація
|
Біологія
|
Місце роботи
|
Калуський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 10 – ліцей» Калуської міської ради Івано-Франківської області
|
Посада
|
Вчитель біології
|
Освіта
|
Ужгородський державний університет, 1994 рік
|
Самоосвіта
|
Курси підвищення кваліфікації при Івано-Франківському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти, 2013 рік; Міжнародний семінар «Екологічна освіта в школі», 2016 рік
|
Педагогічний стаж
|
20,5 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорія
|
Звання
|
Старший учитель
|
Педагогічне кредо
|
«Чимало можна домогтися строгістю, багато чого - любов'ю, але найбільше - знанням справи і справедливістю, незважаючи на особи» (Йоганн Гете)
|
Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі
Проектні технології, метод « Мозковий штурм», сигнальні картки, ситуаційні задачі, віртуальна лабораторія
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
Шкільний дзвінок – сюїта дитинства…
Вона стоїть на порозі класу і тридцять пар очей, зведених на неї, чекають нових відкриттів найвищої Правди… Щоденне щастя, зустрічі й тривоги, мрії, сподівання і надії супроводжують цю вчительку упродовж усієї трудової діяльності.
Вона розумна жінка, не любить безглуздої впертості.
Вона вчить будувати свій човен із добрих діл.
Вона відкидає з життєвої дороги важкі камені об які можна спіткнутися.
Вона розуміє, що людина, яка думає тільки про себе, не може бути щасливою.
Вона завжди поруч: якщо спіткнувся – підтримає, якщо боляче – заспокоїть, якщо важко – допоможе.
Ці рядки якнайяскравіше характеризують мене як людину, як учителя. Саме як педагог я прагну бути фахівцем високого рівня грамотності, педагогічної майстерності та методичної культури, що здатна бути творцем талановитої особистості з глибоким та цікавим внутрішнім світом.
Орієнтуючись на реалії сьогодення, я намагаюся засобами компетентнісного підходу до змісту біологічної освіти, через застосування в начальній практиці педагогічних інновацій та міжпредметних зв’язків, вміло формувати в учнів структуровану систему знань, умінь, навичок, ставлень і ціннісних орієнтацій, які необхідні для подальшої життєдіяльності.
На уроках створюю атмосферу любові та дружби, співпраці й партнерства, вільного мислення, творення особистості. Намагаюся розкривати здібності, обдарування, позитивні риси характеру кожної дитини. Прищеплюю школярам навички, що сприяють формуванню здорового способу життя, виховую бережливе ставлення до природи, навчаю сприймати красу й гармонію світу.
А ще виконую відповідальну професійну місію - очолюю міське методичне об’єднання вчителів біології та хімії. Маю чимало власних методико-педагогічних напрацювань.
Перебуваю у постійному пошуку, творчому неспокої, завжди серед дітей, у вирі шкільних подій. Бо власне це приносить мені натхнення і усвідомлення потрібності титанічної вчительської праці.
Шкільний дзвінок – сюїта дитинства і моя сюїта також.
- Посилання на персональний Інтернет-ресурс http://kalush-nvk.at.ua/index/0-14
- Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу http://kalush-nvk.at.ua/index/uchitel_roku/0-116
- Посилання на конкурсне випробування "Співбесіда" https://www.youtube.com/watch?v=OrIyEnptNQQ&t=12s
- Посилання на конкурсне випробування "Проект" https://www.youtube.com/watch?v=19cxL93eK8g
- Посилання на конкурсне випробування "Урок" https://www.youtube.com/watch?v=fcbEVhO0VO8