• A-
    A+

Павлишин Тетяна Григорівна


Номінація
Біологія
Місце роботи
Калуський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 10 – ліцей» Калуської міської ради Івано-Франківської області
Посада
Вчитель біології
Освіта
Ужгородський державний університет, 1994 рік
Самоосвіта
Курси підвищення кваліфікації при Івано-Франківському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти, 2013 рік; Міжнародний семінар «Екологічна освіта в школі», 2016 рік
Педагогічний стаж
20,5 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорія
Звання
Старший учитель
Педагогічне кредо
«Чимало можна домогтися строгістю, багато чого - любов'ю, але найбільше - знанням справи і справедливістю, незважаючи на особи» (Йоганн Гете)


Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі

Проектні технології, метод « Мозковий штурм», сигнальні картки, ситуаційні задачі, віртуальна лабораторія

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Шкільний дзвінок – сюїта дитинства…

Вона стоїть на порозі класу і тридцять пар очей, зведених на неї, чекають нових відкриттів найвищої Правди… Щоденне щастя, зустрічі й тривоги, мрії, сподівання і надії супроводжують цю вчительку упродовж усієї трудової діяльності.

Вона розумна жінка, не любить безглуздої впертості.

Вона вчить будувати свій човен із добрих діл.

Вона відкидає з життєвої дороги важкі камені об які можна спіткнутися.

Вона розуміє, що людина, яка думає тільки про себе, не може бути щасливою.

Вона завжди поруч: якщо спіткнувся – підтримає, якщо боляче – заспокоїть, якщо важко – допоможе.

Ці рядки якнайяскравіше характеризують мене як людину, як учителя. Саме як педагог я прагну бути фахівцем високого рівня грамотності, педагогічної майстерності та методичної культури, що здатна бути творцем талановитої особистості з глибоким та цікавим внутрішнім світом.

Орієнтуючись на реалії сьогодення, я намагаюся засобами компетентнісного підходу до змісту біологічної освіти, через застосування в начальній практиці педагогічних інновацій та міжпредметних зв’язків, вміло формувати в учнів структуровану систему знань, умінь, навичок, ставлень і ціннісних орієнтацій, які необхідні для подальшої життєдіяльності.

На уроках створюю атмосферу любові та дружби, співпраці й партнерства, вільного мислення, творення особистості. Намагаюся розкривати здібності, обдарування, позитивні риси характеру кожної дитини. Прищеплюю школярам навички, що сприяють формуванню здорового способу життя, виховую бережливе ставлення до природи, навчаю сприймати красу й гармонію світу.

А ще виконую відповідальну професійну місію - очолюю міське методичне об’єднання вчителів біології та хімії. Маю чимало власних методико-педагогічних напрацювань.

Перебуваю у постійному пошуку, творчому неспокої, завжди серед дітей, у вирі шкільних подій. Бо власне це приносить мені натхнення і усвідомлення потрібності титанічної вчительської праці.

Шкільний дзвінок – сюїта дитинства і моя сюїта також.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux