Гладиш Наталія Романівна
Номінація
|
Біологія
|
|
Місце роботи
|
Волицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Сокальського району Львівської області
|
|
Посада
|
Вчитель біології
|
|
Освіта
|
Львівський національний університет імені Івана Франка, 2001 рік
|
|
Самоосвіта
|
Семінар-тренінг «Проблеми діагностування та проектування розвитку обдарованості учнів», 2015 рік;
навчання з методики викладання тренінгового курсу для молоді «Захисти себе від ВІЛ» за програмою «Формування здорового способу життя» при Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти, 2013 рік; курси підвищення кваліфікації при Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти, 2013 рік; навчальний тренінг щодо використання навчально-методичного комплексу «Зелений пакет», 2012 рік |
|
Педагогічний стаж
|
21 рік
|
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
|
Звання
|
Учитель-методист
|
|
Педагогічне кредо
|
«Добрим учителем є той, хто намагається не тільки вважатися, а й бути таким» (Я. Коменський)
|
Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі
У своїй педагогічній діяльності використовую технології активного навчання, що сприяють розвитку критичного мислення. Створюю і підтримую атмосферу співробітництва, при якій забезпечується впевненість кожного учня у вільному висловлюванні своїх думок, у поважному ставленні до ідей партнерів. Вважаю, що лише в атмосфері, де вітається розмаїття поглядів та думок, може успішно формуватися критичне мислення особистості. Тому неодмінними умовами реалізації методичної системи, спрямованої на формування критичного мислення учнів, є перетворення учнівських колективів на громади тих, хто активно вчиться, не боїться помилитися, висловлюючи свою думку, поважає позицію товариша.
У роботі застосовую сучасні методи, які дозволяють актуалізувати, вивчити новий матеріал чи закріпити його засобами навчальних ігор, пошуку відповідей на проблемні запитання, виконанням інтелектуальних завдань, критичним читанням тексту.
Особливу увагу на уроках приділяю роботі з кластерами. Саме графічні кластери дозволяють учням розгорнути розумові процеси на площині, формують вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, систематизують думки, роблять складні конструкції зрозумілими.
З інноваційних форм практикую нетрадиційні уроки, які, залежно від дидактичної мети є уроками засвоєння нових знань (урок-лекція), формування навичок і вмінь (урок-подорож, урок-семінар, урок-проект), узагальнення і систематизації знань (урок-конференція, урок-практикум, урок-диспут), перевірки, контролю і корекції знань (урок-залік, урок інтелектуальних ігор).
Крім уроків практикую різні форми позакласної роботи: факультативні курси, індивідуальну науково-дослідницьку діяльність, реалізацію шкільних екологічних проектів
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
За покликом серця обрала фах педагога. Зернятка любові до творчої професії вчителя в мою душу посіяла мама, яка 35 років працювала на педагогічній ниві. На її стежку ступила і я. Вчителем біології працюю 19 років. Мій досвід визрів і сформувався в умовах висококваліфікованого, творчого колективу Волицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.
У своїй роботі керуюсь засадами педагогіки партнерства, яка передбачає співпрацю між вчителем та учнем. Давно усвідомила просту істину: хочеш бути добрим учителем, то дивись на навчально-виховний процес очима учнів, аби розуміти світ їхніх цінностей, переживань, потреб.
У педагогічній діяльності велику увагу приділяю науково-дослідницькій та творчо-пошуковій роботі, що сприяє розвитку критичного мислення учнів, спонукає їх до самостійності. Така діяльність потребує багато часу та виходить за межі уроку, тому велику увагу приділяю позакласній роботі.
Позакласні заняття відкривають перед учнями можливість для поглибленої роботи та розширення кругозору у галузі біології, більш повного спостереження за живими організмами та за ходом тривалого досліду. Систематична позакласна робота допомагає учням опанувати доступні для них прийоми навчально-дослідницької роботи, розвиває уміння освоювати методику постановки дослідів, фіксувати виконану роботу, користуватися додатковою літературою.
Мої вихованці неодноразово були переможцями і призерами учнівських олімпіад та екологічних конкурсів. Лише радість від пережитого власного досягнення спонукає учнів до активності, відчиняє двері до самовираження.
Радо ділюся досвідом роботи з вчителями біології та екології Сокальського району у форматі проведення майстер-класу, семінару-тренінгу тощо. Була доповідачем науково-практичного семінару «Екологічна освіта для збалансованого розвитку» (м. Львів, 2011 рік), науково-практичної конференції з проблем позашкільної освіти (м. Львів, 2012 рік), семінару-практикуму методистів районних методичних кабінетів, які здійснюють супровід викладання біології (м. Львів, 2012 рік), обласного науково-методичного семінару «Екологічна освіта: проблеми і перспективи розвитку» (м. Львів, 2014 рік).
Люблю свою роботу, одержую від неї багато радощів та творче задоволення. Не уявляю своє життя без допитливих, добрих, щирих школярів
- Посилання на персональний Інтернет-ресурс nataliagladysh.blogspot.com
- Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу http://nataliagladysh.blogspot.com/, https://sites.google.com/site/volicia1234/
- Посилання на конкурсне випробування "Співбесіда" https://www.youtube.com/watch?v=lLUac_FovWw
- Посилання на конкурсне випробування "Урок" https://www.youtube.com/watch?v=ecsdMw-YNCc
- Посилання на конкурсне випробування "Проект" https://www.youtube.com/watch?v=8geyowRBuYI